Prima bestelling en levering jammer dat het niet goedkoper verzonden

.jammer dat het niet goedkoper verzonden kon worden

Prima ervaring

Vlotte levering, goed verpakt, niets op aan te merken.

Perfect gezaagd.

De bestelde amber acryl 3 mm is perfect op maat en voldoet uitstekend als tweede bescherming voor blauwe diode lasers ( ca 450 nm) omdat amber/oranje de complementaire kleur is. Verwerkt als kijkvensters in een kast om mijn diodelaser. Eerste bescherming is en blijft natuurlijk een goede laser veiligheidsbril voor deze golflengte. Nee, dus niet het prutsding wat bij de laser geleverd is.

Snelle service en een scherpe prijs.

Pakket is snel geleverd en goed ingepakt.

vlotte levering

vlotte levering en precies datgene wat ik had besteld. Keurig verpakt.

20-2 bestelling geplaatst en betaald. Tot heden geen teken van leven ontvangen. Slecht dit!!!

Slecht

Nette levering

Netjes geleverd, keurig verzorgd

Zeer goed, goede service, netjes.

Netjes en snel

Er is snel en netjes geleverd. Nu maar uitproberen hoe het spectrum van het licht is dat doorgelaten wordt.

slecht, heb mijn plaat nog niet

13 februari besteld, verkeerd bezorgd en nu (morgen) 1 maart nog geen plaat terwijl wel een snelle oplossing in aangegeven.

Snel, behulpzaam en perfect gezaagd

Titel zegt het al. Had een foutje in mijn bestellen door eigen toedoen (verkeerde kleur) en werd heel netjes afgehandeld. Volgende keer gewoon weer hier!

Niet tevreden

Op 2 van de 3 platen ( de 2 grote platen) zaten grote krassen. De verpakking zelf was onbeschadigd.

Levering plexiglas

Goede levering en zorgvukdig verpakt

perfect

Perfecte maten op tijd geleverd en netjes verpakt. Ik ben heel tevreden

Komen afspraken goed na. Ook de voorlichting betreffende het bewerken van het materiaal is prima

Mooi product, goed verpakt geleverd!

Een dikke 10!

ging iets mis met de bestelling maar snel opgelost

Goed advies en snelle reactie waren erg prettig vooral omdat er iets mis ging met de bestelling.

Prettige hulplijn

Ondanks dat we geen bevestiging hadden gekregen per mail was onze bestelling toch ontvangen! Telefonisch contact gehad en super vriendelijk te woord gestaan en geholpen! Prima en onze bestelling van een plexiglas plaat was naar wens! Mooi helder en past precies!

Kwaliteit

Mooi uitgezaagde triplex platen met gladde randen. Meteen kunnen verwerken tot kubussen. Goed en zorgvuldig ingepakt en verstuurd.

Geweldig goede service.

Na een mailtje met de vraag of ze een plexiglas plaatje voor mij wilde maken. Volgde er gelijk een positief antwoord. Een offerte en een paar dagen later werden ze geleverd.

Zeer behulpzaam, prima product

Toen ik belde of mijn order al klaar was bleek hij bij productie te liggen. Ik heb toen een mail gestuurd met een aanvulling. Werd gebeld dat de order net klaar was maar vastgehouden werd om verzendkosten te besparen. Uiteindelijk kwam de tweede order aan, de eerste order vergeten mee te sturen. Na een berichtje werd de eerste order alsnog (gratis) verstuurd. Foutje kan gebeuren, veranderen order was ook verwarrend, maar prima opgelost!!

Goede service, snelle levering

Erg tevreden.

Met kunststof platen deal goed.

Na wat weinig informatie zijn de platen uiteindelijk afgeleverd. Alleen de bezorgdienst was iet oké. Wij wonen op de derde etage en zijn 75+. Wij moesten zelf de platen naar boven brengen via het trappenhuis. De bezorger zei afleveren tot eerste drempel. Was niet tof.

Besteld prima product en goedde service