Geweldig werk!

De afspraken voor zowel het inmeten als de foto's konden snel worden ingepland, geheel naar onze wensen. Vriendelijke mensen, en het eindresultaat was fantastisch. Schitterende foto's.

Topprestatie

Prachtige foto's gemaakt van onze woning door een heel vriendelijke fotograaf.

Foto's moesten een andere dag geschoten worden ivm de regen. Heel fijn dat annemiek dat voorstelde. Het zijn mooie foto's geworden. En het inmeten ging ook heel snel.

het huis is prachtig verwerkt in alle foto's / video's.

Vriendelijke service waarin het huis op een mooie manier is weergegeven.

Leuke fotograaf, mooie foto’s.

De foto’s voor de verkoop van mijn huis zijn mooi geworden. Plezierige fotograaf ook!

Zeer tevreden, resultaat is er naar

Goede voorbereiding kunnen doen ahv duidelijke adviezen, fotograaf vriendelijk en op tijd. Alles verliep soepel. Mooie foto’s, veel belangstelling nav publicatie.

Super foto en film presentatie

Uitstekend gedaan

Correcte medewerker, uitstekende communicatie. Snelle afhandeling.

Foto ‘s en filmpje zijn geheel naar wens

Professioneel Kwaliteit Foto ‘s en filmpje zijn absoluut van invloed geweest op de verkoop van mijn woning

Geweldig goed gepresenteerd

We hebben veel complimenten gehad voor de presentatie en veel reacties op de woning.

Vriendelijk,correct

Vriendelijk en correct

Top prestatie

Vakwerk van grote klasse. De medewerker gaf zijn werkwijze duidelijk aan bij binnenkomst en dat hebben wij als prettig ervaren. Je weet wat je wel en niet moet doen. Hij ging vervolgens rustig aan het werk en aan het eind nam hij rustig de tijd om alles door te nemen en de vragenlijst in te vullen. Het tekenwerk wat zonder computer wordt gedaan, maar uit de hand was zeer zorgvuldig gedaan en zag er fantastisch uit. Wat er dan vervolgens als plattegronden uitkomen voor bij de presentatie is prachtig om te zien.

Breed aanbod, professionele aanpak en snelle service!

Onze ervaring met Proland ervaar ik als zeer positief. Proland biedt een grote variatie van mogelijkheden aan om woningen op de best mogelijke manier te presenteren. Verder plezierige mensen om mee samen te werken!

Geweldige presentatie

Fotograaf heeft uitstekend werk geleverd, woning was na publicatie binnen 5 dagen verkocht

Super mooie foto.s presentatie

Vriendelijk en professioneel personeel

Onze woning is prachtig vastgesteld!

iknheb de fotograaf als zeer prettig en behulpzaam ervaren. Onze woning en tuin zijn op het best vastgelegd.

Fotograaf was persoonlijk maar zeker ook professioneel

...

Prachtig

Meer dan tevreden over de woningpresentatie.

Netjes!

mijn ervaring, is dat we dit hadden gehoopt kwa foto kwaliteit!en we zagen de foto's voor het eerst en dan zie je het resultaat!top!

Prachtige en onderscheidende video presentatie voor ons huis!

Prachtige video die het huis erg goed tot recht liet komen. Absoluut een meerwaarde als je je huis wilt verkopen!

Positief; prettig in werkwijze en omgang.

Mooie foto's gemaakt. Snel en effectief optreden. Totaalindruk: positief.

Prachtige presentatie

De presentatie is prachtig gedaan. Ik heb geen ervaring met anderen, maar voor ons is dit prachtig gedaan.

Goede ervaring

De fotograaf die bij ons is geweest was super vriendelijk en heeft hele mooie foto’s gemaakt. Dat blijkt ook wel want het huis stond net een weekend op funda en er was mega veel belangstelling. Huis dus nu ook al zo goed als verkocht. Hele fijne ervaring!

Super foto!s

Als en wervelwind door de woning, super fotos.

Zeer mooie foto's en video

De startfoto was zeer uitnodigend. Ook op de andere foto's is ons huis heel mooi weergegeven. De prachtige video maakt het geheel af. We zijn zeer tevreden.