makkelijk overzichtelijk

zoals hierboven aangegeven is was het voor mij makkelijk en overzichtelijk

Duidelijke vergelijking

Vooral in de details duidelijkheid over kosten en belasting. Het gat er om wat je uiteindelijk moet betalen en niet alleen het kwh en m3 tarief

top deal gesloten

Ik heb verschillende vergelijkingssites bekeken op het gebied van energie. Het beste aanbod kreeg ik toch via Keuze.nl. Er waren grote verschillen onderling, maar via Keuze.nl heb ik nog enkele honderden Euro,s op jaarbasis extra kunnen besparen,

Was snel klaar met vergelijken

Ik kwam na 1 jaar bij Eneco, weer terug bij Budget Energie waar ik daarvoor 3 jaar had gezeten, met de nieuwe lagere tarieven.

Duidelijke website

Van alle energie energiemaatschappijen werd een duidelijk en uitgebreid overzicht gegeven. Daardoor was het goed overzichtelijk

Ik nog niet wat het verder brengt dus wacht nog met review

United Consumers is onbetrouwbaar

Eenzijdig wordt de ingangsdatum door Unitid Consumers aangepast naar 31/5 ipv 31/7. In tegenstelling tot United Consumers reageerde Keuze.nl wel op mijn review. Ze hebben alles in werking gezet om de belabberde overeenkomst met United Consumers op te lossen, want uiteindelijk blijkt dat KEuze.nl alles keurig doorgegeven had

Innova: malafide, onbetrouwbare organisatie

Ik heb op 20 april een contract afgesproken met Innova, een vast contract voor drie jaar vanaf 09-05-2024, omdat mijn contract met de huidige leverancier afloopt. Ik krijg een contractbevesting met ingangsdatum 15-05-2024 met een hoger maandbedrag dan op website aangeven is. Ik bel 22 april hierover. Medewerkster Innovatie stelt dat deze startdatum is gekozen, omdat dit op de offerte zou staan. Ik zeg dat ik geen offerte hebt ontvangen, waarbij zij hem ook niet kan vinden. Ik krijg een mail op 22 april: als ik van mijn 14 dagen bedenktijd afzie, zal het contract per 09-05-2024 ingaan. Ik bevestig dit er mail op 23-04-2024. Op 1 mei bel ik naar Innova om te vragen naar mijn contractbevestiging. De medewerkster stelt, dat haar collega een fout heeft gemaakt en dat het contract niet eerder in kan gaan dan 09-05-2024. Hoe ik ook beargumenteer dat dit onjuist is en onacceptabel, en Innova per mail de toezegging heeft gedaan, blijft Innova bij haar standpunt. Ik mag wel mijn contract opzeggen, maar dat stelt mij voor een nieuw dilemma. Tussen 9-05-2024 en 15-05-2024 ben ik nu afhankelijk van Liendert, de netbeheerder. Ik weet niet wat dit voor kosten oplevert. Wellicht kan Keuze.nl nog iets betekenen.

Beste Frans, We hebben inmiddels ook contact gehad per e-mail waarbij het probleem is opgelost. Nogmaals vervelend om te horen dat je ervaring met Innova niet goed was. In de paar dagen tussen 9 mei en 15 mei zal je niet afhankelijk zijn van je netbeheerder Liander maar zal je huidige energieleverancier gewoon netjes gas en stroom leveren tegen een normale prijs. Mocht je alsnog vragen hebben, kan je altijd reageren op de mailconversatie of een nieuwe mail sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Melvin | Team Keuze.nl

Makkelijk

Keuze maken was vrij eenvoudig

Vriendelijke, geduldig, en profesioneel

De dame heeft mij geholpen hoe ik het aanvraag formulier op internet moest invullen, dat heeft mij enorm geholpen.

Duidelijk

Voordelig

Goed geregeld

Duidelijk en snel

duidelijk en helder

Goede en vriendelijke uitleg.

Ik had zelf al veel analyse werk gedaan mbt. de prijzen, maar heb toch voor dit jaar de keuze op een ander laten vallen.

Zeer goede ervaring

Duidelijk en overzichtelijk

Alles ging makkelijk en vlot.

de site en keuze mogelijkheden waren/zijn overzichtelijk en mooi vergelijkbaar. Vanuit je keuze kun je makkelijk en snel overgaan tot het afsluiten van het gewenste contract.

Vergelijking ging prima.

UC heeft gereageerd dat wij al klant zijn maar met een variabel contract. Ik ga contact met ze opnemen.

snel en handig geregeld

Keuze.nl had de beste aanbieding.

Gemakkelijk in te vullen

Het berekenen van de energiekosten gaat eenvoudig en snel. Daarnaast zijn vaak goede aanbiedingen voorhanden.

All good but there is no good customer service

All good but there is no good customer service like responding to emails or calls to clarify queries

Makkelijk te vergelijken

Alleen zit ik nog te wachten wanneer de oude energie leverancier een melding maakt dat ik overstapt naar een andere leverancier terwijl ik een maand opzeg termijn heb zodat ik straks misschien een boete moet betalen omdat ik voor die tijd bent over gestapt. Datum van contract loop af 26 April 2024

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk maar.....

Na het invoeren van mijn verbruik kreeg ik te zien wat ik bij welke leverancier zou gaan betalen. Heb voor greenchoice gekozen, maar het uiteindelijk maandbedrag dat ik volgens hun moet gaan betalen valt toch bijna 10 euro duurder uit dan dat er in het overzicht stond.

Beste Hanneke, Bedankt voor het delen van je ervaring. Je ontvangt van Greenchoice aan het einde van het jaar een cashback van € 92,50. Op Keuze.nl zag je deze al verwerkt in je maandbedrag. Je bent dus uiteindelijk alsnog goedkoper uit. Mocht je nog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Melvin | Team Keuze.nl

Goede vergelijkingssite energie

Na de gegeven input verscheen er een overzichtelijke lijst, waarbij er per leverancier goed op de details ingezoomd kon worden. Keuze.nl heb ik ervaren als een heel fijn hulpmiddel.

Mega 2 jaar contract springt er positief uit!

Na het vergelijken van de diverse energie leveranciers springt Mega er positief uit. Wij gaan voor een 2 jaars contract à 145 euro per maand. Morgen bel ik nog met leverancier met mijn laatste vraagpunten, met name over kosten zonnepanelen.

Gemak dient de mens

Vergelijken ging heel makkelijk. Duidelijk overzicht en alles wat je zoekt en nodig hebt is te vinden.

Bedrijfsgegevens

Brigittenstraat 22

3512KM Utrecht

030 207 2121

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.