Slechte administratie of ronduit onbetrouwbaar?

Een beetje een vaag bedrijf, dus ik had opzettelijk gekozen om te betalen via AfterPay, waarbij je de factuur pas krijgt nadat het product afgeleverd is. Kwestie van dat ze op die manier mijn vertrouwen konden winnen. Als zij dan mijn bestelling annuleren/niet verzenden voordat ik betaald heb (terwijl ze geen risico lopen, dat is voor AfterPay), keldert dat vertrouwen direct. Blij dat ik niet betaald heb want waarschijnlijk zou ik niets hebben ontvangen!

Enorm goed

Het product is uitstekend, en de werking is zoals beschreven. de service is ook heel goed.

Zeer goede ervaringen

Producten steeds snel en discreet geleverd. Zeer goede kwaliteit.

makkelijk besteld, snel geleverd, goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Top service wauwwww top top top!!!!!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Had een flesje besteld maar deze werd niet geleverd vervolgens stuurde ik een mail waarop ik direct antwoord kreeg en een nieuw flesje opgestuurd.

De eerste levering beter volgen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer snelle en goede service!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Meerdere keren besteld bij PheroLabs. Snel verzonden en goed verpakt. Heb al veel profijt gehad van hun product.