contact zeer vriendelijk en altijd de helpende hand bieden. geven klantgerichte informatie dus geen verkooppraatjes snelle levering en producten zijn goed en deugdelijk verpakt

Perfecte levering en after sales communicatie.

Ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken.

Zeer vriendelijk geholpen

Vlugge levering

Mijn levering werd de dag erna al geleverd

Snelle levering en zeer tevreden

Snelle levering. Was niet helemaal compleet. Na een belletje was het heel snel en correct opgelost. Vriendelijk en deskundig personeel. Voor herhaling vatbaar

Gewoon goed

Klantvriendelijk en verstand van zaken

Super service.

Snelle levering. Had 2 kappen kapot even een mailtje andere dag 2 nieuwe. Ben dik tevreden. Willem

Prima werk geleverd

Prima werk

Prima werk

Snelle levering en goed materiaal!

Cruciale informatie stond niet op de website

Op uw website zag ik bij het bestellen niet dat de sensor electromagnetische straling uitzendt, doordat de documentatie slecht leesbaar was (lage resolutie, letters erg blokkerig). Gelukkig stond dit wel in de papieren erbij. Verbeterkans: Toon bij elk produkt op uw website een foto of pdf van goede kwaliteit met dezelfde inhoud als de papieren documentatie die er bij zit. Dan kunnen klanten een betere keuze maken.

Licht, radio en WiFi is ook een vorm van elektromagnetische straling! Als u zo bezig bent met elektromagnetische straling, dan weet u op voorhand al, dat bewegingsmelders hiermee werken.

Vriendelijke behandeling.

Uitgebreide website met goede prijzen. Telefonisch besproken apparatuur lag al klaar na 30 minuten. Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

een beetje teleurstellend

Goede levering en informatie, maar de lamp voldoet niet helemaal. Ook als ik alle instellingen goed heb gezet blijft de lamp zachtjes branden, en dat is de bedoeling niet. Niet de fout van de leverancier maar van de producent.

Goedemiddag. U heeft hoogst waarschijnlijk de fase (L bruin) en de nul ( N blauw) verkeerd om zitten. Stuur ons even een mail of bel ons, dan kunnen wij u verder helpen

Bestellen, afrekenen bezorgen binnen 24 uur

Als ik weer iets nodig heb wat Lichtpartner levert dan gaan zij het aan mij verkopen!

Uitstekend product

Alles klopt

compleet

Uitgebreid assortiment, logisch opgebouwd en compleet

Prima, snel en goed geleverd.

Ik ben tevreden met mijn bestelling. het is snel en goed geleverd en het is een prima product.

Super snel en goed

prima geregeld, komt afspraken na

prima, ledverlichting besteld met spoed en idd op zondag geleverd met prima kwaliteit

prima ervaring

goede ervaring, op vragen prettig geantwoord, alles alleen maar positief.

Scherpe prijs snelle levering.

Zeer netjes

Na telefonisch overleg een order geplaatst. Volgende dag in huis, prima kwiteit!

alles ok

Alles volgens verwachting.