Snelle levering goede prijs

Vrijdagavond besteld zaterdag al in huis. Goede prijs en goede kwaliteit. Beter dan eigen merk elders.

goedkoop goede en snelle service

goedkoop overzichtelijk site snelle service groot assortiment

Goede kwaliteit, en snel in huis

2 maal een onderdeel besteld, en beide keren snel in huis, en van goede kwaliteit, en producten worden netjes omschreven.

Eenvoudig precies het juiste product gevonden en besteld. Direct volgende dag in huis. Top dus!

Duidelijke site, soepel bestelproces en de volgende dag geleverd. Top dus wat mij betreft

zeer snel binnen

Snel en vriendelijk

Snel geleverd, had verkeerde bestelling gedaan en telefonisch prima hersteld.

Goede en snelle service. Probleemoplossend en behulpzaam.

Probleemoplossend en behulpzaam.

Zakken passen perfect

Zakken besteld voor mijn Philips stofzuiger. De zakken passen perfect. Snelle bezorging.

Goede prijs

Jammer dan het niet, zoals aangegeven binnen 1 werkdag geleverd werd. Voor de rest prima

Goed en klantgericht

Goede prijzen en klantvriendelijk

Goede communicatie en nette verzending

Goede communicatie en nette verzending, aan te bevelen

goede zakken.

Net wat je zou verwachten!

Stofzuigerzak nodig, zoek, vind klik en klaar!

Prima product, supersnel geleverd!

Stofzakken zijn niet van de orginele Makita stofzakken te onderscheiden. Eind van de middag besteld, binnen 24 uur geleverd!

Zeer snel leveren

En de spullen passen

Professionals

Correcte levering, vlot, duidelijk, klantvriendelijke website, top

Super snel

Duidelijke website, makkelijk om te vinden welke stofzuiger zak je nodig hebt. Razendsnelle levering. Top dus.

Goed betaalbaar en snel

duidelijk, en snel geleverd. Product zoals beloofd.

perfect geholpen

ik had een parketzuigmond besteld,alleen had ik zelf de verkeerde maat besteld dus eigen schuld.maar na 1 telefoontje hebben ze mij helemaal gratis een verlengstukje opgestuurd en toen was het probleem opgelost en dat binnen 1 dag.dus perfecte service.

Enorme goede service

Eerst telefonisch contact gehad en super goed geholpen. Stofzakkie.nl is oprecht een aanrader voor een stressvrije aankoop!

Goede site

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Eigen merk filter besteld voor de stofzuiger. Super snel thuisbezorgd. Raad deze aan.

Uitstekend, zeker een aanbeveling waard!

Product is als omschreven op de website. Snelle levering. En voor een goede prijs.