Gewoon TOP

slang past heel goed op mijn hele oude stofzuiger. Informatie op website is heel goed. Je weet gewoon zeker dat onderdelen die je koopt zullen op je huishoudelijke apparaten heel goed passen. En een dag later bezorgd is ook echt een dag later bezorgd!

Goed product

Snel binnen en heb er gelijk gebruik van gemaakt alles past zoals het hoort te passen.

zoals altijd : perfekt !

Zeer snelle levering en prima product !

prima kwaliteit en goede prijs

Prima stofzakken. Website geeft goed overzicht.

Ik ontving een half levering, maar de nalevering was vlot en snel

Het is altijd vervelend als je niet alles krijgt wat je besteld, terwijl er niet gecommuniceerd is dat iets later komt. Maar toen ik het aankaartte bij de klantenservice kwam de rest van de bestelling een dag later. Dus dat wat goed geregeld!

snel en goed

Goede stofzuigerzakken voor mijn festool midi stofzuiger. Doen precies hetzelfde als de originele alleen de helft goedkoper.

De goede artikelen en snelle levering

Precies de zakken die ik moest hebben voor mijn stofzuiger

De zakken zijn precies wat ik moet hebben voor mijn stofzuiger in mijn werkplaats.

Zonder uitzondering, alles perfect. De site geeft heldere en puntige info en daarna wordt dat in de praktijk waargemaakt. Geen onzin , geen poespas, gewoon zeg wat je doet, en doe wat je zegt.

Supersnelle levering!

Supersnelle levering en perfect product. De gratis bijgeleverde stoffilter was een leuke bonus.

scherp prijs, prima product en snelle levering

2 filters voor oude Dyson stofzuiger besteld. Opvallend lage prijs, maar filters zijn van prima kwaliteit (lijkt origineel) en de levering was vlekkeloos.

Professioneel en vriendelijk

Snelle levering. Ook vriendelijke reactie op vragen die ik via de online chat had.

Prima service!

Snelle levering, zeer fatsoenlijke prijs voor een heel degelijke stofzuigmond . Ik vind hem zelfs beter dan de originele.Ik ben super tevreden, en zal zeker nog bij Stofzakkie.nl bestellen.

Precies zoals vermeld op de site

Ik had stofzakken voor mijn Nilfisk stofzuiger nodig. Stofzakkie had een goede aanbieding en dus meteen besteld en meteen geleverd. Top

Snel geleverd voor een goede prijs

Voor mijn werk had ik snel zakken nodig en kreeg ze de volgende dag geleverd. Voor mij vijf sterren

Snelle en correcte levering

Goede telefonische hulp en levering zoals afgesproken Het product is zoals verwacht

Slechte klantenservice....

Stofzakken voor mijn Hikoki besteld via de website.....levering is snel netjes verpakt....alleen de verkeerde zakken,volgens de website zou het moeten passen,nou ja niet dus compleet anders... Email gestuurd ,daarna email terug gehad met het verzoek tot iets meer informatie. Email terug geschreven,en daarna nooit meer iets gehoord.... Jammer....

Snel en correct geleverd

Besteld en de volgende dag al ontvangen.

Goed product, snelle levering

Het eigen merk van het product dat ik kocht, doet zeker niet onder voor het origineel. Maar voor een betere prijs.

Super!!

Snel geleverd Zakken zijn goed voor een goede prijs

Keigoed!

Goede communicatie, kwalitatief product, voordelig in prijs en een snelle levering. Wat wil een mens nog meer?

Prima stof zakkie ontvangen

Ruime keuze, snelle levering

Top service!!

Als je eenmaal weet wat je wilt kopen, geen omkijken meer naar na eerste bestelling

Snel, juist, en goedkoop

Was makkelijk te bestellen en snel geleverd. Juiste onderdeel, origineel merk, goed prijs, geen gedoe....