zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwaliteit en goedkoop!! De eigenaar van het bedrijf staat je netjes te woord en neemt de tijd voor je. Voor iedereen die lampen nodig heeft een dikke aanrader!

Geen gewoon top!

Pluspunten

Snelle reactie, goede service en mooie lampen!!!

Pluspunten

Denkt met je mee en komt met goede ideeën. Is goedkoper dan de 'concurrent' en is bovendien een hele aardige man.

ga zo door

Pluspunten

Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering. Ontzettend vriendelijk personeel. Echt zo’n bedrijf die bereid is net dat stapje extra te doen voor de klant.

Geen

Pluspunten

Zeer snelle levering en je krijgt bericht als product vertraging oploopt om te leveren.

Pluspunten

goede en snelle service, klantvriendelijk, mooie lampen!

Pluspunten

Topservice! Probleem snel verholpen

Geen

Bedankt voor deze topwaardering. Fijn dat u nu van beide lampen kunt genieten.

Pluspunten

Swirlamp heeft ons voorzien van alle lampen voor in ons huis. We zijn erg tevreden over de producten, service en snelle levering. Ook het leveren van een videlamp op zeer korte termijn was geen probleem en wij zijn Swirlamp dan ook erg dankbaar dat dit kon nog voordat de steiger weg zou gaan.

Hartelijk dank voor deze topwaardering en veel woongenot in uw nieuwe woning. De lampen in de vide staan prachtig!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

We hebben de roze lamp besteld, de kleur veranderend wel heel erg als de lamp aanstaat. Het wordt echt heel erg rood, je kunt niets meer zien. Eerder hadden we een paarse besteld, hier was dat niet het geval. We zijn dus niet helemaal tevreden over dit product.

Beste Heidi, Vervelend om te lezen dat jullie niet helemaal tevreden zijn over het product. Wij hebben juist omdat sommige Swirlampen anders tonen wanneer het licht aan staat foto's gemaakt van wanneer de lamp uit staat, als wanneer deze aan staat. Bij de roze lamp is inderdaad te zien dat deze rood wordt als de lamp aan staat. Blijkbaar zijn allleen foto's niet voldoende, dus we zullen dit effect naar aanleiding van uw opmerking ook in de tekst opnemen. Omdat wij niet gaan voor een onvoldoende willen we graag van u horen wat we nog meer kunnen doen om u toch tevreden te maken en een voldoende te scoren. U mag bijvoorbeeld de lamp terugsturen als u echt niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bjorn Ophof Swirlamp.nl