Correcte levering van mijn product

Vlotte levering, met als pluspunt betaling achteraf.

Snelle en goede levering

Vandaag besteld morgen geleverd

Gewoon goed.

Geen duidelijke afspraak wanneer het pakket komt. Verrassings overval!!!! Voor de echte boer niet erg maar voor ons als hobby boer lastig. Verder prima bedrijf en goede spullen.

Goed en prettig

zie boven

zeergoed

zeer correct in de levering en interessant qua prijs

Top perfect afgehandeld

Je besteld spullen die je graag snel wilt hebben en ze zijn er gewoon als afgesproken

De juiste spullen voor een goede prijs gewoon supersnel geleverd.

tevreden

tevreden over de geleverde diensten

mijn ervaring is goed,maar 10 dagen levertijd is met 4 dagen overschreden op zich niet erg maar 10 dagen is 10 dagen.

Vakkundig en snel geholpen

Snelle levering voor een correcte prijs. Bij levering bleek af fabriek te weinig beugeltjes te zijn geleverd. Die werden snel alsnog geleverd

dit is de eerste keer dat ik wat heb besteld

tot nu toe is deze bestelling correct en keurig geleverd is me goed bevallen zal zeker vaker nog wel wat bestellen

top

Top een dag later alles keurig thuis En wat ik ook zeer op prijs heb gesteld is de catalogus wat jullie allemaal te koop hebben. B.V.D Jan Schepers

Geweldige service en snelle levering.

Maar een veel te grote doos van 30 bij 30 centimeter voor 4 rubbertjes ter grootte van 4 knikkers. Dat moet maar eens veranderen die onzin.

goed en snel geleverd

Zeer tevreden met de voerhekken. Netjes en op tijd geleverd.

mooie site snelle levering maar dan de nazorg !!!

Centrivet ketonen meter met strips gekocht snel geleverd maar dan is er nog het punt van nazorg heb gebeld dat ik een storing heb in de meter storingsnummer staat niet in de gebruiksaanwijzing er is naar gekeken maar ben er nog niet uit dus de meter is niet bruikbaar !!

Fijne site

Wij hebben hangnylon groen besteld (deze vind je bijna nergens meer) Hebben jullie hier ook de halsbanden met sluiting van? Verder uiernetten besteld, geen duidelijke maat staat hierbij vermeld. Gelukkig de juiste maat ontvangen.

Niet de snelste verzending, maar zeer netjes en correct. Kreeg op m’n vraag ook direct een respons per mail. Zeer tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kwaliteit

Pluspunten

Afspraken nakomen

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer netjes en op tijd leveren

• Communicatie