Snelle en correcte levering. Product bevalt helaas niet.

Na betaling is de lamp goed verpakt thuis bezorgd. Ik krijg na heel veel inspanningen en steeds weer lezen van de gebruiksaanwijzing de lamp met sensor niet ingesteld zoals ik het graag zou willen. Ik had achteraf liever een andere gekocht. Communicatie, levering, snelheid van levering en verpakking waren echter goed.

goede service

zeer tevreden

Netjes besteld en afgeleverd een tien

Ja goede service goed bezig. Gr Johnn

Prima geholpen

Prima geholpen, door deskundige mensen

Goede uitleg en uitstekende service

Op de bonnefooi binnen gelopen en meteen heel vriendelijk en goed geholpen. Kennisniveau is hoog en vertaling naar cliënt met minder verstand van lichttechniek wordt goed gemaakt. Duidelijk uitgelegd. Daardoor zijn ik meteen overgegaan tot aanschaf van armaturen.

Goed geregeld

LED strips op maat besteld. Ze namen de tijd en gaven goed advies

Correct en vlot

Goed verpakt, snel en correct geleverd

Prima product geleverd

Product (2 sensor tl buizen) was netjes verpakt en meteen de volgende dag geleverd. De sensor buizen zijn ook extreem gevoelig en geven prima licht.

Gewoon goed !

goede producten .

alles vlot verlopen

uitstekend

Prima advies en snelle levering

de bijgeleverde schroeven passen niet door de gaatjes van het frame. Even voor boten dus. En in 1 doos zaten helemaal geen schroeven. Verder prima tevreden.

Prima bedrijf met prima produkten en goede service! Oooook als het een keer mis gegaan is! Zonder gezeur wordt een fout hersteld. Heerlijk!

prima afgehandeld

Duidelijke site en snelle afhandeling en ontvangt.

Prima product.

We wilden een badkamerlamp met sensor. Werkt prima. Even uitproberen hoe lang de lamp blijft branden. We zijn er blij mee.

Rechtlijnig, geen ge O-H

Ik miste de adviessen van Tom ( niet aanwezig)

Snelle service/goede prijs/kwaliteit

Snelle service/goede prijs/kwaliteit

levering onvolledig en niet conform pakbon

De bestelling is snel geleverd, maar er ontbrak een onderdeel van de bestelling.

contact zeer vriendelijk en altijd de helpende hand bieden. geven klantgerichte informatie dus geen verkooppraatjes snelle levering en producten zijn goed en deugdelijk verpakt

Perfecte levering en after sales communicatie.

Ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken.

Zeer vriendelijk geholpen

Vlugge levering

Mijn levering werd de dag erna al geleverd

Snelle levering en zeer tevreden

Snelle levering. Was niet helemaal compleet. Na een belletje was het heel snel en correct opgelost. Vriendelijk en deskundig personeel. Voor herhaling vatbaar

Gewoon goed

Klantvriendelijk en verstand van zaken

Super service.

Snelle levering. Had 2 kappen kapot even een mailtje andere dag 2 nieuwe. Ben dik tevreden. Willem