Snelle levering, fijn product, jammer van de prijs

Snelle levering, fijn product, jammer van de prijs. In Amerika (waar dit product vandaan wordt gehaald) liggen de prijzen een stuk lager. Honden zijn er wel heel blij mee!

TOP!!

Goede en héél snelle service-levering.

Goede ervaring

Comfort en kwaliteit

Wij hebben inmiddels 4 XL caves in huis en onze honden genieten er dagelijks van. Goede kwaliteit, mooi en ze blijven goed. Ze zijn makkelijk te wassen en de honden zijn er dolblij mee. Wel vind ik ze duur geworden. Een paar jaar geleden betaalde ik nog €140 voor een XL cave en nu €200. Dat vind ik persoonlijk een te grote stijging.

Onze hond moet nog wennen. Hij gaat er al wel in als ik er een hondenkoekje in leg maar blijft er nog niet in liggen.

Geweldig mandje

Echt een mooie mandje, mijn hond ging er meteen in, denk dat hij hem erg lekker warm vindt. Alleen zie ik niet hoe ik de beugel uit kan halen als die in de was moet.

Prachtige Cozy Cave.

Voorheen maakte ze me wel drie keer per nacht wakker omdat ze toegedekt wilde worden. Daar is het een whippet voor.

Weer een voltreffer v

Dit is de 2e CozyCave voor Shiva onze 9 jarige Duitse staande. Het is haar favoriete plekje om uit te rusten zowel in de zoner als in de winter.

Zeer snelle levering

Mijn honden zijn gek op de cozy caves en liggen er veel in Prima materiaal en zachte binnenkant

Snelle service/heel tevreden

Erg blij met de nieuwe Cosy cave! Vorige was helemaal versleten.

Er zit een plastic rits in, terwijl in de beschrijving staat dat er een stevige messing rits in zit, zoals in mijn vorige caves.

Honden liggen er zo graag in!!

Het is een top bed voor mijn honden! Heb 2 grote L cozy caves en 2 Italiaanse windhonden die graag languit liggen. Dat kan uitgebreid in deze bedjes!

Brodie is blij met zijn cosy cave

Snelle levering, goed product

Snelle levering van een goed product

De ronde cave besteld, supermooi ding. Stevige kwaliteit, mooie robuuste afwerking. Onze hond waardeert hem ook!

Mijn honden zijn gek op deze manden

Toen mijn teckels nog klein waren kocht ik een ronde Snoozer Cosy cave maat S. Ze waren op slag verliefd en slapen er heel ontspannen in. Nu zijn de teckels uitgegroeid en heb ik een rechthoekige in maat M er ij gekocht. Ook die vinden ze heerlijk. Voor ons nooit meer een andere mand. Als ik ze was en ik wil de vulling er weer in doen staan ze te wachten im er weer in te kunnen kruipen.

Heb er ondertussen al 2, voor iedere hond 1 en ze vinden ze super...juist 1 klein minpuntje is dat je de buis er niet kunt uithalen...niet handig om ze te wassen.

Hond kan niet meer zonder

Spoedig geleverd, goede kwaliteit, katten zijn jaloers!

cozy cave

Snelle levering van de cozy cave. We hebben nu de 2e XXL gekocht voor onze weimaraner, hij ligt er heel graag in. Wel is helaas de kwaliteit aan de zijkant van de bovenkant vd cave niet erg sterk, de stiksel gaan omdat de hond er steeds in en uit gaat heel snel los. Dus de zijkanten waar ook de beugels eindigen. Wellicht een idee om die hoeken met extra stof te gaan versterken. Verder is het een fijn product, ook goed wasbaar.

Valt tegen

Wel snelle levering maar vind de retour zending niet oke.. voor een bestelling van rond de 9 euro, die ik helaas retour moest zenden, moest ik zelf de retour kosten van bijna 8 euro betalen. Contact gehad hierover. Werd gezegd dat dit op de site vermeld wordt ..ik kan het niet vinden.

Snelle levering, De cozy cave bevalt onze hond erg goed

Mooi product

Het product is mooi. De levering met DPD minder. Jammer dat daarmee samen gewerkt wordt.

Helemaal tevreden

Beste hondenmand voor mijn basenji

Een tevreden klant

Ik heb 4 jaar geleden een hondenbed besteld en mijn hond maakt er veel gebruik van. Ook is de kwaliteit erg goed en is de product makkelijk schoon te maken in de wasmachine. Ik heb vorige maand een 2e hondenmaand besteld en hier ben ik ook erg blij mee (en de hond ook). De website is overzichteljk en de service is uitstekend. Mijn bestelling moest opnieuw door problemen bij PostNL en dat is door Cozy Cave snel opgepakt.

Prima,

bij vragen gelijk reactie terug. Bestelling snel geleverd

Mooie kwaliteit honden bed. Snelle levering.