Goed product

Snelle levering en prima kwaliteit een plezier voor onze hond

Mooie cave

Mooie stevige cave. En snelle levering.

3-voudig gebruik: bovenop, op het zachte stof of er heerlijk in.

Hond heeft de keuze en geniet er volop van. Service was ook uitstekend. Hadden per ongeluk verkeerd kleur gekozen, maar na een mailtje werd dat direct aangepast aangepast en hebben we de goede toegestuurd gekregen.

super goed

We hadden binnen 2 dagen de cozy cave binnen. De hond is super blij met dit produckt

Zeer klantvriendelijk

Helaas het bestelde orthopedische kussen was niet meer op voorraad. Na een telefoontje van cosy cave met een goed advies  bleek dat het dure kussen helemaal niet nodig was. Ik heb een andere cosy cave uitgezocht. Kleur super mooi, binnenkussen  uitstekend. Dikker dan dat hij nu had. Blijft goed liggen. De hond ligt er graag in. Het teveel betaalde bedrag omdat dit kussen goedkoper was kreeg ik mooi teruggestort. Kussen werd snel geleverd en was goed verpakt. Goede kwaliteit.

Gewoon correct en eerlijk.

Beste, Ik heb voor 10 dagen een cozy komen afhalen in Budel. Bij thuiskomst bleek deze VEEL te klein, wat wij reeds vermoedden bij afhaling. Ik heb daarna enkele dagen geprobeerd u telefonisch te bereiken, ook ingesproken, maar geen antwoord mogen ontvangen. Mijn simpele vraag, kan ik deze cave terugbrengen of terugsturen, en wachten op de grote maat. Dank voor je antwoordje. Met vriendelijke groeten

Nadat wij voor onze oudste een cave hadden gekocht bleek dat de jongste het ook wel prettig vond, dus een 2e besteld. Nu slapen ze allebei heerlijk warm en diep weggekropen. Zowel overdag als 's nachts vinden ze het fijn om in de caves te liggen. Soms ook gezellig en knus (en een beetje krap) met z'n tweetjes in dezelfde cave.

Is mijn tweede cosy cave, gaat jaren mee. Heb meerdere honden en ze liggen er alkemaal graag in. Het geld waard.

Netjes en correct afgewikkeld

Cozy Cave is moeilijk te krijgen in de maat en kleur die wij wilden. Toch verscheen deze plotseling in de webshop. Hebben toen direct toegeslagen.

Netjes en correct afgewikkeld

Super klantvriendelijk

Super klantvriendelijk

Prachtig is het

Mooie hondenmand

Snelle bezorging. Prachtige kussens. Mijn honden zijn er super blij mee, ze zijn er niet uit te krijgen.

Klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk

Helaas het bestelde orthopedische kussen niet op voorraad. Na een telefoontje van cosy cave met goed advies een andere cosy cave uitgezocht. Kleur super mooi, binnenkussen uitstekend. De hond ligt er graag in. Het teveel betaalde bedrag mooi teruggestort.

Top!!

Taxandrialaan 57 6021XW Budel