Snel en goedkoop

Snel het product kunnen vinden, netjes op de hoogte gehouden, goedkoop en snel geleverd.

Zeer snelle levering. Kost 1/3 van het origineel en past perfect

Zeer goed bedrijf, ga er vaker bestellen

Bestelling aangemaakt, keurig bevestiging per mail gekregen. Was brievenbuspakje; de volgende dag lag het al in de bus !!! Ga zo door , Stofzuigerzakkie !!!

makkelijk te bestellen en snelle levering.

Snel en betaalbaar!

Ik had ze snel in huis!

super snelle

snelle en correcte levering

Tevreden klant.

Handige website, op tijd geleverd en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.

Makkelijke aankoop Snelle verzending Product zoals omschreven.

S’avonds om 22 uur bestelling de deur uitgedaan de volgende ochtend om 10.30 had ik de stofzakkies al binnen. Bestel al tijden bij stofzakkie en nog nooit problemen gehad, gewoon top!

Toppie Stofzakkie!

Alles naar tevredenheid verwerkt.

snelle levering, goede prijs/kwaliteit

filters voor een Philips stofzuiger. volgende dag geleverd. passen goed. stofzuiger doet weer waar hij voor gemaakt is.

Makkelijk bestellen, netjes en snel geleverd.

snel en behulpzaam

Dacht dat ik een verkeerd product had besteld. Bleek niet het geval maar behulpzaam en ook direct een retournota aangemaakt die ik dus niet gebruikt heb

Makkelijk besteld snel geleverd

Supergoede webwinkel

Heel snel geleverd en keurig verpakt met een goederen bon. Ik heb geen Verbeterpunten alleen maar complimenten en tevredenheid. In één woord een supergoede webwinkel.

Goede kwaliteit

Snel gevonden op de site en snel geleverd. Prima kwaliteit.

Snel geleverd en de juiste spullen

Snel geleverd goede kwaliteit en prijs

goed product en snel geleverd

zoals hierboven omschreven het was een goed en passend product en snel geleverd dus wat wil je nog meer.

Goede service, snel gestuurd

Snel geleverd, goed product

Snelle levering. Zaterdagavond besteld, dinsdag bezorgd. In de bevestigingsmail staat PostNL, maar het wordt het DHL geleverd. De prijzen zijn scherp en producten zien er goed uit. Op de gok iets besteld wat niet bij mijn stofzuigertype maar bij een andere Bosch hoort, omdat er geen filter en zakken aan gekoppeld zaten (en ik verder online weinig info kon vinden over mijn type), het past perfect! De volgende keer zal ik hier weer bestellen.

Direct oplossen

Ik had filters besteld. Wat ik kreeg was niet goed. Ik mailde om te vragen hoe ik het terug kon sturen. Direct antwoord met oplossing. Ze hebben kosteloos de goede meteen verstuurd. Top service.

Snel en goed!

Snel geleverd ondanks de drukte, makkelijk zoeken via merk en type stofzuiger. Dank!

Super!!

Gisteren 2 parketborstels van echt haar voor mijn stofzuiger besteld. Omdat ik er 2 bestelde hoefde ik geen verzendkosten te betalen en had ze binnen 24 uur in huis. En dat in de Corona tijd en tussen Kerst en Oud- en Nieuwjaar. Super

Wat een waardeloze website en vooral klantenservice

Hai google zoeken naar de juiste stofzuigerzakken voor mijn bouwstofzuiger. Eenmaal. Op de website klikken betalen en dan lang erg lang wachten. Na 4 werkdagen kwam het pakket dan eindelijk om de verkeerde te zijn. Contact opgenomen met de klantenservice om dan doodleuk te lezen dit is wat u besteld heeft fijne dag nog. Niet wat kunnen we nog oplossen of wat heeft u nodig. Waardeloos!! OK dan paar dagen laten een mail te krijgen bent u tevreden bij nee ga je naar hun website en bij ja kan je hier een positieve reactie geven. Bleek dat ze mijn code voor reactie al hadden uitgezet maar ben zelf via omweg naar Kiyoh gegaan. Bedrijven als bol.com of amazon hebben de boel dan veel beter voor elkaae

Goede Kwaliteit, redelijke prijs, snelle verzending.