Ondermate

Besef je goed dat de dik gevulde XL Cozy caves in het echt bedden zijn die niet lekker gevuld zijn. Ze lijken dus niet op de gevulde bedden als op de website zelf. Daarnaast is de orthopedische ondergrond slechts een schuimlaag en dit is dus iets anders dan vertraagdschuim. Vertraagdschuim geeft namelijk wel extra ondersteuning aan de gewrichten van je trouwe viervoeter, want het past zich precies aan de vorm van je hond aan. Dit is een groot verschil ook in kwaliteit. Een simpele schuimlaag biedt deze ondersteuning bij lange na niet. Als ze dan al wel gevuld er zijn, dan zakt dit al snel in, omdat grote honden natuurlijk de vulling eerder pletten en de pluizen (vulling) geen draagkracht hebben. Al met al ga ik overstappen op andere bedden, want voor deze prijs verwacht ik echt meer kwaliteit en service. Ik heb namelijk een bestelling wel echt een goed gevuld binnenbed gehad en ondanks de video’s en mails bleven ze erbij dat het niet klopte. Cozycave ziet er leuk uit, maar voor grote honden met gewrichtsklachten is een schuimlaag echt niet voldoende en vond ik de afhandeling alles behalve prettig en professioneel! Retourneren was niet mijn vraag enkel een bed die gevuld zou zijn. Kon allemaal ineens niet. Vandaar deze review! Het had heel simpel opgelost kunnen worden, maar dat liet hun opstelling niet toe.

Beste Leidy, Wat jammer dat je het zo hebt ervaren. De afgelopen jaren hebben we je netjes en direct in al je wensen voorzien. Je hebt inderdaad vaker een aankoop bij ons gedaan en als er iets was dat je anders wilde hebben we dat altijd in orde gemaakt. We hebben dit zonder terughoudendheid voor je gedaan. In dit geval konden we je helaas niet voorzien in je wensen aangezien het product niet zo was als jij graag wilde. Team CozyCave.EU

Alle slaapgemak voor de hond binnen een.klik

Overzichtelijke site. Snel bestellen en nog snellere levering

Supersnel geleverd

Onze Honden ervaren de caves volgens mij als heel fijn en liggen er heel vaak in

Fantastisch hondenkussen

Zou er zelf wel een willen.

Snelle bezorging van een prima product.

Bestellen, betalen, ontvangen, genieten voor de hond.

Al eerder bij jullie gekocht

De honden hebben er zoveel ingelegen.ze gaan er niet tegelijk in.vandaar een tweede cave erbij.daarom ook een maatje kleiner

Comfortabele hondenstoelen

Hebben er twee gekocht Medium Size voor onze kapoenen en zeer tevreden

Ultiem geluk voor een Vizsla

Alle namaak Cozy Caven kunnen niet op tegen de echte!!!!!!!!!!!! Goede kwaliteit, makkelijk schoon te houden door wasmachine en droger.

Goede snelle service en kwalitatieve producten

De hondjes liggen super graag in de mooie snoozers

Heel goede ervaringen mee, besteld én de dag erna al geleverd, super!

Fijne plek voor de hond, kap minder

De boog die in de kap zit is niet goed geconstrueerd. De stang die hem omhoog moet houden schiet er steeds uit.

Super kussen

Kussen gelijk de volgende werkdag geleverd. Voor onze hond is het de 2e na ruim 5 jaar! Wij nemen geen ander kussen meer!

Het beste voor ons honden

Ik heb 3 honden, 3 cosy caves.. ze zijn er alle 3 gek op. Ons jongste dochter gaat alleen wonen en neemt haar hond mee! dus terug een cosy Cave voor in haar huis, de andere blijft hier voor als ze komt logeren

Zeer goede service!

Wij zijn zeer tevreden over de cozy cave die we kochten. Mooie kwaliteit, snelle service. Onze whippet ligt er graag in én bovenop!

Prima keuze

Een aanrader!

snelle behandeling

onze caven gaan maar 3 jaar mee, dus voor onze 3 honden moet in principe ieder jaar een nwe cave kopen van 140 euro. de binnen kant is van slechte kwaliteit, dus ik heb nu 6 caven die van binnen versleten zijn en van buiten zo goed als nieuw.

Goede kwaliteit en snelle levering

Onze vizsla is helemaal tevreden met zijn cave. Na een heftige kauw aanval was de kunstof boog kapot gegaan. Een nieuwe besteld en deze was snel in huis. Kortom een tevreden klant,

Snelle service, geweldige kwaliteit

Binnen 2 dagen was het bestelde binnen, super service en zeer goede kwaliteit van de cosy cave. Voor ons niks anders meer dan de cosy cave

Perfect kussen

Ons tweede kussen inmiddels! Heel blij mee. De vorige was een beetje op. Nu een nieuw kleur besteld. Onze Vizsla is er dol op!

Geweldige Snoozer Cozy Cave

Ruime keuze en zeer snelle levering. De beste ligplaatsen voor mijn Spaanse koukleumen. Overdag liggen ze er bovenop en 's avonds verhuizen ze in hun hol. Wasbaar dus ideaal!

Anders dan voorheen

Ik heb gekozen voor de orthopedische vulling maar daar door is de mand nu zo gevuld dat de hond er bijna niet in kan. Ik heb hiervoor al 2 andere cosy caves gehad en die zijn geweldig bevallen. Als ik de orthopedische vulling eruit haal is deze eigenlijk te weinig gevuld

Hond geeft een 10, baasje minder ivm slijtage teddystof

Uitstekend product. Helaas een nieuwe hoes moeten kopen omdat de teddy binnenstoof versleten was. Jammer want buitenzijde was nog als nieuw.

de volgende dag in huis

Mooie Cozy Cave, en snel geleverd!

Zou er bijna zelf in gaan liggen.

Na eerst (terwijl de site echt aangeeft bij twijfel de grootste maat te nemen) een te kleine te hebben besteld, de grote maat ontvangen en in gebruik genomen. Erg tevreden over de afhandeling.

Auping onder de hondenbedden

Erg fijne mand, zachte stof. Ze snapte het direct en ligt er heerlijk in te slapen