Makkelijk

Keuze maken was vrij eenvoudig

Vriendelijke, geduldig, en profesioneel

De dame heeft mij geholpen hoe ik het aanvraag formulier op internet moest invullen, dat heeft mij enorm geholpen.

Duidelijk

Voordelig

Goed geregeld

Duidelijk en snel

duidelijk en helder

Goede en vriendelijke uitleg.

Ik had zelf al veel analyse werk gedaan mbt. de prijzen, maar heb toch voor dit jaar de keuze op een ander laten vallen.

Zeer goede ervaring

Duidelijk en overzichtelijk

Alles ging makkelijk en vlot.

de site en keuze mogelijkheden waren/zijn overzichtelijk en mooi vergelijkbaar. Vanuit je keuze kun je makkelijk en snel overgaan tot het afsluiten van het gewenste contract.

Vergelijking ging prima.

UC heeft gereageerd dat wij al klant zijn maar met een variabel contract. Ik ga contact met ze opnemen.

snel en handig geregeld

Keuze.nl had de beste aanbieding.

Gemakkelijk in te vullen

Het berekenen van de energiekosten gaat eenvoudig en snel. Daarnaast zijn vaak goede aanbiedingen voorhanden.

All good but there is no good customer service

All good but there is no good customer service like responding to emails or calls to clarify queries

Makkelijk te vergelijken

Alleen zit ik nog te wachten wanneer de oude energie leverancier een melding maakt dat ik overstapt naar een andere leverancier terwijl ik een maand opzeg termijn heb zodat ik straks misschien een boete moet betalen omdat ik voor die tijd bent over gestapt. Datum van contract loop af 26 April 2024

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk maar.....

Na het invoeren van mijn verbruik kreeg ik te zien wat ik bij welke leverancier zou gaan betalen. Heb voor greenchoice gekozen, maar het uiteindelijk maandbedrag dat ik volgens hun moet gaan betalen valt toch bijna 10 euro duurder uit dan dat er in het overzicht stond.

Beste Hanneke, Bedankt voor het delen van je ervaring. Je ontvangt van Greenchoice aan het einde van het jaar een cashback van € 92,50. Op Keuze.nl zag je deze al verwerkt in je maandbedrag. Je bent dus uiteindelijk alsnog goedkoper uit. Mocht je nog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Melvin | Team Keuze.nl

Goede vergelijkingssite energie

Na de gegeven input verscheen er een overzichtelijke lijst, waarbij er per leverancier goed op de details ingezoomd kon worden. Keuze.nl heb ik ervaren als een heel fijn hulpmiddel.

Mega 2 jaar contract springt er positief uit!

Na het vergelijken van de diverse energie leveranciers springt Mega er positief uit. Wij gaan voor een 2 jaars contract à 145 euro per maand. Morgen bel ik nog met leverancier met mijn laatste vraagpunten, met name over kosten zonnepanelen.

Gemak dient de mens

Vergelijken ging heel makkelijk. Duidelijk overzicht en alles wat je zoekt en nodig hebt is te vinden.

snel en eenvoudig overstappen

Het overstappen ging snel en eenvoudig. De volgende dag had ik al een bevestiging in mijn mailbox met alle juiste info. Zeer efficient.

Heel makkelijk

Goedkoop en duidelijk

Goedkoper met zonnepanelen

Kwam bij Keuze via artikel in het AD. Met zonnepanelen is vergelijken belangrijk, en het scheelde inderdaad best veel met mijn contract nu.

Klote

Aanbieding 251 € p.j. contract 600+ € p.j. Waardeloze aanbieder, begint met lokken om je dan n 2x zo duur contract voor te leggen .

Beste Ab, Bedankt voor het achterlaten van een review. Ik zie dat er inmiddels contact is opgenomen met je via de mail. Je hebt een aanvraag gedaan voor een energiecontract voor een totaalprijs van € 600,- + inclusief een cashback t.w.v € 325,-. De aanbieder heeft dit niet duidelijk in zijn mail gezet, maar deze cashback ontvang je natuurlijk wel. Zo kom je alsnog gewoon aan de aanbieding van € 251,- per jaar. We kunnen je helpen om dit ook in je maandelijkse bedrag te laten verreken mocht je dat willen. Je kunt dat het makkelijkste aangeven in de mail conversatie. Met vriendelijke groet, Melvin

vergelijken en overstappen ging heel makkelijk

Geen ontsnappen mogelijk

Pontificale presentatie via zoekmachine maakte het moeilijk om aan (de) keuze punt.nl te ontkomen. Overzichtelijk, eigenlijk net als elke (energie-)provider, dus er dankbaar gebruik van gemaakt. Er zijn in de berekening echter wel minimale verschillen maar in mijn keuze (van Oxxio naar Budget Energie) geen storende.

best wel goedkoop

Ik had een 5 jaar energiecontract die afliep. Daarmee de dure periode van energie niet meegemaakt. Ik had verwacht dat mijn maandprijs nu enorm omhoog zou gaan. Maar hij ging zelfs iets naar beneden. Er waren geen 5 jaar contracten meer, maar wel een 3 jaar met korting kunnen vaststellen. Was allemaal duidelijk en ging goed.

Ging super soepel, echt in 5 minuten

Was een beetje sceptisch dat het vergelijken en overstappen wel in 5 minuten zou gaan. Maar de ervaring was eigenlijk heel soepel. Stap elk jaar over en bij Leuze ging het nog veel sneller dus dan voorgaande jaren. Top dus