Alles klopte

Concurrerende prijs, juiste productomschrijving, snelle levering.

Top zakken

Hele goeie zakken voor een hele lage prijs !

Prima site

ik was op zoek naar filters en kwam uit op deze site erg goed koop bestellen gaat makkelijk betalen veilig en de levering gaat redelijk snel.

Geen kat in een stofzakkie. Alles dik in orde.

Alles dik in orde, rappe levering, goed verpakt. Top.

Goede kwaliteit en snelle levering

Zie bovenstaande

opnieuw nieuw

de stofzuiger deed het nog prima alleen de zuigmond en handvat was tot op de draad versleten ; dus vervangen en nu heb ik een oude stofzuiger die het doet als een nieuwe !!!!

perfect

De juiste stofzakken na lang zoeken. Dik in orde

Snelle levering en goed materiaal

Voor herhaling vatbaar

Goed product goede en snelle levering.

Goeie en snelle levering en goeie prijs/kwaliteit.

Snel en goed bezorgd.

Idem

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Fantastisch echte meedenkers

Pluim voor receptie Anita. Doen werkelijk alles om mee te denken en niets is teveel gevraagd. O.a pistoolgreep besteld van 32 mm en spleetzuiger. Ik had niet gezien dat die 35 mm was. Gewoon zonder het te vermelden keurig een verloopje er bij. Dat is nog eens service. Karcher zakken nergens goedkoper. Ja mischien ergens een paar dubbeltjes maar dan komt er bij een ander meteen 6 of 7 euro bezorgkosten bij en bij stofzakkie zit je op 15 euro al op geatis verzending. TOP BEDRIJF

Fantastisch echte meedenkers

Snel besteld, geleverd en werkt zeer goed

Helemaal tevreden met de wijze van bestellen, leveren en product.

Eigenlijk niets te wensen over

Het gaat om het bestellen van een stofzuigerslang, ik vond de website duidelijk, het product niet duur, de levering was op tijd en ging volgens afspraak. Dus: niets te wensen over.

Snel en goed aanbod

Toffe winkel met een ruime keuze aan goede prijzen. Super snelle levering!

ga zo door

De bestelling is perfect gegaan zoals beloofd de volgende dag geleverd. Het geleverd product was prima in orde ga zo door bedankt.

Goed product en snelle levering

Het product voldoet volledig aan de verwachting. Volgende dag in huis, supersnel. En zonder extra bedrag voor verzendkosten, super!

Goed produkt

Prima website, heel correcte levering doch product wijkt toch iet af van de standaard. Paste niet echt goed op aansluitslang van onze MieleC3 stofzuiger. Mits wat handig verwarmen met föhn toch gelukt om deze alsnog te kunnen aansluiten.

Snelle levering zonder problemen. volgende dag in huis.

Goed product

Goed product en snelle levering

Zeer snel en gekregen wat er is besteld

Spullen zeer snel ,binnen en alles is zoals beschreven op de site

Vlotte levering en nette prijs

Vlotte levering en nette prijs