Positief

Goede communicatie, leveringsafspraak prima nagekomen (periode van 1 uur wordt opgegeven, hoef je niet heel de dag thuis te blijven)

Zeer snelle levering.

Wij hebben nu al jaren goede ervaringen met Lichtpartner en hun goede service.

Prima webwinkel

Duidelijke communicatie,snelle levering..

Goede Service en snelle levering

Ik was dinsdag langs gegaan om de spullen te bestellen. En uitleg te geven hoelang de led strips moesten worden. Donderdag kan ik alles al ophalen en ook al geprogrammeerd. Top Service.

Snelle en correcte afhandeling maar problemen bij levering.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling maar haperende levering door DPD

Aller vriendelijkst

Aan de balie vriendelijk en uitgebreid geholpen / ondersteund. Namen alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en te adviseren

Mixed feelings

Pakket via DPD is NIET aangekomen. Geen boodschap in de brievenbus en op de website van DPD vind ik de melding dat het gebouw gesloten was, wat een flagrante leugen is. Het gaat om een appartementgebouw waarvan de inkomhal ALTIJD open is 24/7

Alles was netjes verpakt en zeer snel opgestuurd.

Mixed feelings

Snelle correcte respons maar gebrekkige levering. DPD zou vorige zaterdag tussen 12U24 en 13U24 leveren. Er is niemand opgedaagd. Bij nazicht op hun web side vind ik de melding dat de bezorger niemand thuis gevonden heeft terwijl ik er speciaal voor thuis ben gebleven. Ook geen boodschap in de brievenbus, wat normale praktijk is. Ik probeer nu uit te vussen waar mijn pakket zit.

Snel maar gebrekkige levering.

DPD zou vorige zaterdag tussen 12u24 en 13u24 leveren. Ik ben er speciaal voor thuis gebleven maar er is niemand opgedoken.. Als ik mijn pakket trace krijg ik de boodschap dat er niemand thuis was wat een flagrante leugen is. Ik probeer nu uit te vissen waar mijn pakket zit.( Pakket nr 05162017343004)

Vanaf de bestelling tot de levering is alles netjes en snel gegaan

Vanaf de bestelling tot de levering is alles netjes en snel gegaan

Graag meer technische gegevens per product op de website zoals bijv. aansluitschema, opgenomen vermogen bij gebruik van sensoren en dimmers.

Zeer goede afhandeling

Ze belden nog na voor de zekerheid, aangezien ik twee maten had besteld, wat overigens de bedoeling was. Verder eenvoudig monteren en kwaliteitsspul.

goede en meedenkende firma

Wat een troep sturen die lui mee, verschrikkelijk

De lamp is prima, maar ze sturen je een doos vol ongevraagde troep mee: dikke kalender, enorme geplastificeerde brochure, een in plastic verpakte pen. Alsjeblieft zeg. En alles in een 4x te grote doos en dan vol opvulmateriaal. Hier koop ik nooit meer iets, wat een verspilling.

Uitstekende service en prima kwaliteit

Wij kopen hier regelmatig producten, fantastische prijs-kwaliteit verhouding en hele goede service. Fijne partners!

Wijkermeerweg 6 1948NW Beverwijk

0251 212643