Snel en goed!

Snel geleverd ondanks de drukte, makkelijk zoeken via merk en type stofzuiger. Dank!

Super!!

Gisteren 2 parketborstels van echt haar voor mijn stofzuiger besteld. Omdat ik er 2 bestelde hoefde ik geen verzendkosten te betalen en had ze binnen 24 uur in huis. En dat in de Corona tijd en tussen Kerst en Oud- en Nieuwjaar. Super

Wat een waardeloze website en vooral klantenservice

Hai google zoeken naar de juiste stofzuigerzakken voor mijn bouwstofzuiger. Eenmaal. Op de website klikken betalen en dan lang erg lang wachten. Na 4 werkdagen kwam het pakket dan eindelijk om de verkeerde te zijn. Contact opgenomen met de klantenservice om dan doodleuk te lezen dit is wat u besteld heeft fijne dag nog. Niet wat kunnen we nog oplossen of wat heeft u nodig. Waardeloos!! OK dan paar dagen laten een mail te krijgen bent u tevreden bij nee ga je naar hun website en bij ja kan je hier een positieve reactie geven. Bleek dat ze mijn code voor reactie al hadden uitgezet maar ben zelf via omweg naar Kiyoh gegaan. Bedrijven als bol.com of amazon hebben de boel dan veel beter voor elkaae

Goede Kwaliteit, redelijke prijs, snelle verzending.

Goede zakken

Beter dan de zakken die ik voorheen ergens anders bestelde. Goede prijs, geleverd zoals afgesproken.

Ruim aanbod, scherpe prijzen

Stofzakkie heeft een overzichtelijke website met een ruim aanbod en scherpe prijzen. Verzending zou iets sneller mogen.

Duidelijk website. Goede kwaliteit tegen redelijkeprijs.

Goede service en prima prijs

Makkelijk bestellen, niet duur en snel geleverd.

Perfecte snelle service

Goed assortiment, goede prijzen en snelle levering en communicatie

Als nieuw

Uitstekend werkt weer heel goed

Snelle service. Verkeerde mondstuk besteld, na een telefoontje goed geholpen.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Vlotte afhandeling

'S avonds besteld, de volgende dag al in huis. Helemaal compleet en correct.

super geregeld!

snel, goede prijs, snelle levering.

Prima ervaring

Op tijd geleverd en ook prijstechnisch prima

Prima Snel geleverd

Fijn snel gekregen en goede stofzuigerzakken!

Ik had gelukkig de goede maat. In de winkel zijn ze niet te koop. Dus zo heb ze zo in huis.

Levering volgens toezegging

Vlot besteld en geleverd.prima !

perfecte website

correcte levering

Super snel levering Juiste artikel zoals beschreven

Goed product en uiterst snelle orderafhandeling, chapeau !

Toppie

goeie prijs en snelle verzending

makkelijke site, met goeie prijs en snelle levering

Juiste product en snelle levering. Danku

Vlotte en correcte levering

Firma OK