Hele snelle levering van de producten. Leuk verpakt in doosjes, maar de armbandjes zijn korter dan ik had verwacht.

Perfecte sieraden die niet verkleuren en goed stevig zijn. Prachtig merk snelle levering top!

Perfect!!!!!!!!!

Leuke en goede producten

Ik heb al mijn sieraden van Finaste. Ze verkleuren na een aantal jaar nog steeds niet. Ze hebben super veel leuke producten waardoor je vaak af kan wisselen.

Mooie sieraden die niet verkleuren

Ringen die niet verkleuren ook niet na 1 jaar. Wij zijn fan van finaste

Bestelling geplaatst, de dag die er op volgt al in huis . Geweldig snel en ook zeer mooi . Bedankt.

Prachtige armband!

Ik heb mijn bestelling heel snel mogen ontvangen en de armband past goed en ziet er ook prachtig uit! Finaste is zeker wel mijn favoriete plek om kwalitatief goeie sieraden te kopen voor een mooie prijs!

Mooie producten. Goede kwaliteit. Goede prijs

Stelt nooit teleur !

De verzending is snel en paste door de brievenbus. Ik bestel hier vaker sieraden, ze zijn altijd mooi en blijven ook lang mooi. Zeker een aanrader !

Fijne service en snel binnen!

Ik had het woensdag besteld en het kwam donderdag al binnen. En ook super leuke sieraden voor cadeautjes en voor jezelf!

Ik had een initialen ketting besteld, en het product doet aan verwachting en snel in huis, goede service en topkwaliteit.

Heel goed!

Ik ben altijd erg tevreden over de sieraden en over de kwaliteit! Ze blijven mooi van kleur en gaan lang mee!

Steeds zeer snelle levering. Ook bij een foutje helpen ze jou direct verder.

Levering was snel. Sieraden waren mooi. Tevreden

Hele mooie sieraden en zeer snelle levering!

Zeer mooie sieraden, mooi en leuk verpakt. Zeer snelle perfecte levering!

Mooie sieraden en fijne site. Snelle levering.

De sieraden verkleuren niet, de levering is super snel en goed. En heel veel keus zodat je altijd wat vind wat je zoekt

snelle levering en top kwaliteit

echt hele fijn kwaliteit en die hartjes ringen echt wauwww

Top bedrijf

Erg leuke sieraden voor een goede prijs! Qualiteut is perfect

Super snel gegraveerde sieraden in huis

Na het bestellen van een gegraveerde, gepersonaliseerde ketting werd deze de volgende dag al geleverd. Mooie, robuuste kwaliteit.

Super goede kwaliteit

Heb hier al meerdere keren een bestelling geplaatst, je krijgt bijna altijd wel een kortingscode en dus korting op het product wat je wil bestellen. Daarnaast is de levertijd super snel, ook voor de producten die gegraveerd moeten worden. Het komt altijd mooi verpakt binnen en de sieraden verkleuren niet, ik hou ze zelf dag en nacht om en ze zijn nog steeds zo mooi als de dag dat ze binnen kwamen. Ik blijf hier zeker nog vele jaren mijn sieraden bestellen! Het is niet alleen een leuk voor mezelf maar ook fantastisch om cadeau te geven aan vrienden en/of familie. Heel erg bedankt voor jullie goede service en fantastische kwaliteit aan sieraden. Tot snel weer

Goeie kwaliteit en leuk ingepakt!

De bestelling verliep heel soepel en ondanks de vertraging van mijn pakketje was ik heel blij toen de ketting binnenkwam. Het was verpakt in een brievenbuspakketje, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Daarnaast was de ketting in een schattig Finaste doosje verpakt met een mooi custom foliepapiertje eromheen en een kaartje. Ik voelde aan de ketting en wist dat dit van goeie kwaliteit was. Al met al dus een top ervaring en ik ga deze ketting met veel plezier dragen!

Goede prijz voor leuke artikelen

Snelle levering en leuke produkten

Snelle levering en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Overigens goed verpakt

De armbant is heel mooi en hij zit ook heel goed

De armbant is heel mooi en hoj zit ook heel goed

Kerkenbos 1097

6546BB Nijmegen