Top service, kwaliteit van spullen top!

Koop eigenlijk nooit via internet. Maar hier kun je prima bestellen. Scherpe prijzen, snelle levering. Later in de winkel nog wat extra’s opgehaald.

Snelle levering en goed advies.

Verlichting besteld, nog even gebeld voor advies, goede uitleg en de bestelling snel en netjes ontvangen. Aanrader.

Groot aantal keuzes in armaturen , snelle verwerking bestelling.

Prima bedrijf met veel keuzes. Dezelfde Armaturen zijn al heel lang bij jullie te koop.

bestelling is nog niet geleverd.

nog niet geleverd

Kwaliteit met supersnelle service

Wij hebben Lichtpartner als partij gekozen omdat ze denken in goede, snelle en verbeterende oplossingen. En de snelheid van handelen is echt super.

Zeer snel geleverd.

Zeer snel bestelling uitgeleverd.

Professioneel en snel advies

Goed meegedacht en geadviseerd door lichtpartner om een klantopdracht correct te kunnen uitvoeren. Reageren snel op mailcontact

Snelle levering,zeer tevreden

goede materialen en snelle levering

De artikelen waren goed verpakt en zijn snel geleverd.

Goede snelle service

Prima snelle service, goeden producten.

uitstekend!

Vul bijna nooit een review in. Maak graag een uitzondering. Hebben mij goed geholpen om een keus te maken. Snelle levering. Ga ik zeker vaker heen (via hun site).

In de winkel in Beverwijk spullen gehaald. Koffie aangeboden gekregen omdat ze de spots gingen (in)pakken. Kom zeker weer terug als ik weer verlichting moet hebben.

Mijn vraag is duidelijk beantwoord.

Mijn vraag is duidelijk beantwoord.

Wederom perfect

Binnen een periode van een paar weken nu twee bestellingen geplaatst en deze laatste keer was het wederom goed vindbaar op de website, snelle verzending en product zoals verwacht.

Prima product, vlotte levering

klantenadvies goed

helaas 31 okt. pakket nog niet ontvangen

Goed en snel geholpen.

Fijne sfeer.

Goede info op de website

Door de goede extra product informatie heb ik precies de juiste oplossing kunnen bestellen

PrimA

Keurig op tijd besteld

jammer dat de bestelling door DpD niet goed liep en een dag later werd bezorgt.

Alles verliep naar wens

Mijn bestelling die ik geplaats had voor een plafonaire kreeg ik meteen een bevestgingsmail. Dat gaf gelijk vertrouwen en ook een mail dat mijn order was afgehandeld en opgestuurd zou worden vond ik prettig. Helaas was de lamp niet wat ik wilde hij moest via stroom aan gesloten worden ik wilde er een op batterij.Ook dat werd duidelijk uitgelegd op hun site hoe je retour moest sturen en een retournummer moest aanvragen zo dat je het kon opsturen. ik ga zeker weer bij hun terug komen want ze hebben lampen keuze genoeg

Vriendelijk geholpen aan de balie, goede service, fijne producten

Snelle levering en goede retourservice

Snelle levering en goede retourservice

Top geregeld, alles op maat gemaakt met lichtplan.

Prima, geregeld. Eerst lichtplan laten maken, na goedkeuring van klant alles besteld en op maat laten leveren. Led-profielen en Led-strips, perfect op maat en vooraf al gecontroleerd dus snel te monteren. Grote tijdwinst. Bedankt voor de goeie service. Tot de volgende keer. Wederom top geregeld. Vr. Gr. STH-Badkamers Beverwijk.

Levering snel maar niet compleet

2 spots geleverd zonder de bevestingsklemmen. Mail verstuurd maar nog steeds geen antwoord.

Wijkermeerweg 6

1948NW Beverwijk