Perfecte levering!

Goed advies, prima prijs/kwaliteit, levering vooraf gemeld met track en trace en perfecte en tijdige levering. Volgende bestelling kom ik zeker wij jullie terug.

Waardeloos

Op de site staan panelen op maat gezaagd in onder andere de kleur RAL 9016, ook wel verkeerswit genoemd. Ik bestel deze panelen haal ze een paar dagen later op. Dusdanig ingepakt dat het niet direct te bekijken is. Thuis aangekomen en open gemaakt met moeite want de tape zat overal op en is lastig te verwijderen van de panelen. Blijkt de kleur dus absoluut niet RAL 9016 te zijn, maar een veel gelere kleur wit. Ik stuur een mail, word ik eerst niet gelooft want het zou onmogelijk zijn. Dus foto's gestuurd en wordt er toch uiteindelijk toegegeven dat het niet klopt en dat ik het terug kan brengen. Dus ik zou dan tijd en brandstof voor niks verspillen, want een schappelijke oplossing is er niet. Op de site word nog steeds de verkeerde kleur verkocht, Als het niet geleverd kan worden laat dan niet de mogelijkheid open om het te bestellen. Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf.

Goede ervaring

Bestelling prima verwerkt.

Netjes afgeleverd en goed verpakt.

Ik heb deze kunststofplaten gebruikt voor een laser. Ik heb een kast rondom de laser gebouwd en in het deksel en in de voorkant heb ik de kunststof platen verwerkt. Op die manier hoef ik niet steeds met de beschermingsbril te lopen.

Goed, dik in orde

Op 't net uitzoeken en bestellen PRIMA. Levering door DHL een ramp, maar Kiyoh hielp!

De site is goed te lezen en bestellen ging goed. Levering door DHL was een gebed zonder eind maar de hulp en ondersteuning van Hermine van Kiyoh was hartverwarmend. Uiteindelijk (20 dagen na eerst aangegeven bezorgmoment van DHL) pakket in goede orde ontvangen en.........prima spul !!!!!!

Toppie

Snelle levering, goed vepakt

Goede kwaliteit en betaalbaar

Goede service snelle afhandeling

Zoals je mag verwachten

Alles vlot verlopen en uitstekende verpakking

goed zonder meer

zeer snel, zeer vriendelijk, zeer meedenkend, dank Philip Sajet.

top

Op de gewenste maat, snel gemaakt en goede communicatie om het op te halen.

Mooi en goed verpakt. Bezorgd door iemand met klant vriendelijkheid hoog in het vaandel. Mooi afgewerkt produkt. En het past super. Geheel tevreden Gerrit. Ik vertel het door.

Alles perfect!

Alles perfect! Niks aan toe te voegen.

Mooi materiaal Kunststofplatendeal.nl

Fijn dat het op maat kan en het is stevig materiaal. Daarnaast vond ik de levering best rap.

Levering pas na aandringen

Het duurde lang voordat de levering kwam: enkele dagen, de eerste plaat moest ik zelfs herinneren. Verzendkosten € 19,00 vind ik wel erg veel.

Snelle betrouwbare levering

Snel geleverd Goede kwaliteit Netjes bezorgt en verpakt

Slordig

De maten klopten maar er zaten ongelooflijk veel beschadigen op de platen. Niet alleen oppervlakkige krassen maar ook veel diepe krassen.

Snel en kundig. Mooie platen. Goede levering.

Mijn bestelling werd netjes op maat gezaagd, zeer snel geleverd. Een aanrader dus!

Voor herhaling vatbaar

Snel geleverd perfect verpakt helemaal super

Klant is koning(in); Aanrader!

De medewerkers zijn vriendelijk, kundig en professioneel bij het bedenken van een oplossing voor een experiment, namelijk een groot in te lijsten schilderij op pvc folie. In samenspraak een oplossing bedacht. Ik werd netjes geattendeerd op de risico’s. Alsnog is het op mijn risico besteld en resultaat is uitmuntend, ik geniet er dagelijks van. Ook andere kleinere plexiglas strookjes werden keurig op maat geproduceerd, verpakt en snel geleverd. Medewerkers zeer behulpzaam.

Dik in orde !

Alles prima verlopen

goede en snelle levering

goed product, goede maat, goede prijs

Redelijk maar beschadigd .

Bezorging duurde erg lang .En een hoek van de plaat is beschadigd . Dat vinden we heel jammer . Gr.f dalmulder.

Snelle levering en pruduct is precies goed

Mooi spul