Geweldig mandje

Echt een mooie mandje, mijn hond ging er meteen in, denk dat hij hem erg lekker warm vindt. Alleen zie ik niet hoe ik de beugel uit kan halen als die in de was moet.

Slecht

Heb meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen niet mogelijk. De bestelling is nog steeds niet geleverd

Weer een voltreffer v

Dit is de 2e CozyCave voor Shiva onze 9 jarige Duitse staande. Het is haar favoriete plekje om uit te rusten zowel in de zoner als in de winter.

Zeer snelle levering

Mijn honden zijn gek op de cozy caves en liggen er veel in Prima materiaal en zachte binnenkant

Snelle service/heel tevreden

Erg blij met de nieuwe Cosy cave! Vorige was helemaal versleten.

Er zit een plastic rits in, terwijl in de beschrijving staat dat er een stevige messing rits in zit, zoals in mijn vorige caves.

Honden liggen er zo graag in!!

Het is een top bed voor mijn honden! Heb 2 grote L cozy caves en 2 Italiaanse windhonden die graag languit liggen. Dat kan uitgebreid in deze bedjes!

Brodie is blij met zijn cosy cave

Snelle levering, goed product

Snelle levering van een goed product

De ronde cave besteld, supermooi ding. Stevige kwaliteit, mooie robuuste afwerking. Onze hond waardeert hem ook!

Mijn honden zijn gek op deze manden

Toen mijn teckels nog klein waren kocht ik een ronde Snoozer Cosy cave maat S. Ze waren op slag verliefd en slapen er heel ontspannen in. Nu zijn de teckels uitgegroeid en heb ik een rechthoekige in maat M er ij gekocht. Ook die vinden ze heerlijk. Voor ons nooit meer een andere mand. Als ik ze was en ik wil de vulling er weer in doen staan ze te wachten im er weer in te kunnen kruipen.

Heb er ondertussen al 2, voor iedere hond 1 en ze vinden ze super...juist 1 klein minpuntje is dat je de buis er niet kunt uithalen...niet handig om ze te wassen.

Hond kan niet meer zonder

Spoedig geleverd, goede kwaliteit, katten zijn jaloers!

cozy cave

Snelle levering van de cozy cave. We hebben nu de 2e XXL gekocht voor onze weimaraner, hij ligt er heel graag in. Wel is helaas de kwaliteit aan de zijkant van de bovenkant vd cave niet erg sterk, de stiksel gaan omdat de hond er steeds in en uit gaat heel snel los. Dus de zijkanten waar ook de beugels eindigen. Wellicht een idee om die hoeken met extra stof te gaan versterken. Verder is het een fijn product, ook goed wasbaar.

Valt tegen

Wel snelle levering maar vind de retour zending niet oke.. voor een bestelling van rond de 9 euro, die ik helaas retour moest zenden, moest ik zelf de retour kosten van bijna 8 euro betalen. Contact gehad hierover. Werd gezegd dat dit op de site vermeld wordt ..ik kan het niet vinden.

Snelle levering, De cozy cave bevalt onze hond erg goed

Mooi product

Het product is mooi. De levering met DPD minder. Jammer dat daarmee samen gewerkt wordt.

Helemaal tevreden

Beste hondenmand voor mijn basenji

Een tevreden klant

Ik heb 4 jaar geleden een hondenbed besteld en mijn hond maakt er veel gebruik van. Ook is de kwaliteit erg goed en is de product makkelijk schoon te maken in de wasmachine. Ik heb vorige maand een 2e hondenmaand besteld en hier ben ik ook erg blij mee (en de hond ook). De website is overzichteljk en de service is uitstekend. Mijn bestelling moest opnieuw door problemen bij PostNL en dat is door Cozy Cave snel opgepakt.

Prima,

bij vragen gelijk reactie terug. Bestelling snel geleverd

Mooie kwaliteit honden bed. Snelle levering.

Mijn pup Sófie is fan!

Snelle levering en compact verpakt, het kussen is vacuüm gezogen en gaat meteen in vorm als je de verpakking openmaakt. Kussen in de hoes doen, rits dicht en je huisdier kan er in! Fijn materiaal en zachte, warme binnenvoering. Sófie dook er meteen in. Voor mij persoonlijk zou ik wat meer keuze in stof en/of printen willen, maar dat is wellicht een vrouwending :-)

Kwaliteit minder dan mijn vorige bestelling

Helaas is mijn ervaring met de cosy cave minder dan de vorige keer dat ik bestelde. De stof bovenop voelt heel anders aan en is minder mooi dan de vorige versie. Daarnaast liet al op dag 1 het teddystofje los en had ik overal de teddy stof liggen in huis. Voor dit geld vind ik dat dit niet moet kunnen. Kortom, over de vorige versie was ik super enthousiast maar deze versie met andere stoffen zou ik niet aanraden.

De cosy is zoals we gewend zijn van goede kwaliteit, een nieuw soort rits. De beide honden hebben een nieuwe zak. Orthopedisch kussen helaas niet meer leverbaar maar dat heb ik op een andere manier gefixt. Super blij met deze mogelijkheid van alleen een hoes kopen!

Goede website en service.

In het verleden al 2x een Cozy cave gekocht en al een paar keer een navulling. Het is een prima product en de hond is er blij mee.

Onze hond love’s it

Prijs kwaliteit zeker in orde

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.