Cylinderslot besteld en was niet helaas (nog) niet bezorgd. Na een whatsapp gesprek direct met een oplossing gekomen en de volgende dag een nieuw slot geleverd dit vind ik proffesioneel en klantvriendelijk opgelost, Grote klasse Brink ijzerwaren een dikke 10 ga zo door en beveel dit bedrijf zeer zeker aan!!

Nette klantenservice

Nette klantenservice! Handelt zoals het hoort. Ik wacht op nog meer uitbreiding van het assortiment van sleutelkluizen.

mooi assortiment , goede prijzen en zeer snelle levering , top !!

spanjolet besteld , sluitwaren en volgende dag bezorgd , mooie site , veel keuze en zeer concurrerende prijzen ,. aanbevolen !!!

TOP

Ik had de verkeerde onderdelen gekregen, mijn fout of hun fout was niet helemaal duidelijk. Maar 3 minuten overleg en BLIKSEMSNEL kwamen de goede delen met een franco retourbon. DIT is service, hier kom je terug. (Ze zijn ook niet duur!)

Zeer service gericht

Fout bestelde cylinders werden kosteloos aangepast.

vakkundig goede service

Geweldig geholpen op al mijn vragen, betreffende een nieuw slot in mijn voordeur.

Perfecte service en snelle levering volgens afspraak, en dat voor een prima prijs.

Op zoek naar een vervangende driepuntssluiting voor onze garagepoort bij Brink ijzerwaren terecht gekomen. Gebeld of de benodigde sluiting op voorraad was. Dit bleek niet zo te zijn maar er werd extra werk verzet zodat de benodigde sluiting toch dezelfde dag verstuurd kon worden. Precies volgens de telefonisch gemaakte afspraak. Prima service!

Goed, zeker aan te bevelen

Snelle levering, keurig verpakt.

Goede service, snelle respons bij vragen en snelle levering!

Goede service, snelle respons bij vragen en snelle levering! En daarnaast een zeer goede prijs! Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker weer hier bestellen!

Zeer goede webshop

Was op zoek naar Hoppe kerntrekgarnituur. Hier gevonden. En bleek ook nog goede prijs te hebben. Een deel had ik de verkeerde maat besteld, maar kon ik zonder probleem retourneren. Geld was snel retour gestort. Een aanrader

Pluspunten

Klantvriendelijk en uitstekende service!

Pluspunten

Snelle levering, goede service.

Pluspunten

Erg tevreden over dit bedrijf. Brink IJzerwaren levert wat besteld wordt snel en netjes. Lost problemen erg goed op en doet niet moeilijk over garantie etc. Reageert snel op aanvragen , is duidelijk en heeft kennis van zaken.

Bedrijf verbetert zichzelf continu is erg innovatief bezig. Ga zo door !!

Pluspunten

Zeer vakkundig geholpen, snelle levering, goed product. Ik zal zeker vaker kopen bij Brink Ijzerwaren.

Pluspunten

Brink Ijzerwaren levert goede service af, goeie kwaliteit en is klantvriendelijk.