Op 't net uitzoeken en bestellen PRIMA. Levering door DHL een ramp, maar Kiyoh hielp!

De site is goed te lezen en bestellen ging goed. Levering door DHL was een gebed zonder eind maar de hulp en ondersteuning van Hermine van Kiyoh was hartverwarmend. Uiteindelijk (20 dagen na eerst aangegeven bezorgmoment van DHL) pakket in goede orde ontvangen en.........prima spul !!!!!!

Toppie

Snelle levering, goed vepakt

Goede kwaliteit en betaalbaar

Goede service snelle afhandeling

Zoals je mag verwachten

Alles vlot verlopen en uitstekende verpakking

goed zonder meer

zeer snel, zeer vriendelijk, zeer meedenkend, dank Philip Sajet.

Op de gewenste maat, snel gemaakt en goede communicatie om het op te halen.

Mooi en goed verpakt. Bezorgd door iemand met klant vriendelijkheid hoog in het vaandel. Mooi afgewerkt produkt. En het past super. Geheel tevreden Gerrit. Ik vertel het door.

Alles perfect!

Alles perfect! Niks aan toe te voegen.

Mooi materiaal Kunststofplatendeal.nl

Fijn dat het op maat kan en het is stevig materiaal. Daarnaast vond ik de levering best rap.

Levering pas na aandringen

Het duurde lang voordat de levering kwam: enkele dagen, de eerste plaat moest ik zelfs herinneren. Verzendkosten € 19,00 vind ik wel erg veel.

Snelle betrouwbare levering

Snel geleverd Goede kwaliteit Netjes bezorgt en verpakt

Slordig

De maten klopten maar er zaten ongelooflijk veel beschadigen op de platen. Niet alleen oppervlakkige krassen maar ook veel diepe krassen.

Snel en kundig. Mooie platen. Goede levering.

Mijn bestelling werd netjes op maat gezaagd, zeer snel geleverd. Een aanrader dus!

Voor herhaling vatbaar

Snel geleverd perfect verpakt helemaal super

Klant is koning(in); Aanrader!

De medewerkers zijn vriendelijk, kundig en professioneel bij het bedenken van een oplossing voor een experiment, namelijk een groot in te lijsten schilderij op pvc folie. In samenspraak een oplossing bedacht. Ik werd netjes geattendeerd op de risico’s. Alsnog is het op mijn risico besteld en resultaat is uitmuntend, ik geniet er dagelijks van. Ook andere kleinere plexiglas strookjes werden keurig op maat geproduceerd, verpakt en snel geleverd. Medewerkers zeer behulpzaam.

Dik in orde !

Alles prima verlopen

goede en snelle levering

goed product, goede maat, goede prijs

Redelijk maar beschadigd .

Bezorging duurde erg lang .En een hoek van de plaat is beschadigd . Dat vinden we heel jammer . Gr.f dalmulder.

Snelle levering en pruduct is precies goed

Mooi spul

perfect

netjes verpakt keurig op maat en snel geleverd

Koelkastplaat

Had mijn glazen koelkast boven plaat van groentenbak gebroken. Heb dan de prijs bekeken voor een nieuwe originele in glas . IK schrok van de prijs en zo kwam ik hier op de website terecht waar ik op maat een polyesterplaat kon bestellen. Stukken goedkoper en van goede kwaliteit een aanrader om te bestellen.

Koen belofte niet na, maar product is wel goed

Op vrijdag een bestelling geplaatst. Volgens de website streven ze ernaar om maximaal 3 werkdagen levertijd te hebben. Op dinsdag had ik nog geen track&trace code. Dus maar even gebeld. Het lag klaar om te verzenden en ik zou het donderdag en uiterlijk vrijdag ontvangen. Uiteindelijk pas na het weekend ontvangen. Dus qua levertijden doen ze niet wat ze beloven. Het materiaal is overigens wel prima en netjes op maat. En dat wel voor een goede prijs. Als je iets snel wilt hebben zou ik hier niet nog eens bestellen. Als je geen haast hebt om de materialen te ontvangen, dan zal ik hier zeker nog eens wat bestellen.

Helaas allemaal te klein

Helaas zijn al los platen net kleiner dan ik heb aangegeven en dus steekt alles wat ik erop aanbrengt uit