perfect

netjes verpakt keurig op maat en snel geleverd

Koelkastplaat

Had mijn glazen koelkast boven plaat van groentenbak gebroken. Heb dan de prijs bekeken voor een nieuwe originele in glas . IK schrok van de prijs en zo kwam ik hier op de website terecht waar ik op maat een polyesterplaat kon bestellen. Stukken goedkoper en van goede kwaliteit een aanrader om te bestellen.

Koen belofte niet na, maar product is wel goed

Op vrijdag een bestelling geplaatst. Volgens de website streven ze ernaar om maximaal 3 werkdagen levertijd te hebben. Op dinsdag had ik nog geen track&trace code. Dus maar even gebeld. Het lag klaar om te verzenden en ik zou het donderdag en uiterlijk vrijdag ontvangen. Uiteindelijk pas na het weekend ontvangen. Dus qua levertijden doen ze niet wat ze beloven. Het materiaal is overigens wel prima en netjes op maat. En dat wel voor een goede prijs. Als je iets snel wilt hebben zou ik hier niet nog eens bestellen. Als je geen haast hebt om de materialen te ontvangen, dan zal ik hier zeker nog eens wat bestellen.

Helaas allemaal te klein

Helaas zijn al los platen net kleiner dan ik heb aangegeven en dus steekt alles wat ik erop aanbrengt uit

Snel en correcte aflevering.

Snel en correcte aflevering. Vakkundige voorlichting en zeer behulpzaam. Hierdoor krijg precies wat je zoekt. Succes verder, ga zo door.

Ontzettend vriendelijk, goede service en snelle levering. Platen zien er top uit en naar jou gewenste maat!

Prima! Bij sommige platen een klein hoekje afgebroken maar niks dat niet op te lossen was. Goed verpakt.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Behulpzaamheid prima, flexiliteit uitstekend, prijs goed, Leverkwaliteit mag beter.

Na contact en aanpassingen order is dit prima en snel opgepakt. De benodigde afmetingen zij prima doorgevoerd. Helaas was mijn hpl plaat beschadigd, een hoek van 1,5cm was kapot, gelukkig moest ik dit deel toch wegzagen, dus voor mij geen probleem. Wellicht goed om de transporteur hierop aan te spreken.

Ziet er prima uit

Kunststof plaatjes besteld. Prima in orde. Snel besteld, keurig verpakt geleverd. Top!

Goed materiaal en alles, ondanks kerstdrukte netjes en vlot afgeleverd.

Heb drie kleine plaatjes in kleur (blauw) besteld. Deze zijn correct en ondanks de kerstdrukte bij pakketbezorging vlot afgeleverd. Kan deze leverancier van harte aan bevelen.

Uitstekende website met veel keuze mogelijkheden

Overzichtelijk duidelijk

Perfect op maat geleverd, en snel geleverd

Had drie plaatjes nodig van 25x25. Werd niet moeilijk over gedaan eb heel snel geleverd. Heb hierdoor voor de kleinkinderen een Lego en een eenhoorn klok kunnen malen. Dit vonden zij geweldig. Bedankt Voor de hel snelle levering.

Levering duurde anderhalve week

Hpl plaat prima, maar de levering duurde anderhalve week

prima service -

Top, tekening op correctheid gecontroleerd en in overleg aangepast

Nog steeds geen goederen ontvangen

Elke keer het zelfde met DHL

snel en goede aflevering

Bestelling op tijd gekregen goed verpakt

Perfect op maat goed ingepakt

Perfect op maat.geen splinter randen

Heel correct

Geweldig !!! voor herhaling vatbaar !

Ik had het besteld en kon het de dag daarna meteen ophalen. supervriendelijk personeel. die de plaat voor mij naar de auto bracht. en ook echt mooi stevig plexiglas. nog beter als gehoopt

Te late levering

Ik had gevraagd naar de levertijd. Max 7 dagen is me verteld. Helaas kwamen ze na ongeveer 11 dagen. Bij nabellen werd me beloofd dat ik vrijdag of maandag wel bericht zou hebben over de levering. dat werd donderdag een week later. Eerlijkheid had prettiger geweest. dan had ik gewoon naar de bouwmaat gereden en was de klus niet zo vertraagd geweest.

Kunststofplaten GEEN DEAL

Voor kleinere afmetingen die via brievenbuspost kunnen worden verzonden ben je hier niet voor een goede DEAL! Even €8,98 aftikken ipv €4,10 voor een klein product, op die manier hou je de kleine consument wel buiten de deur en ga je voor het grote gewin. Zo wordt je vlak vóór het afrekenen toch nog bijna ongemerkt bij de neus genomen ipv goedkoop uit te zijn. Na een gesprek met de leverancier een extra toelichting. De klantinformatie is vanaf het begin misleidend, het argument van verzendkosten behoort beter te worden benoemd zoals zaag- en behandelingskosten standaard vanaf €8,98 met oplopend tarief afhankelijk van gewicht, minimale ordegrootte etc. Dan weet je vóóraf of je verder wil of moet afhaken. Voor de hobbyist is dit geen aantrekkelijk bedrijf maar een geduchte medespeler in de concurrentiestrijd om het transparante plastic. Jammer, de consument met de kleine portemonnee staat toch buiten staan ondanks de lage kale stukprijs.

Prima ervaring, maar website vergt nog aanpassing

De order is perfect uitgevoerd, maar de website vergt nog aanpassing. Als je een artikel in de winkelwagen plaatst en je klikt door naar Bestellen en Betalen dan staat er meteen dat de verzendkosten € 8,98 bedragen. Daar zou meteen een keuzemenu moeten staan waarin je kunt kiezen voor bezorging en gratis afhalen. Scheelt heel veel misverstanden.

Voor als je van onzekerheid houd.

Op de site word drie dagen vermeld maar toch voor de zekerheid even gebeld. "nou dat is niet waarschijnlijk" en "we hebben al gevraagd of onze website beheerder het van de site haalt". ook was het niet mogelijk om inzicht te krijgen wanneer het überhaupt geleverd ging worden. "het zit nu in het systeem en dat bepaald wanneer wat word geproduceerd en geleverd." Computer say's no! ik ook, Nu hopen dat het terug betaald word.