Snel en goed geholpen

Ik ben snel door 1 makelaar gebeld - zelfde dag nog. De 2 wou niet en de 3e makelaar was heel traag met enige reacties. De Juiste Makelaar hebt echt geholpen dat wij dat wij een goede makelaar gevonden had.

Top service, snel geholpen

Ik werd snel aan een aankoopmakelaar geholpen. Er werd fijn meegedacht dus ik raad het zeker aan!

Ideale service

Ik had geen idee waar ik op moest letten bij het kiezen van een makelaar. Bart heeft mij heel vriendelijk aan een goede makelaar geholpen die mijn huis verkocht heeft.

Professioneel en snel afgehandeld!

Prima ervaring, zeker een aanrader!

Erg tevreden met de service en persoonlijke aanpak!

Persoonlijke begeleiding bij de keuze van een makelaar vond ik erg fijn!

Goed geholpen en morgen een bezichtiging via de makelaar die ze hebben aanbevolen!

Na contact te hebben gelegd met De Juiste Makelaar ben ik meteen in aanraking gekomen met 2 makelaars, waarvan ik bij een van de twee op kantoor ben geweest. Morgen al een bezichtiging!

Goed en snel geholpen, de makelaar was een match

Via Juiste Makelaar een goede makelaar gevonden, proces was makkelijk en snel te doorlopen, Door enkele vragen in te vullen kwam er een match uit die aansloot op mijn wensen.

Erg betrokken en behulpzaam

Ik heb de contact met de makelaars als zeer prettig ervaren.

Pluspunten

Snelle en duidelijk bevestiging. Persoonlijke nazorg/follow-up.

Een van de geselecteerde makelaars heeft niet gereageerd. Beter screening?

Pluspunten

Een goeie manier om eenvoudig en snel een makelaar te vinden die past bij je wensen. Dit heeft mij zeker een paar honderd euro gescheeld.

Pluspunten

Erg goed geholpen door Juiste Makelaar. Een echte aanrader.

Pluspunten

Snel contact met verschillende makerlaars Zelf kunnen vergelijken op aanbod

Pluspunten

Hartstikke snel, duidelijk en hulpzaam

Nada

Pluspunten

Super service! Eindelijk een goede match met een makelaar

Pluspunten

Zeer snel een goede selectie van makelaars

Pluspunten

Professioneel, snel en klantvriendelijk. Hierdoor een prima makelaar gevonden. Mijn huis was snel en op een prettige manier snel verkocht, Ik werd zelfs nog gebeld met de vraag of ik tevreden was over Juiste Makelaar; en ja dat ben ik!

Pluspunten

Professionele organisatie, erg snel geholpen met het vinden van de juiste makelaar. Aanrader!!

Pluspunten

+ De test is een originele en laagdrempelige manier om aan makelaars gekoppeld te worden + Ik stel de persoonlijke behandeling op prijs

- De homepage kan leuker opgemaakt worden