perfecto

bestellen, betalen, thuis, netjes, snel en op maat

op tijd geleverd en perfect qua maat.

niks aan toe te voegen

Naar verwachting

Makkelijk via internet en volgens verwachting ontvangen

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

Niet goed

3mm plexi besteld. Word er een order uitgeleverd van iemend anders waar ik niks mee kan. Volgende dag gebeld, verhaal uitgelegd en word verteld dat er diezelfde dag nog een nieuw pakket met de juiste spullen mijn kant op zou worden gestuurd. 3 dagen later nog niks ontvangen. Ik weer bellen, word mij verteld dat het zaterdag word geleverd. Vreemd maar blijf hier voor thuis omdat het nogal nodig was. Heel de zaterdag gewacht maar weer niks. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik hier iets bestel!

Product is prima naar wens, aflevering laat te wensen over.

Product is prima in orde, helemaal goed. Het pakket werd echter gewoon voor de deur aan de straat gezet waar het vervolgens een dag heeft gestaan (vanwege afwezigheid) en het is een wonder dat het door niemand is meegenomen.

Snel en accuraat, tevreden klant erbij

Internet Google bracht mij bij kunstig platendeal... Maten ingevuld en hop binnen 2 dagen in huis. Keurig netjes ingepakt. Top!!!

Perfect, goedkoop en goede kwaliteit

Ik heb mijn bestelling niet bezorgd gekregen!

Wèl betaald, niet gekregen!

Netjes verpakt en snel geleverd

Niet goedkoop, maar wel goed

Nog niets ontvangen

Wij hebben helaas het pakketje nog niet ontvangen. Hoewel het een klein pakketje is, bleek het noodzakelijk om ervoor thuis te blijven voor een handtekening. Omdat wij werken is dat niet handig. Het zou beter zijn als je als klant kan kiezen voor eenvoudige verzending zonder handtekening of als je dat wil met. Op mijn mail over het niet ontvangen kwam geen reactie van kunststofplatendeal.

Goede service en kwaliteit.

Goede kwaliteit. Netjes op tijd geleverd

de comunicatie kan beter

Mijn bestelling was weg, Heb ik over gebeld, en er werd mij tot tweemaal toe gezegd dat ik zou worden terug gebeld. niet dus!!!!!

Perfecte maat en levering

Vrijdag via internet besteld en dinsdag reeds op kunnen halen. Alles perfect verlopen!

past precies

twee platen besteld voor een tuintafel ter vervanging van 2 grote tegels. Ze waren op de millimeter nauwkeurig gezaagd. Ook het heldere glas stond veel beter dan de donkere tegels. Ook het verplaatsen vande tafel is nu veel gemakkelijker (lekker licht)

Perfecte en snelle levering

Precies geleverd wat ik besteld had en binnen 2 dagen!

materiaal volgens afspraak gemaakt en geleverd.

Snel en precies op maat.

Prima kwaliteit plexiglas, snel en op maat geleverd

Snel geleverd en netjes verpakt!

Heel tevreden met het geleverde product. Netjes verpakt en snel geleverd.

goede servive

mn eerste 2 bestellingen waren super goed geregel alles kwam snel binnen en heelhuids. bij mijn laatste bestelling warn bij alle 4 de platen een van de 4 hoeken gebarsten, maakt gelukkig niet heel veel uit omdat het huiten het gezichtsveld vals maar toch. en de levering duurde langer dan normaal vandaar 4 sterren ipv 5

Snelle levering, exacte maatvoering en goed verpakt

Snelle correcte levering.

Duidelijke Website. Volgende dag in huis.

kan niets beoordelen

Kan niets beoordelen :heb nog steeds geen bericht gehad ,wanneer ik het kan komen ophalen.

Goede service en snelle levering

Uitstekend en vrij vlotjes