Helaas bij aankomst barst in de plaat maar binnen 4 dagen nieuwe ontvangen. Perfecte service.

Was zeker goed alleen de kleur was tintje lichter dan ik had verwacht van de plaat die ik had besteld

Prima service. Snel geleverd en goed verpakt.

Ik moest snel een spatscherm hebben voor mijn balie. Goed advies ontvangen over toe te passen materiaal. Keurig verpakt en snel door een vervoerder afgeleverd. Binnenkort heb ik nog een achterwand nodig voor mijn keuken. Die kunnen ze blijkbaar ook op maat leveren. TOP !

top bediening

Snelle levering en goed product.

Alles klopte

Snel geleverd, hoge kwaliteit tegen prima prijs.

Maandag besteld en donderdag binnen, kon het weekend gelijk aan de slag. Maten klopte exact dus top.

Netjes op maat gemaakt, keurige levering en binnen enkele dagen in huis. Prima service!

Uitstekend, ben erg blij

Duidelijk en overzichtelijk bestellen, goede levering en kwaliteit .

Precies goed voor het doel waar ik het voor nodig had,zwarte spiegelachterwand electrice openhaard!

Rondom goed

Zoals omschreven en snel en goed bezorgd.

Zeer snel en correct afgeleverd.

Keurig op gemaakt en netjes verpakt verzonden. Zeer tevreden.

precies wat ik er van verwacht

zeer positief

Keurig geleverd

Het produkt was vlug en goed verpakt geleverd.

Super en snel

Alles keuring op maat gezaagd en goed verpakt. Hele snelle levering en goede communicatie

Snelle levering van goed product

De door mij bestelde twee platen waren precies op maat gemaakt, van goede kwaliteit, netjes verpakt en onbeschadigd geleverd. Minpunt: De bezorger van het pakket had niets aangekondigd waardoor ik niet thuis was en het pakket bij de buren aankwam. Ik beveel deze webwinkel van harte aan. De bezorging behoeft verbetering.

Snel en goed verpakt

Netjes verpakt en snel geleverd , alleen geen bericht of track en trace wanneer het binnen zou komen , opeens was het bij de buren afgeleverd, geen briefje in onze bus

Juiste materialen, snel geregeld

Netjes en correct

Netjes, exact conform opgave, snelle verwerking. Goede communicatie

Goede voorlichting

Snelle correctie service

goed verzorgt

keurig op maat een netjes geleverd

het bestelde materiaal goed op maat voor mij belangrijk en netjes afgeleverd.

SUPER

snelle levering zonder poespas.

Makkelijk bestellen en heel snel geleverd voor een gunstige prijs.

De website is duidelijk. Bij andere bedrijven is er een minimum bedrag per artikel. Dat is niet gunstig voor iemand die niet zoveel wil bestellen. Er zijn ook bedrijven die een toeslag hebben voor kleine orders of waarbij de verzendkosten dan in verhouding heel hoog worden. Hier niet, waardoor mijn bestelling hier heel gunstig uitkwam.

Geweldig mooie dekruiten voor mijn aquaria.

Ik had dekruiten nodig voor mijn garnalen aquariums en die kon dit bedrijf op maat leveren.