Goed en snel geholpen

Had wat plaatjes nodig en kon die snel ophalen in Almere. Maatvoering was perfect.

Netjes en zeer snel

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd en uitstekende kwaliteit. Goed verpakt.

Dik oke

Geleverd als toegezegd en redelijk van prijs!

snel geleverd maar wat lichte krassen

Plaat werd snel en keurig in bubblefolie verpakt geleverd. De beschermend folie op de plaat is echter wat gekrast en lijkt op paar plekjes tot in de plaat zelf te gaan. De folie is nog niet verwijderd omdat de toepassing nog niet af is, maar verwacht dat het weg te polijsten is.

Niet juist aanleveren en nog arrogant doen ook

Het enige wat makkelijk is gegaan is de bestelling. Bij de levering miste er echter een van de platen. Gebeld naar hen en aangegeven dat dit dan maar met spoed opgestuurd gaat worden of dat iemand het anders kan komen brengen omdat de plaat nu nodig was. De medewerker was blijkbaar hier niet van gediend en ging gelijk in de verdediging. Ik zou teruggebeld worden maar moest zelf terugbellen om erachter te komen dat de plaat nog dezelfde opgestuurd zou worden. Mooi, dan komt het allemaal nog goed. Het is nu vrijdag. Ik verwachte de plaat dus zaterdag geleverd te worden maar helaas, dat was niet het geval. Hier ben ik heel de dag voor thuis gebleven. Het is nu maandag en dankzij het niet nakomen van de leveringen en de afspraken ben ik genoodzaakt om de benodigde steiger langer te moeten huren. Dat is weggegooid geld dankzij kunststofplatendeal.nl. Nadat er beloofd was om mij weer terug te bellen heeft er weer niemand mij gebeld rond 16:00. Ik heb weer gebeld naar hen, waarbij ik erachter kom ik dat de persoon alles uit zou zoeken al naar huis is! Dinsdag weer gebeld en geeft de persoon nu eindelijk aan dat het er vandaag zal zijn. Ik heb aangegeven dat ik nu dus door hun fout extra kosten heb gemaakt en of daar wat aan gedaan gaat worden. De persoon aan de lijn geeft aan dat dit niet gaat gebeuren en dat ik bedreigingen en eisen heb uitgevoerd. Ik heb nooit bedreigd en alleen aangegeven dat de plaat met spoed verstuurd moet worden. Hangt de medewerker gewoon op! Ik heb weer teruggebeld en wordt meteen de verbinding verbroken. Zeer professioneel om zo met je klanten om te gaan en zeer goede support. Steeds de klant met een kluitje het riet insturen en dan nog arrogant gaan doen ook. Misschien een tip: 1. Zorg dan dat de leverlijst afgevinkt wordt om fouten te voorkomen 2. Zorg ervoor dat je de leverafspraken nakomt 3. Doe iets extras voor je klant als je een fout maakt Ik kom hier nooit meer terug!

Snel geleverd,goed verpakt en netjes afgewerkt.

Snel geleverd,goed verpakt en netjes afgewerkt.

Snelle levering, heel goede Preis, heel goede service

Snelle levering, heel goede Preis, heel goede service( gratis plaxiglas snijden) heel goede qualiteit

Een bestelling op maat!

Ik kon bij Kunststofplatendeal mijn bestelling compactplaat in specifieke kleur en maten online bestellen. Ik heb de bestelling zelf afgehaald. Alles stond keurig verzorgd klaar, superstrak gezaagd. Zo wil je het altijd hebben!

Kwaliteit en super snelle levering

Mooie kwaliteit plexiglas platen. Super snelle levering van een paar dagen en zeer goed verpakt voor verzending / levering !

Strook plexiglas nodig die qua lengte niet overal te vinden is, maar dit bedrijf had het wel. Site werkt prettig en is duidelijk.

Geweldige ervaring

goede service en vriendelijk bedrijf

Scherpe prijs en uitstekende service

2 kunstof platen voor mijn bootregastratie laten maken deze heb ik opgehaald. Scherpe prijs en snelle levering!

Snelle levering en mooie kwaliteit

kunststof platen besteld voor mijn kastje. Helemaal blij met het eindresultaat.

Snelle levering perfect op maat. Goede service. Krijgt van mij een dikke 10

Bij het ophalen dacht men nog met mij mee omdat het toerental van de bovenfrees vroeg. Ik kreeg een afvalstuk plexiglas mee om het toerental uit te proberen.

Precies gekregen wat ik besteld heb. Wat wil je nog meer.

Goed en snelle levering

Snelle levering Alles goed gegaan

super

goede helpdesk, snelle verzending, keurig verpakt!

Precies zo als ik het wilde hebben

Het keurig verpakt en keurig bezorgd. Geen klachten

Fantastisch van telefonisch contact tot eindproduct!

Hele goede service, vriendelijk en behulpzaam. Zeer snelle levering en precies wat ik nodig had. Een echte aanrader!

snelle service

Snelle service en goede communicatie. Had een maat verkeerd opgegeven en werd gewoon gecorrigeerd en zonder meerprijs geleverd,top.

Super tevreden!

Top producten, snel op maat gemaakt en geleverd en perfecte after service. Heel erg bedankt voor alles, we zijn super tevreden

Makkelijk bestellen, redelijk snel op te halen.

Nette site, afmetingen makkelijk door te geven, ook als je belt om te vragen wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

Super levering, communcatie top en kwaliteit dik in orde.

Super levering, communcatie top en kwaliteit dik in orde.

Goede kwaliteit, advies en korte levertijd