Goeie ervaring

Qualiteit voor een klein prijsje,snelle verzorgde levering

Super en snel!

Zeer tevreden. Goede kwaliteit en snel geleverd

snelle levering, niet duur

Duidelijke webshop waardoor ik snel de juiste filter voor mijn stofzuiger kon vinden, snel geleverd en niet duur

correct

correcte levering binnen korte tijd !

Prima shop met zeer concurerende prijzen

Zakken voor mijn Makita stofzuiger aangeschaft. Snel geleverd en een prima vervanging voor de duurdere originele zakken.

Niet verwacht dat het zo simpel was!

Makkelijke site met juiste info. Goede alternatieven!

Super snelle levering

Erg goed en snelle levering

Type stofzuiger zak goed te vinden. Niet te duur en erg snelle levering

Eenvoudig te bestellen, snelle levering.

tevreden

handige en duidelijke website, snelle en correcte levering

Super snelle levering

Goede prijs voor de originele stofzuiger zakken!

Zeer tevreden!

Het product is zoals beschreven en werd heel snel geleverd.Dit alles voor een prima prijs.Bedankt!

Snel en correct

Na een fout in de levering, is dat snel en correct geregeld . Vriendelijke en behulpzame mensen. Gewoon goed.

uitstekend

snelle correcte levering

Snelle toelevering van eigenmerk stofzuigerzakken

Bedankt - de zakken zijn net als de merkzakken... en zijn gewoon goed! Maar zeker ook goedkoper

- stofzuigzakken besteld in de avond, de volgende dag al geleverd. - En je kunt achteraf betalen - kortom top en snelle servive

Fijne snelle levering

makkelijk bestellen snelle levering

Voldoet volkomen aan verwachtingen.

Snel en volgens afspraak geleverd.

Super duidelijk, super snel geleverd!

Super duidelijke website, super snel geleverd! Blij mee! Bestel hier de volgende keer weer.

Heeeel snel!

Echt heel erg snel geleverd en netjes verpakt!

Goed maar alweer een bedrijf dat na een normale levering zonodig een beoordeling wil.

Lever gewoon goed, zoals u trouwens heeft gedaan. Laat verdere idioterie over beoordelingen achterwegen, heeft totaal geen enkele zin. ik maak me alleen maar boos over de bedrijven die dit doen, bij herhaling reden om ergens anders mijn spullen te kopen ook al zouden die duurder zijn. Tot slot; hoe zou u het vinden als uw bakker na verkoop van elk brood bij u aanbelt en en elke keer wil weten of u het naar uw zin had in de winkel, of de meisjes of heren achter de toonbank wel beleefd waren, of het brood er wel netjes bij lag, of het lekker rook in de winkel, of het brood goed verpakt was, of het brood lang genoeg vers bleef, of er meer verschillende broden moeten komen, of het lekker heeft gesmaakt, of uw huisgenoten ook tevreden waren, enz. enz. Let op, dit na elke verkoop aan u. U RAAKT ER VAST VAN OVERSTUUR, DAAR HEB JE DIE GEK WEER AAN DE DEUR. We gaan voortaan naar een andere bakker die deze idioterie niet heeft maar gewoon zijn werk doet. Denk na mensen, service is een normale zaak. F.A. van der Meeren

Goede en snelle service, goede kwaliteit!

Het is een overzichtelijke site waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Zeer klantvriendelijk. Als er vragen zijn kun je eenvoudig contact opnemen. Men luistert goed en handelt je vraag of opmerking op een vlotte, prettige en vakkundige manier af. En bovendien ook nog een snelle service. Prima webshop!

Heel tevreden

Alles vlot verlopen snelle levering en kwaliteit beter dan de originele dat een papieren zak was en goedkoper dan de originele top.