Prijs kwaliteit zeer goed en snel geleverd.

Goed geholpen

Snel en goed geregelt

Super advies, er wordt de moeite genomen om terug te bellen met advies

Mijn ervaring met lichtpartner is zeer positief. Er wordt altijd snel gereageerd op de vragen die ik heb en er wordt zelfs de moeite genomen om me uit eigen beweging te bellen voor meer inzicht. De bestellingen worden zeer snel geleverd en je wordt op de hoogte gehouden van het verloop ervan.

Snelle levering en product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle goeie levering

Prima service goed geholpen

Goed geholpen

Goed en snel advies

Zoekend naar vervanging van een buitenlamp kwam voor advies ik bij Lichtpartner.nl terecht. Advies was goed, lamp besteld en snel geleverd. Doet het prima!

Aanrader

De gekochte ledstrip en driver bleken geen match voor onze dimmer. Lichtpartner testte op locatie een dimmer die wel geschikt was, en stuurde deze samen met een reservedriver toe, zodat we zelf konden testen. De door hen geadviseerde dimmer was inderdaad de oplossing. Super fijne service! Dank Tom en Ton.

Gute Beratung, super schnelle Lieferung

Wir haben hier ein Bauteil gefunden, was es sonst nicht mehr gab. Danke für die nette Beratung und die besonders schnelle Lieferung (in Deutschland am zweiten Tag angekommen!).

Heerlijk gewoon aan de telefoon goed advies Dus niet toets1 toets2 Mvg Edwin

Professioneel

Goede service en mooie producten

Het juiste onderdeel op tijd geleverd

Fijn tel. contact duidelijk antwoord en het juiste onderdeel snel geleverd. Prima!

Kennis van zaken

Bij dit bedrijf wordt je niet zomaar afgescheept met een product. Ze vragen even door of je wel de juiste keuze maakt. Ook hebben ze producten die anderen niet hebben.

Snelle complete levering

Duidelijke website, veel keuze voor verschillende budgetten. Complete levering.

Geweldig goeie service

Op maat en stekker klaar geleverd !

Led-strips en spots, stekker klaar geleverd voor in de badkamer. Super makkelijk. Daardoor snelle montage en tijdswinst en je bent verzekerd van de juiste instellingen en montage. Bedankt hiervoor. Op naar de volgende opdracht.

Goed product voor een scherpe prijs

Nieuwe led lamp met sensor gekocht. Topproduct voor scherpe prijs

Topspul

Super bedrijf

Materialen super

Top Service!!!

Unkompliziert... Vielen Dank!!!

Goed en snel geholpen

Snel geholpen en op voorraad

Goed meedenken over een oplossing.

Ik had een probleem om een goede led driver te vinden. Lichtpartner heeft uitgebreid te tijd genomen om de oplossing te vinden

Een winkel waar men meedenkt en service nog écht service is. Aanrader!!

Netjes bestelling afgehandeld, op tijd bezorgd ondanks kerstperiode. Tip voor de volgende keer, een iets kleinere verpakking.