Snel verzonden. Diverse producten besteld. Ik was helaas niet helemaal tevreden over een product. De service die daarop volgde was erg netjes. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Super (klanten)service!

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd (set washandjes Liewood). Helaas ging er een washandje rafelen na 1x wassen. Productiefoutje denk ik. Ik heb dit gemeld, kreeg direct een reactie met een passend oplossing (nieuwe set). Echt super service!

Snelle levering, prima producr!

Zeer snelle levering en tevens mooi,kundig &gratis ingepakt ! Top service wat mij betreft.

Snelle en nette service!!

Helemaal super!

Ik zou de webshop bij iedereen in mij omgeving aanraden

verzorgd en vriendelijk

Mijn bestelde spulletjes waren met zorg en aandacht heel goed ingepakt. Ik kom zeker terug.

Prachtige lakens, mooi verpakt en supersnel geleverd!

Heel positief! Reageert ook snel via pb en erg vriendelijk!

Fijne website en hele goede service. Kom zeker terug!

Snelle en goede levering

Het product was snel geleverd en er zat een lief kaartje bij.

Super snelle verzending en mooie webwinkel

Heel leuk ingepakt en lief kaartje. Dankjewel!

Uitstekend!

Snelle levering en persoonlijk kaartje bij de bestelling, leuk!

Snelle levering en en een leuk kaartje bij gevoegd met persoonlijk bericht! Zeer tevreden over de stoere schoentjes!

Super goede service!

Duidelijke website en hele snelle levering met track en trace link. Heel persoonlijk kaartje bij de bestelling! Top!

Mooi assortiment, verzorgde bezorging

Ik vind meneertje Luca een leuke winkel met een zeer mooi assortiment. Ik kreeg in de doos een leuke handgeschreven kaart en de bestelde spullen waren allemaal ingepakt in leuk inpakpapier. Heel verrassend en verzorgd.

Goede service!

Hele fijne en snelle service! Lief handgeschreven kaartje en alle begrip dat ik een te klein artikel moest retourneren!

Fijne webshop!

Snel geleverd, zelfs in deze gekke Coronatijden. Met een handgeschreven kaartje, prachtige spulletjes van Liewood. Jullie zien mij vaker!

Prachtige producten en snelle levering

Wat een ontzettend mooi en uitgebreid aanbod heeft Meneertje Luca. En als je het hebt besteld, heb je het nog super snel in huis ook! Top!

Zeer tevreden!

Het is makkelijk je te oriƫnteren op de website, het bestelproces is simpel en snel, en de levering ging ook soepel! Het bestelde was leuk verpakt, met een leuk handgeschreven kaartje erbij. Net even dat beetje extra :)

Hele goede service en prachtig product

Ik ben erg klantvriendelijk geholpen en het product is meer dan naar tevredenheid. Super winkel.

Snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje bij het pakketje

Het artikel werd snel geleverd, goed op de hoogte gehouden van verzending en geweldig attent die verpakking met persoonlijk briefje. Dit alles ook nog eens tegen een uitstekende prijs.

Super leuk verpakt en super leuk handgeschreven kaartje erbij!

Maakt het persoonlijk leuke ervaring!

Vriendelijk contact, mooie spullen en snel ontvangen!

Leuk verpakt en lief kaartje bijgevoegd. Heel erg mooie bedhemel gekocht!

Goede service!

Pakje was netjes verstuurd en leuk ingepakt, met een persoonlijk kaartje.

Zeer uitstekende service

Het pakketje was zeer verzorgd ingepakt. Het waren precies cadeautjes. Zeer leuk. Ook leuk dat we een tracking mail kregen.