Alles top in orde

Alles top in orde

Snelle service.

Probleemloos.

Snelle levering en correcte producten.

Ik had snel een drivertjes nodig die dan ook nog heel klein moest zijn… Heb ik hier gevonden, en in een paar klikken was mijn ordertje geplaatst. Top service!

Top bedrijf !!!

Top bedrijf top service en top producten!

Prima led producten voor goede prijs

Ik heb waterdichte sensor led tl in mijn kelder. Eindelijk een goede oplossing die al jaren geen kortsluiting geeft door vocht. Ook in mijn garage heb ik nu de oude tl's vervangen door led armatuur met lekker veel lumen licht. Alles werkt prima en ziet er goed uit. Jammer dat pas bij € 250 gratis wordt verzonden.

Topservice

Ledstrip besteld en de volgende dag al in huis. Degelijk verpakt. Anders dan bij vele andere shops heeft Lichtpartner echt verstand van verlichting en heel veel op voorraad. Echt een aanrader!

Kwaliteit, prijs, levertijd, allemaal uitztekend!

Goed produkt, leuke prijs, snel geleverd, wat wil je nog meer?..... Zelfs een extraatje wordt meegeleverd! Lichtpartner.nl bedankt.

en toen was er licht

Via website besteld en vervolgens opgehaald bij binnenkomst lag mijn bestelling al klaar. ook nog advies mee gekregen. Prima produkt met een mooie prijs en en nog 3 jaar garantie.

De service is top. En uitstekende kwaliteit spullen. Het werkt zoals het hoort te werken.

Goed geregeld

Ook maatwerk is klaar terwijl u er op wacht.

14/11 mail met factuur alles betaald geen materiaal in ontvangst genomen.

Alles ging wel vlot tot aan de levering. Momenteel geen materiaal ontvangen. Geen verdere feedback. Voorlopig moet ik aanbevelen NEE zetten want heb mijn materiaal niet. Indien alles hier correct kunnen we uiteraard onze mening herzien.

In plaats van deze beoordeling geven, kan je beter contact met ons opnemen. Dan kunnen wij de vervoerder contacten.

Prima geholpen

Ik had een Dali aanstuurkastje nodig voor mijn led drivers, prima geholpen en uitleg gehad via mail.

TOP

TOP ZEER GOED

geweldige service!

Heb al eerder produkten hier gekocht, goed advies gekregen. Ook bij mijn laatste aankoop was de verkoper heel hulpvaardig... Top service!!!

correcte firma

correcte firma

Meerdere keren besteld.. weer deskundig advies super snel geleverd!

Correct bedrijf met nette prijzen.

Fijn bedrijf en snelle levering

Top spul en advies.

Echt profi.

Top en klantvriendelijk

Flexibel en denken met je mee

snelle afhandeling

Goed product tegen een redelijke prijs

Top service, klantvriendelijk

Zeer tevreden.

Levertijd ok levering niet wat ik besteld had.

1. Van de lampen blijft branden is dus een 30/70 en ik had 0/100 besteld. Ik zie op tegen de rompslomp van terugsturen etc maar het stoort me wel dat dat licht altijd brand

Doen!

Goede producten met dito prijs. Snelle en correcte levering.

Telefonisch advies gevraagd

Zeer goed geholpen,het bleek dat ik op een verkeerde webside zat. Op de goede webside daarna goed geholpen.

Volgens afspraak en correct geleverd

De bestelling en levering is goed gegaan. Klein puntje: de verpakking kan wellicht iets minder royaal.