Mijn pup Sófie is fan!

Snelle levering en compact verpakt, het kussen is vacuüm gezogen en gaat meteen in vorm als je de verpakking openmaakt. Kussen in de hoes doen, rits dicht en je huisdier kan er in! Fijn materiaal en zachte, warme binnenvoering. Sófie dook er meteen in. Voor mij persoonlijk zou ik wat meer keuze in stof en/of printen willen, maar dat is wellicht een vrouwending :-)

Kwaliteit minder dan mijn vorige bestelling

Helaas is mijn ervaring met de cosy cave minder dan de vorige keer dat ik bestelde. De stof bovenop voelt heel anders aan en is minder mooi dan de vorige versie. Daarnaast liet al op dag 1 het teddystofje los en had ik overal de teddy stof liggen in huis. Voor dit geld vind ik dat dit niet moet kunnen. Kortom, over de vorige versie was ik super enthousiast maar deze versie met andere stoffen zou ik niet aanraden.

De cosy is zoals we gewend zijn van goede kwaliteit, een nieuw soort rits. De beide honden hebben een nieuwe zak. Orthopedisch kussen helaas niet meer leverbaar maar dat heb ik op een andere manier gefixt. Super blij met deze mogelijkheid van alleen een hoes kopen!

Goede website en service.

In het verleden al 2x een Cozy cave gekocht en al een paar keer een navulling. Het is een prima product en de hond is er blij mee.

Onze hond love’s it

Prijs kwaliteit zeker in orde

Na t overlijden van haar maatje, sliep mijn hond (Vizsla) heel slecht. Veel piepen en huilen s nachts. Nu ze haar cozy cave heeft slaapt ze als een roosje.

Fijne mand

Onze hond heeft 5’jaar lang de suède mand gehad. Nu een stoffen mand. Hij is er Blij mee. Hij heeft de voorkeur aan de suède mand. Wij hebben een Whippet

Al jaren Soof's favoriete slaapplek

Dot is onse 3e voxy cave. Heerlijke mand om lekker in weg te duiken. Makkelijk te wassen. Voor ons geen andere meer.

Dag na mijn bestelling al geleverd, zorgvuldig verpakt, uitstekende service!! Gewoon top

Nice Experience

Fast delivery, product was delivered as advertised. Very satisfied with my purchase.

Goed, mooi, snel

Na de bestelling is het product snel geleverd. Het product en kwalitatief goed, ziet er mooi uit en voldoet aan alle verwachtingen.

Onze Whippet ligt graag in de Cozy Cave en onze Siamezen vinden het ook fijn om er in te slapen.

Tevreden van de kwaliteit van het materiaal

Tevreden van het product, mijn bestelling was wel fout gelopen en het heeft een week geduurd om dit recht te zetten.

Goede service en snelle levering

Onze puk heeft al 7 jaar de cave Gaat mee op vakantie Warm of koud ze slaapt er altijd in Nu alleen house gekocht om af te wisselen De cave is na 7 jaar nog niet verstelen Super

Super snelle service !

Gewoon service in de top

Bijzonder goed

Geen problemen met bestellen en ontvangen , ging zeer vlot !!

Honden vinden het heerlijk

Wij hebben al jaren cozy caves. De kwaliteit is prima. Je kunt het gemakkelijk wassen. De boog is niks. Die halen we eruit. Wel erg prijzig….

Heel correcte levering en verzorgd verpakt.

Als mijn hond gelukkig is zijn wij dat ook ,hij ligt daar zo mooi in te snoezen

Geweldig product, snelle levering

Ik had een cave besteld omdat mijn teef veel geborgenheid nodig heeft en erg van warmte houdt. Toen de cave geleverd was, werd hij helemaal goedgekeurd door beide honden en heb ik meteen een tweede besteld. Nu liggen ze prinsheerlijk, diep weggedoken elke nacht lekker warm en beschut. De kwaliteit is prachtig, blijft heel mooi in de was. Ik ben heel blij met deze aankoop.

Top kussens

Onze teckel is heel gelukkig met zijn Cosy cave. De vorige heeft hij twee jaar gebruikt. Vlotte verzending

Prachtige cozy cave

Mooi materiaal alleen jammer dat ik niet de keuze kon maken voor een orthopedisch kussen in mijn gewenste maat.

Mooie manden!

Heel mooie manden voor katten en honden! Goede kwaliteit en mooi gemaakt. Enige minpuntje is dat hun assortiment op dit moment beperkt is.

Prima service,

Fijne mand voor mijn Boston Terrier

Goed product

Snelle levering en prima kwaliteit een plezier voor onze hond