Overzichtelijke aanbiedingen

Een paar sites bezocht en deze kwam voor mij het meest duidelijk over.

Een uitstekende kwaliteit en erg duidelijk omschreven.

Ja prima,heel duidelijk we zijn erg tevreden.

Super snel keuze kunnen maken

Goede tips en aandachtspunten die belangrijk zijn bij het maken van de keuze vd overstap!!! Waarvoor hartelijk bedankt :) ;)

Gewoon goed

Snel en duidelijk

duidelijk en snel

het gemak van telefonisch contact

Prima overzicht

Helpt om in ‘het oerwoud’ van energieaanbieders een keus te maken die het beste past.

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk een vergelijking kunnen maken

Overzichtelijk en snel een goed advies

Wat een fijne website. Werkt overzichtelijk en met een paar gegevens krijg je de beste keuze voor jou. Ik ben er blij mee!

Goede vergelijking en tarieven die kloppen.

Het is heel eenvoudig om de tarieven te vergelijken. Op sommige vergelijkingssites koen de tarieven niet overeen met de werkelijkheid maar hier wel. Verder alles snel geregeld.

De aanbieding was zelfs goedkoper dan de aanbieder zelf had voorgesteld

Duidelijke, overzichtelijke site

Hele goede keus!!!

Minn ervaring met Keuze.nl pakt heel voordelig uit voor mij!!

Uitstekende ervaring

Op de site kan je super eenvoudig de aanbiedingen vergelijken.. Na de keuze is alles snel geregeld.

Goedkoper contract

Alles ging soepel

Super snel

Heldere informatie.

Na lezing van de heldere informatie, goede keuze kunnen maken.

Heel goed.

Duidelijkheid, goed verglijk.

Keuze gemaakt maar kreeg een heel ander maand bedrag van budget energie

Beetje teleurgesteld

xx

xx

Makkelijk en duidelijk

Fijne vergelijking van alle kosten met zonnepanelen. Niet alleen de boete voor terug leveren, maar ook de vaste kosten. Sommige aanbieders rekenen geen boete, maar gooien gewoon de prijs onhoog. Veel wijzer geworden en goede keuze kunnen maken

makkelijk overzichtelijk

zoals hierboven aangegeven is was het voor mij makkelijk en overzichtelijk

Duidelijke vergelijking

Vooral in de details duidelijkheid over kosten en belasting. Het gat er om wat je uiteindelijk moet betalen en niet alleen het kwh en m3 tarief

top deal gesloten

Ik heb verschillende vergelijkingssites bekeken op het gebied van energie. Het beste aanbod kreeg ik toch via Keuze.nl. Er waren grote verschillen onderling, maar via Keuze.nl heb ik nog enkele honderden Euro,s op jaarbasis extra kunnen besparen,

Was snel klaar met vergelijken

Ik kwam na 1 jaar bij Eneco, weer terug bij Budget Energie waar ik daarvoor 3 jaar had gezeten, met de nieuwe lagere tarieven.

Duidelijke website

Van alle energie energiemaatschappijen werd een duidelijk en uitgebreid overzicht gegeven. Daardoor was het goed overzichtelijk

Ik nog niet wat het verder brengt dus wacht nog met review

Maliebaan 50

3581 CS Utrecht