Heb er ondertussen al 2, voor iedere hond 1 en ze vinden ze super...juist 1 klein minpuntje is dat je de buis er niet kunt uithalen...niet handig om ze te wassen.

Hond kan niet meer zonder

Spoedig geleverd, goede kwaliteit, katten zijn jaloers!

cozy cave

Snelle levering van de cozy cave. We hebben nu de 2e XXL gekocht voor onze weimaraner, hij ligt er heel graag in. Wel is helaas de kwaliteit aan de zijkant van de bovenkant vd cave niet erg sterk, de stiksel gaan omdat de hond er steeds in en uit gaat heel snel los. Dus de zijkanten waar ook de beugels eindigen. Wellicht een idee om die hoeken met extra stof te gaan versterken. Verder is het een fijn product, ook goed wasbaar.

Valt tegen

Wel snelle levering maar vind de retour zending niet oke.. voor een bestelling van rond de 9 euro, die ik helaas retour moest zenden, moest ik zelf de retour kosten van bijna 8 euro betalen. Contact gehad hierover. Werd gezegd dat dit op de site vermeld wordt ..ik kan het niet vinden.

Snelle levering, De cozy cave bevalt onze hond erg goed

Mooi product

Het product is mooi. De levering met DPD minder. Jammer dat daarmee samen gewerkt wordt.

Helemaal tevreden

Beste hondenmand voor mijn basenji

Een tevreden klant

Ik heb 4 jaar geleden een hondenbed besteld en mijn hond maakt er veel gebruik van. Ook is de kwaliteit erg goed en is de product makkelijk schoon te maken in de wasmachine. Ik heb vorige maand een 2e hondenmaand besteld en hier ben ik ook erg blij mee (en de hond ook). De website is overzichteljk en de service is uitstekend. Mijn bestelling moest opnieuw door problemen bij PostNL en dat is door Cozy Cave snel opgepakt.

Prima,

bij vragen gelijk reactie terug. Bestelling snel geleverd

Mooie kwaliteit honden bed. Snelle levering.

Mijn pup Sófie is fan!

Snelle levering en compact verpakt, het kussen is vacuüm gezogen en gaat meteen in vorm als je de verpakking openmaakt. Kussen in de hoes doen, rits dicht en je huisdier kan er in! Fijn materiaal en zachte, warme binnenvoering. Sófie dook er meteen in. Voor mij persoonlijk zou ik wat meer keuze in stof en/of printen willen, maar dat is wellicht een vrouwending :-)

Kwaliteit minder dan mijn vorige bestelling

Helaas is mijn ervaring met de cosy cave minder dan de vorige keer dat ik bestelde. De stof bovenop voelt heel anders aan en is minder mooi dan de vorige versie. Daarnaast liet al op dag 1 het teddystofje los en had ik overal de teddy stof liggen in huis. Voor dit geld vind ik dat dit niet moet kunnen. Kortom, over de vorige versie was ik super enthousiast maar deze versie met andere stoffen zou ik niet aanraden.

De cosy is zoals we gewend zijn van goede kwaliteit, een nieuw soort rits. De beide honden hebben een nieuwe zak. Orthopedisch kussen helaas niet meer leverbaar maar dat heb ik op een andere manier gefixt. Super blij met deze mogelijkheid van alleen een hoes kopen!

Goede website en service.

In het verleden al 2x een Cozy cave gekocht en al een paar keer een navulling. Het is een prima product en de hond is er blij mee.

Onze hond love’s it

Prijs kwaliteit zeker in orde

Na t overlijden van haar maatje, sliep mijn hond (Vizsla) heel slecht. Veel piepen en huilen s nachts. Nu ze haar cozy cave heeft slaapt ze als een roosje.

Fijne mand

Onze hond heeft 5’jaar lang de suède mand gehad. Nu een stoffen mand. Hij is er Blij mee. Hij heeft de voorkeur aan de suède mand. Wij hebben een Whippet

Al jaren Soof's favoriete slaapplek

Dot is onse 3e voxy cave. Heerlijke mand om lekker in weg te duiken. Makkelijk te wassen. Voor ons geen andere meer.

Dag na mijn bestelling al geleverd, zorgvuldig verpakt, uitstekende service!! Gewoon top

Nice Experience

Fast delivery, product was delivered as advertised. Very satisfied with my purchase.

Goed, mooi, snel

Na de bestelling is het product snel geleverd. Het product en kwalitatief goed, ziet er mooi uit en voldoet aan alle verwachtingen.

Onze Whippet ligt graag in de Cozy Cave en onze Siamezen vinden het ook fijn om er in te slapen.

Tevreden van de kwaliteit van het materiaal

Tevreden van het product, mijn bestelling was wel fout gelopen en het heeft een week geduurd om dit recht te zetten.

Goede service en snelle levering

Onze puk heeft al 7 jaar de cave Gaat mee op vakantie Warm of koud ze slaapt er altijd in Nu alleen house gekocht om af te wisselen De cave is na 7 jaar nog niet verstelen Super

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.