Snel, goedkoop en goed !

Super goed

Goed produkt, goede prijs en perfecte aflevering

Prima prijs kwaliteitsverhouding en snel geleverd

Eigenmerk stofzuigerzakken besteld, deze doen niet onder voor de orginele,

Alles is perfect verlopen

Ze doen wat ze zeggen

perfecte service en snelle verzending

Prima product

Stofzuigerfilterzakken besteld van het eigen huismerk. Prima product. Doet niets onder ten opzichten van de originele. Snelle levering. Dik tevreden.

Alles ging goed en goed product

Van bestelling tot bezorging ging alles goed. Product voldoet aan omschrijving van de site.

goed koop en snelle levering

Zeer goede kwaliteit stofzuigerzakken .

geheel probleemloos

geheel probleemloos, alles zoals het moet.

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Toen we onze Nilfisk stofzuiger kochten, schrokken we een beetje van de prijs van de stofzakken. Na wat googlen ontdekten we Stofzakkie.nl en werden verrast door de voordelige aanbieding. Ze voldoen uitstekend, dus warm aanbevolen!

Okee

Vlot besteld, vlot geleverd

Snel en compleet

Keurig de andere dag geleverd

prima stofzuigerzak

Voordelig de stofzuigerzak gekocht voor mijn Philips stofzuiger. Vlot geleverd. goede kwaliteit. Top ik ben tevreden.

Snel en goede levering

Netjes en snel stofzakken geleverd gekregen

Betaalbare stofzuigerzak van goede kwaliteit.

Makkelijk de goede stofzuigerzak gevonden op de website, betaalbaar en snel geleverd.

Prima geregeld

Goed materiaal en goede aflevering. Top.

Bestelling goed. Levering goed.

Goedkoop maar goed

Mocht iets sneller geleverd worden...maar was geen dringend geval. Dus ok.

Duidelijke website

Snel dat wat ik nodig had

Verdorie, filter van de waterzuiger kapot. Bij Stofzakkie meteen een nieuwe besteld. Op de site was goed duidelijk welke ik moest hebben voor mijn waterzuiger en de volgende dag al in huis. Geweldig !!

Een dikke 10 en veel meer

Wat een service. Ik had mijn keuze filter gemaakt, maar hij paste niet. Vervolgens had ik de juiste filtercode doorgegeven. Hebben ze voor mij gezocht naar de juiste en.......opgestuurd. Dat noem ik nog eens service. In 2 dagen binnen. Erg fijn. Super netjes verpakt ook in een doosje wat makkelijk door de brievenbus past. 2 thumbs up!

Prima en overzichtelijke webshop en snelle verzending

Snel en gemakkelijk mijn artikel kunnen vinden voor de stofzuiger + bij de beschrijving kon ik zelf nog checken of mijn model erbij stond. Prima en duidelijke website! Goed bezig.

Geen gedoe, snel geleverd, Uitstekend!

Makkelijk te bestellen. Snelle levertijd. Goede communicatie.