Hele goede kwaliteit ketting en mooi geleverd in een sieraden doosje!

Ik wou heel graag een heren ketting die gegrafeerd kon worden ik kon ze amper vinden voor mannen todat ik op deze site kwam. Ketting zit mooi en is mooi dik gevlochten mooi voor heren!

Leuke verpakking!! Snelle levering.

Een mooie ring besteld ziet er ook uit zoals op de afbeelding en snelle levering de volgende dag al in huis.

Super blij met mijn sieraden!

Ik ben super blij met mijn sieraden. Mijn rekje hangt weer mooi vol en helemaal naar mijn smaak.

De sieraden zijn top!

Ze verkleuren niet. Ik slaap ermee, ik douche ernee. Ik doe ze nooit af en ze verkleuren niet en blijven gewoon mooi! Ook niet al te duur :)

Fantastische ervaring

De instructies waren duidelijk en overzichtelijk. Het is een zeer betrouwbare bedrijf en ik kreeg mijn pakketje heel snel aan. Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe gepersonaliseerde armbandje. Dankjewel voor dit mooie artikel

Goede en snelle levering Leuke en verschillende/ unieke sieraden

Super snelle service. Wat een mooie juwelen.

Prachtig en snelle levering

Ongelofelijk hoe snel je je bestelling hebt! Altijd zeer veilig verpakt en mooi resultaat!

Snelle vriendelijk reactie !

Het is een duidelijke site en ik heb hem al meteen aan mijn vriendinnen geshowd! Tijdens een verjaardag waar ik natuurlijk al mijn nieuw geshopte oorbellen droeg kon ik mooi opscheppen over jullie. Een kadootje komt je kant op als je daar iets besteld, geweldig gewoon! En ik had het nu hard nodig aangezien ik in de ziek thuis zit , na een operatie die ik voor de tweede keer moest ondergaan omdat hij vorig jaar niet gelukt was. Dankzij jullie voel ik me weer wat beter.. Liefs Natasja

Mooie oorbellen, snel geleverd

De oorbellen waren netjes verpakt en snel geleverd. Mooie oorbellen!

Perfect!

Snel verzonden, zoals gewenst. Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Meerdere malen al wat besteld.

Hele goede service en snel binnen!

Helemaal toppie

Ik had oorbellen besteld en kreeg ze gelijk de dag erna, heel blij mee!

Goede service en mooie sierraden.

Snelle levering mooie spulletjes

Snel geleverd duidelijke mails en mooie dingen. Helaas wel niet de beste kwaliteit, kettinkje al na 2 dagen gebroken … rest wel oké , en qua prijzen super…

Top artikel zoals omschreven super-super snelle levering

Ik raad het ieder om hier te kopen, is sowieso spannend tegenwoordig om online zoiets aan te schaffen maar alle twijfels zijn weg ga zo door

very reliable and fast shipping

I am very satisfied with the purchases. always on time. good communication and product. I recommend

Perfect!

Snel, mooie kwaliteit, leuk verpakt, nog beter dan verwacht (:

Uitstekend!

Altijd mooie stainless steel sieraden voor een mooie prijs. Ook een fijne klantenservice die altijd met een goede oplossing komt indien er iets stuk is.

Te groot

Er stond 18 tot 20 cm ik heb 17 cm maar ik heb liever dat het iets groter uitvalt dus 18 cm maar dat is dab blijkbaar meteen 20 cm

Mooie sieraden en leuk verpakt!

Ik heb de sieraden snel binnengekregen en ze zien er prachtig uit, ik ben er blij mee!❤️

Snel verstuurd, goede kwaliteit

heel fijn

het was een snelle levering. Mooie sieraden van goeie kwaliteit

Top!!

Bestellen ging makkelijk en bestelde item kwam snel binnen! Het item zit in een heel mooi en handig sieraden doosje waardoor het er ook meteen heel chique en leuk uitziet!

Kerkenbos 1097 6546BB Nijmegen

+31 (0)6 38032964