Een prachtige presentatie

De medewerkers die ons pand kwamen opmeten en een dag later fotograferen waren op tijd en werkten hun werkzaamheden correct af. De presentatie die snel daarna kwam zag er perfect uit.

Ik werd heel goed voorgelicht en geholpen.

Uitgebreid voorgelicht via de telefoon en ter plaatse goed begeleid en daarmee het beste resultaat gecreëerd.

Vond het op zich wel oké.

De fotograaf heeft goed werk geleverd op wat kleine zaken na ( de vide was niet goed terug te zien in het totale plaatje en enkele foto's waren niet top. Maar al met al prima. De drone daarintegen was allemaal wat minder. We moesten veel uitleggen wat het idee was en daarnaast ging het allemaal wat minder professioneel. Maar op het eind is het alsnog wel oké geworden. Vriendelijke groet Rob

top geregeld

prettige medewerker met efficiënte manier van werken

de datum prikken ging in goed overleg en de fotograaf was ook keurig op tijd. Verder zijn er mooie foto's gemaakt door de fotograaf

Zeer ervaren fotografe die met passie bezig was!

Ze ging voortvarend en gestructureerd te werk. Het eindresultaat mag er zijn. Mooie foto’s die exact de sfeer weergaven die ik graag wilde zien.

Zeer goed .

Vriendelijke mevrouw ze heeft heel goed werk geleverd .

Uitstekend werk!

Onze woning is heel mooi en uitgebreid weergegeven in fotografie en een prima filmpje. Het geheel zag er buitengewoon aantrekkelijk uit. We hebben fotografe Annemiek Verburg daarover al persoonlijk gecomplimenteerd.

Prachtige presentatie op Funda

Veel complimenten

uitstekende service

het opmeten en het maken vd foto's is prima gedaan en volledig conform de eerder uitgesproken verwachtingen

een proactieve, kordate medewerkster, prettig in de omgang, heeft foto's genomen voor de verkoop van het huis. De foto's zijn goed gelukt en representatief voor het huis. Met dank!

Bekwame mensen, prettig in omgang.

We kregen eerst twee dames op bezoek die het huis professioneel hebben ingemeten. Vervolgens kwam een aantal dagen later een fotograaf die op een prettige manier ons huis vastlegde op de foto. Het resultaat op Funda ziet er geweldig uit. We krijgen veel complimenten van vrienden en kennissen.

Haastige spoed doet gevoel geen goed

De fotograaf Annemiek kwam op mij over alsof ze veel stress/haast had. Er was daardoor ook geen ruimte meer om veranderingen aan te brengen na overleg terwijl ze wel de tijd nam om een privékwestie per telefoon af te handelen. Ze legde de schuld hiervoor bij de makelaar neer. Deze had dit soort dingen beter moeten aangeven zei ze. De foto's zijn uiteindelijk wel goed geworden. Aanbeveling is puur op basis van resultaat, niet op basis van klantvriendelijkheid.

Niet tevreden.

De fotograaf was wat gestrest ivm de weersomstandigheden. De zon scheen maar het kon elk moment weer gaan regenen. De foto's binnen waren wel goed ,maar de foto's van buiten waren wij niet tevreden over, een aantal wel maar het merendeel niet. Wij hebben zelf als ook de makelaar nog foto's genomen die uiteindelijk geplaatst zijn. Ik weet niet hoe het nu komt met het kostenaspect.

Open, eerlijk en prettig om mee samen te werken

Het geduld wat de medewerksters met ons hadden was super. Ze waren professioneel maar toch persoonlijk.

snel, adequaat en goede foto's

Fotograaf maakte heldere afspraken, reageerde adequaat en was flexibel.

Professioneel Netjes goede uitleg

Leuk gedaan

Deskundige fotograaf, gaf nog enkele tips. Foto's genomen binnenshuis zijn in de presentatie zelf wat bleek en soms niet kleurgetrouw. Ik ga NIET akkoord met verdere verspreiding van mijn prive gegevens, anders kan ik het niet verzenden. Graag die keuze toevoegen.

Supermooie presentatie

Zeer gemotiveerde dame met verstand van zaken. Pakt het heel goed aan. Overlegt ook goed wat je wel en niet wilt

Professionele instructie en vriendelijke begeleiding.

Mooi duidelijk

goede fotograaf

hij is erg vriendelijk en behulpzaam en goede uitleg

Prima filmpje en foto's

Professionele fotografe, goede foto's, alleen de dronefoto's van de achterkant gaven geen mooi beeld, dus die zijn niet gebruikt. Voor de rest... heel goed !

Prima professionele en aardige fotograaf

De fotograaf kwam bekwaam over, werkte snel en was communicatief sterk. Prima dus!