kun je van op aan

Goede services

Houd zich niet aan wet- en regelgeving

Ik ben uiterst teleurgesteld in de klantenservice van dit bedrijf. Na een aankoop waarbij ik verzendkosten heb betaald, besloot ik het product te retourneren omdat deze niet werkte zoals gehoopt. Helaas hebben ze niet alleen geweigerd de verzendkosten terug te betalen zoals verplicht door de ACM, maar ook hebben ze mijn e-mails compleet genegeerd. Dit is een absoluut gebrek aan respect voor hun klanten. Ik raad ten zeerste af om hier te winkelen vanwege hun onbetrouwbare klantenservice.

DALI dimmer

DALI dimmer besteld. Tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Sbel geleverd

Prima produkten, goede prijs, snel geleverd

Materiaal is top. Mooie nieuwe armaturen

Goed geregeld. Stekkerklaar, plug and play.

Bestelling, uit voorraad, goeie kwaliteit, bedankt voor het lichtplan, hiermee kon ik de klant overtuigen en het kwam erg professioneel over. Tot de volgende keer.

Vrij mi bo ervaring

Met een late bestelling op vrijdagmiddag 1645 toch nog de kans gehad de bestelling op te halen. Hij lag klaar. Derhalve een snelle reparatie voor mijn uitgevallen lichtbron.

zeer tevreden

Goed product voor nette prijs en snelle levering in goede verpakking

Onduidelijke bezorging

Lamp is prima Bezorging traag en onduidelijk Geen mail of track en tracé Wordt 20 minuten van te voren gebeld , niet fijn

Slechte communicatie over levertijd. levertijd veel te lang

Levertijd beloofd : 3 tot 5 dagen. Is nu oplopen tot minstens 3 weken .

Beste RG, Wij hebben al onze producten op voorraad, tenzij u een special heeft besteld. Wij leveren altijd de volgende werkdag als DPD zijn werk doet. Zou u contact met ons kunnen nemen om welke order het gaat?

Het zier er allemaal vrij goed en verzorgd uit.

Het zier er allemaal vrij goed en verzorgd uit. Zowel de materialen als de manier van verpakken.

No service

No service or help if the product you buy does not work at described in the manual for the product. And no help with returning. I need to pay more in return fee than the product cost. They demand a not used product to be returned even its returned because it does not work. And they just stop answering instead of solving the issue.

• Vil du anbefale os? Ingen

Goedemorgen Jacob, Broodje aap..... We hebben u zeker wel geholpen. We hebben het product getest en van de werking u de filmpjes verzonden. Het Zigbee product is compatible met Philips Hue. Het product werkt goed, ook bij u, icm de app van Philips Hue. Een externe afstandsbediening van derden, icm ons product werkt niet naar behoren volgens u. Dit laatste kunnen wij niet testen. Hiervoor zal u Philips moeten gaan contacten waarom dat is. Betreffende retour sturen is geen probleem. Dit hebben wij u ook gemeld. U krijgt ook het volledige aankoop bedrag retour van de producten. U wilt alleen 'gratis' retour sturen. En dit zal DPD niet gratis voor u gaan doen. We hebben u ongeveer 20-25 keer beantwoord per mail. Het is aan u om de producten retour te sturen.

Geweldige ervaring zonder klachten en een tevreden klant

Lichtpartner is toppartner

Lichtpartner is echt top. Bestelling zeer goed verpakt. Vlotte levering. Veel keus. Zeker een aanbeveling.

Top bedrijf!

Ik kwam hier voor spotjes en ben super geholpen met uitleg door vriendelijk personeel. Ik kwam als leek binnen en weet na twee bezoekjes van de hoed en de rand. Echt top

Geweldig geholpen

Ik had 4 armaturen nodig die ik ook jaren geleden heb besteld. Deze armaturen bleken niet meer te leveren(waren uit sortiment). De medewerker besloot in het magazijn even te speuren naar een oplossing. Even later kwam hij terug met 4 armaturen en omdat de kleurtemperatuur anders was werden er 4 printplaten met led en de juiste kleur bijgeleverd. Geweldige service, bedankt.

Ervaring, kennis, techniek en service komen samen!

De juiste service hulp en kennis wordt geboden om het juiste resultaat te bereiken.

Led verlichting/lampen zijn top!

Personeel heeft verstand van hun artikelen

ga zoo door toppers

prima alles gegaan zoals besproken ga zo door

Plug and play geleverde verlichting… top!

Verlichting besteld, trimless, kleurlicht. Snel geleverd en plug and play. Top kwaliteit.

zeer plezierig en behulpzaam

je wordt geholpen met kennis en een lach

Makkelijk te plaatsen

Het voldoet

Goede service, klantvriendelijk

Ik kon 2 lampen van elk €290 mee naar huis nemen om te zien welke beter paste bij de inrichting van onze woonkamer. Zonder borg, wat ik best uitzonderlijk vind en van hun kant vertrouwen uitstraalt. Heel fijn.

Prima en snelle levering.

Prima kwaliteit/prijsverhouding en snelle levering.

Flexibel en prima service

Goede producten, snelle levertijd, maar zeker ook flexibel (fout bij bestelling gemaakt en super snel door leverancier hersteld.