Keurig op maat en netjes geleverd

Alles ging soepel zowel het invullen van de maten en de aantallen. Levering ging ook geheel vlekkeloos. Ook later een aanpassing doorgeven en die werd nog netjes aangepast. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goede kwaliteit en voornamelijk service

Ik had een bestelling voor. Een aantal platen geplaatst. Toen ze na een aantal dagen aankwamen kwam ik erachter dat er een gedeelte van de bestelling miste. Ik stuurde een email en de volgende dag werd ik gebeld met de informatie dat ze de bestelling opnieuw zullen versturen. De platen die ik al had ontvangen mocht ik houden. Erg gaaf!

Prima en snel geleverd

Bestelling snel en juiste maat geleverd Zal zeker nog een keer gebruik maken van de site om plexiglas te bestellen

Makkelijk besteld Snel geleverd Maten kloppen precies

goed en alles op maat gelevert

goede en snelle service

Positief

Positief

Snelle en correcte service !

De producten zijn netjes en precies qua maat. Heel fijn.

Product is prima. Snel geleverd. Tevreden!

Product is prima. Snel geleverd. Tevreden!

snel en perfect op maat super

snelle levering keurig op maat geen problemen

Voldoet aan alle verwachting

Goed en snel bezorgd

Makkelijk op maat. Net & snel

Makkelijk om deze platen precies op maat te kunnen bestellen. Verder heldere communicatie over de levering. Ik zou dit zeker aanraden

Prima spul en snel geleverd

Ziet er goed uit en het was vrij snel geleverd

Mooi

Goed verpakt netjes

Lichtplaten laten maken die nergens meer leverbaar waren. Perfect geholpen. Lichtplaten zien er goed uit.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en een goed uiteinde. Team KPD

Snelle en correcte levering

Het was mijn eerste bestelling, zelfs met de drukke tijden zoals afgesproken bezorgd, goed verpakt dus helemaal tevreden

Dank voor uw prettige beoordeling, een goed 2021 alvast. Team KPD

De plexiglas platen in goede orde ontvangen.

De plexiglas platen in de opgegeven maten vlot ontvangen. Kom graag weer eens terug.

Ik heb een aantal kunstofplaten besteld op maat geleverd echt super netjes verpakt afgeleverd ben erg tevreden

Probleemloos

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel

Makkelijk in te vullen op website en snel en correct geleverd.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Team KPD

snel geleverd, perfect gezaagd, en verpakt.

Hartelijk dank voor uw geweldige cijfer. Team KPD

Prima afhandeling

Alleen de transportkosten van 9 euro voor 3 kleine plaatjes is aan de hoge kant.

Beste Petra, Dank voor uw feedback, ik kan mij uw reactie goed voorstellen en het is iets wat zeker onze aandacht heeft, echter wij zien zulke kosten helaas eerder stijgen dan dalen. Team KPD

goede en snelle service

Goed advies, snelle levering, goed product.

Hartelijk dank voor uw mooie review, dank daarvoor. Team KPD

Meer dan tevreden ovet Kunstofplatendeal :)

Super service, na een door mijzelf gemaakte fout.

Graag gedaan Myriam en dank voor uw mooie cijfer. Team KPD

Goed en snel, maar mis alleen de mail 'in behandeling'

Het bestelde product werd tijdig geleverd en was zeer goed beschermd tegen breuk/krassen. Het enige wat ik aan het bedrijf zou aanbevelen is het sturen van een (automatische) mail waarin staat dat de bestelling in behandeling is genomen. Dit geeft nog meer vertrouwen.

Goedemorgen Thijs, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling alsmede uw tip. Aan uw tip hebben wij reeds gewerkt en een update medio januari zal gaan voorzien hierin.

Perfect op maat en netjes verpakt

De plexiglas platen van 10mm dik waren netjes op maat geleverd. De verpakking was heel goed. Tevens zat er een beschermlaag op het plexiglas zodat ze beschermd waren tegen krassen.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Paramariboweg 89

7333PA Apeldoorn