Middelmatig

Trespa Plaat besteld ,met daarbij schroeven . Dit om minimum bestelbedrag te bereiken ivm vervoerkosten. Schroeven nooit gekregen ,meerder keren gebeld en er wordt gewoon niet opgenomen. Trespa plaat is wel gekomen ,dus denk als de service verbeterd wordt , dit van middelmatig naar goed kan. Groetjes van der Ploeg Groningen.

Héél goed!

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Product was goed verpakt, dus geen beschadiging van het lexaan.

Precies wat ik besteld heb.

maatvoering en levering conform bestelling. Ik op tijd geleverd.

Prima bedrijf

Goede kwaliteit, gunstige prijzen.

Kunstofplatendeal is oke

Tevreden over het bestelde product, opgegeven maten correct gezaagd. Per telefoon bestelling gedaan en zeer netjes geholpen Bestelling netjes goed verpakt afgeleverd Alleen 1 minpunt de bestelde op de factuur vermelde en betaalde bevestigingsschroeven waren niet meegeleverd. Ik heb er geen melding van gedaan maar nu u er om vraagt wil ik het bij deze vermeden als aandachtspunt Met vriendelijke groet Cor Maas

Levering duurde langer dan aangegeven, verder was het goed

Levering duurde alleen helaas langer was aangegeven. Na navraag zouden ze snel komen. Dit duurde alleen nog een aantal dagen. Levering van de platen was verder ruim voldoende.

super

wat een service! en precies wat ik wilde!

Mooi materiaal

Na enige verwarring over de plaats en tijd van levering heb ik toch een set perfecte platen gekregen.

Prima bestelling en levering jammer dat het niet goedkoper verzonden

.jammer dat het niet goedkoper verzonden kon worden

Prima ervaring

Vlotte levering, goed verpakt, niets op aan te merken.

Perfect gezaagd.

De bestelde amber acryl 3 mm is perfect op maat en voldoet uitstekend als tweede bescherming voor blauwe diode lasers ( ca 450 nm) omdat amber/oranje de complementaire kleur is. Verwerkt als kijkvensters in een kast om mijn diodelaser. Eerste bescherming is en blijft natuurlijk een goede laser veiligheidsbril voor deze golflengte. Nee, dus niet het prutsding wat bij de laser geleverd is.

Snelle service en een scherpe prijs.

Pakket is snel geleverd en goed ingepakt.

vlotte levering

vlotte levering en precies datgene wat ik had besteld. Keurig verpakt.

20-2 bestelling geplaatst en betaald. Tot heden geen teken van leven ontvangen. Slecht dit!!!

Slecht

Nette levering

Netjes geleverd, keurig verzorgd

Zeer goed, goede service, netjes.

Netjes en snel

Er is snel en netjes geleverd. Nu maar uitproberen hoe het spectrum van het licht is dat doorgelaten wordt.

slecht, heb mijn plaat nog niet

13 februari besteld, verkeerd bezorgd en nu (morgen) 1 maart nog geen plaat terwijl wel een snelle oplossing in aangegeven.

Snel, behulpzaam en perfect gezaagd

Titel zegt het al. Had een foutje in mijn bestellen door eigen toedoen (verkeerde kleur) en werd heel netjes afgehandeld. Volgende keer gewoon weer hier!

Niet tevreden

Op 2 van de 3 platen ( de 2 grote platen) zaten grote krassen. De verpakking zelf was onbeschadigd.

Levering plexiglas

Goede levering en zorgvukdig verpakt

perfect

Perfecte maten op tijd geleverd en netjes verpakt. Ik ben heel tevreden

Komen afspraken goed na. Ook de voorlichting betreffende het bewerken van het materiaal is prima

Mooi product, goed verpakt geleverd!

Een dikke 10!

ging iets mis met de bestelling maar snel opgelost

Goed advies en snelle reactie waren erg prettig vooral omdat er iets mis ging met de bestelling.