zeer goed

bestelling precies op maat gemaakt. op tid geleverd

Snel besteld, snel geleverd, keurig verpakt

super goede service

Onze bestelling kwam snel aan. Helaas was er een hoek gebroken. Ik heb gebeld en er is direct een nieuwe plaat opgestuurd. Kosteloos! En ook deze bestelling was snel in huis.

Duidelijke website en prima levering

Ik kon op de website makkelijk vinden wat ik nodig had en het werd snel geleverd met exact de goede maten

goed op maat geleverd

goede waar, redelijk snel geleverd en keurig op maat

Levering lexaan

Levering volgens afspraak

Redelijk, matis

Materialen goed Na mail van mij over zaagfout , verkeerde maat Geen antwoord ontvangen

Perfect.

SUPER!! prijs kwaliteit is ok. Binnenkort zal ik nog iets bestellen

Goede ervaring, maar!

Er was een mogelijkheid om een opmerking te plaatsen. Dit heb ik gedaan, met de vraag om de kantjes van mijn bestelde kunststof deel, hiervan de kantjes wat af te vlakken/af te ronden zodat het wat minder scherp zou zijn! Helaas is hier niets mee gedaan. Misschien bellen bij een volgende bestelling dan maar!? Verder prima, goed verpakt en een snelle levering.

Helaas bij aankomst barst in de plaat maar binnen 4 dagen nieuwe ontvangen. Perfecte service.

Was zeker goed alleen de kleur was tintje lichter dan ik had verwacht van de plaat die ik had besteld

Prima service. Snel geleverd en goed verpakt.

Ik moest snel een spatscherm hebben voor mijn balie. Goed advies ontvangen over toe te passen materiaal. Keurig verpakt en snel door een vervoerder afgeleverd. Binnenkort heb ik nog een achterwand nodig voor mijn keuken. Die kunnen ze blijkbaar ook op maat leveren. TOP !

top bediening

Snelle levering en goed product.

Alles klopte

Snel geleverd, hoge kwaliteit tegen prima prijs.

Maandag besteld en donderdag binnen, kon het weekend gelijk aan de slag. Maten klopte exact dus top.

Netjes op maat gemaakt, keurige levering en binnen enkele dagen in huis. Prima service!

Uitstekend, ben erg blij

Duidelijk en overzichtelijk bestellen, goede levering en kwaliteit .

Precies goed voor het doel waar ik het voor nodig had,zwarte spiegelachterwand electrice openhaard!

Rondom goed

Zoals omschreven en snel en goed bezorgd.

Zeer snel en correct afgeleverd.

Keurig op gemaakt en netjes verpakt verzonden. Zeer tevreden.

precies wat ik er van verwacht

zeer positief

Keurig geleverd

Het produkt was vlug en goed verpakt geleverd.

Super en snel

Alles keuring op maat gezaagd en goed verpakt. Hele snelle levering en goede communicatie

Snelle levering van goed product

De door mij bestelde twee platen waren precies op maat gemaakt, van goede kwaliteit, netjes verpakt en onbeschadigd geleverd. Minpunt: De bezorger van het pakket had niets aangekondigd waardoor ik niet thuis was en het pakket bij de buren aankwam. Ik beveel deze webwinkel van harte aan. De bezorging behoeft verbetering.