Na t overlijden van haar maatje, sliep mijn hond (Vizsla) heel slecht. Veel piepen en huilen s nachts. Nu ze haar cozy cave heeft slaapt ze als een roosje.

Fijne mand

Onze hond heeft 5’jaar lang de suède mand gehad. Nu een stoffen mand. Hij is er Blij mee. Hij heeft de voorkeur aan de suède mand. Wij hebben een Whippet

Al jaren Soof's favoriete slaapplek

Dot is onse 3e voxy cave. Heerlijke mand om lekker in weg te duiken. Makkelijk te wassen. Voor ons geen andere meer.

Dag na mijn bestelling al geleverd, zorgvuldig verpakt, uitstekende service!! Gewoon top

Nice Experience

Fast delivery, product was delivered as advertised. Very satisfied with my purchase.

Goed, mooi, snel

Na de bestelling is het product snel geleverd. Het product en kwalitatief goed, ziet er mooi uit en voldoet aan alle verwachtingen.

Onze Whippet ligt graag in de Cozy Cave en onze Siamezen vinden het ook fijn om er in te slapen.

Tevreden van de kwaliteit van het materiaal

Tevreden van het product, mijn bestelling was wel fout gelopen en het heeft een week geduurd om dit recht te zetten.

Goede service en snelle levering

Onze puk heeft al 7 jaar de cave Gaat mee op vakantie Warm of koud ze slaapt er altijd in Nu alleen house gekocht om af te wisselen De cave is na 7 jaar nog niet verstelen Super

Super snelle service !

Gewoon service in de top

Bijzonder goed

Geen problemen met bestellen en ontvangen , ging zeer vlot !!

Honden vinden het heerlijk

Wij hebben al jaren cozy caves. De kwaliteit is prima. Je kunt het gemakkelijk wassen. De boog is niks. Die halen we eruit. Wel erg prijzig….

Heel correcte levering en verzorgd verpakt.

Als mijn hond gelukkig is zijn wij dat ook ,hij ligt daar zo mooi in te snoezen

Geweldig product, snelle levering

Ik had een cave besteld omdat mijn teef veel geborgenheid nodig heeft en erg van warmte houdt. Toen de cave geleverd was, werd hij helemaal goedgekeurd door beide honden en heb ik meteen een tweede besteld. Nu liggen ze prinsheerlijk, diep weggedoken elke nacht lekker warm en beschut. De kwaliteit is prachtig, blijft heel mooi in de was. Ik ben heel blij met deze aankoop.

Top kussens

Onze teckel is heel gelukkig met zijn Cosy cave. De vorige heeft hij twee jaar gebruikt. Vlotte verzending

Prachtige cozy cave

Mooi materiaal alleen jammer dat ik niet de keuze kon maken voor een orthopedisch kussen in mijn gewenste maat.

Mooie manden!

Heel mooie manden voor katten en honden! Goede kwaliteit en mooi gemaakt. Enige minpuntje is dat hun assortiment op dit moment beperkt is.

Prima service,

Fijne mand voor mijn Boston Terrier

Goed product

Snelle levering en prima kwaliteit een plezier voor onze hond

Mooie cave

Mooie stevige cave. En snelle levering.

3-voudig gebruik: bovenop, op het zachte stof of er heerlijk in.

Hond heeft de keuze en geniet er volop van. Service was ook uitstekend. Hadden per ongeluk verkeerd kleur gekozen, maar na een mailtje werd dat direct aangepast aangepast en hebben we de goede toegestuurd gekregen.

super goed

We hadden binnen 2 dagen de cozy cave binnen. De hond is super blij met dit produckt

Zeer klantvriendelijk

Helaas het bestelde orthopedische kussen was niet meer op voorraad. Na een telefoontje van cosy cave met een goed advies  bleek dat het dure kussen helemaal niet nodig was. Ik heb een andere cosy cave uitgezocht. Kleur super mooi, binnenkussen  uitstekend. Dikker dan dat hij nu had. Blijft goed liggen. De hond ligt er graag in. Het teveel betaalde bedrag omdat dit kussen goedkoper was kreeg ik mooi teruggestort. Kussen werd snel geleverd en was goed verpakt. Goede kwaliteit.

Gewoon correct en eerlijk.

Beste, Ik heb voor 10 dagen een cozy komen afhalen in Budel. Bij thuiskomst bleek deze VEEL te klein, wat wij reeds vermoedden bij afhaling. Ik heb daarna enkele dagen geprobeerd u telefonisch te bereiken, ook ingesproken, maar geen antwoord mogen ontvangen. Mijn simpele vraag, kan ik deze cave terugbrengen of terugsturen, en wachten op de grote maat. Dank voor je antwoordje. Met vriendelijke groeten

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.