Alles verkeerd

Adres verkeerd termijn bedrag verkeerd betaal nu meer dan voorgesteld was ingangsdatum verkeerd geschat verbruik verkeerd alles wat er kon mis gaan is gebeurt nooit meer ga wel zelf naar ze toe of ja beter Independer nooit klachten mee gehad

Beste Lars, We zijn geschrokken van je negatieve ervaring en dat de overstap naar Budget Energie met problemen verliep. Inmiddels heeft mijn collega Sander contact met je gezocht om je te helpen. Zover we kunnen zien is bij de aanmelding het adres goed doorgegeven, maar geef je aan dat er daarna iets is mis gegaan. Ook het verbruik heeft Budget hoger ingeschat dan je zelf hebt aangegeven. Hierdoor heeft Budget een hoger termijnbedrag ingesteld. We horen graag per mail wat het goede verwachte verbruik is, en dan zullen we ervoor zorgen dat het termijnbedrag netjes word aangepast. Groet, Melvin - Keuze.nl

Zeer goed geholpen

Nadat initieel door een van energie leverancier een niet passend aanbod gedaan is, heeft keuze.nl dit verder opgelost en en mij toegezegd -ook als ik in de toekomst opnieuw problemen krijg- mij hierbij te zullen helpen. Ben erg tevreden over de snelle reactie en inzet !

Goed geholpen met energie contract

Had hulp nodig voor het regelen van een energie contact voor mij nieuwe woning. De chat was zeer behulpzaam en het overstappen is soepel verlopen.

Klopt niets van.

Bovenaan op site staat: 'Bestaande klanten van Budget Energie betalen altijd meer dan onderstaande aanbiedingen.' Ik vergeleek de prijzen van de energieleveranciers. Vattenfall voor een jaar vast leek een goede optie. Maar wat blijkt als ik dezelfde gegevens invul bij Vattenfal? 52 Euro duurder dan u op uw site laat zien! Daar klopt dus niets van. Dan is Budget Energie 30 Euro goedkoper dan Vattenfal. Dag later: Keuze.nl reageerde snel op mijn review. De fout zou veroorzaakt zijn doordat ik al eerder op de site van Vattenfall was geweest en zij oude gegevens zouden gebruiken. Ik had de site van Vattenfall echter nog nooit bezocht. Maar bij Vattenfall ging er dus iets verkeerd. Vandaag probeerde ik opnieuw. Nu klopten de getallen wel. Mijn eerste review was negatief. Maar daardoor kreeg men ook de kans om te reageren. De e-mailwisseling komt uiterst sympathiek over. Er wordt snel en correct gereageerd. Door de juiste informatie die we nu hebben over de energieleverancier overwegen we om over te stappen.

Beste Henk, Bedankt voor het achterlaten van een review. De energieprijzen veranderen de afgelopen tijd erg snel. De prijzen in onze vergelijker zijn up-to-date. Maar omdat je de site van Vattenfall al een keer eerder hebt bezocht, kreeg je daar nog de oude prijzen te zien, die inderdaad hoger uitvallen. In werkelijkheid is Vattenfall dus een stuk goedkoper. Je kunt contact met onze prijsexperts opnemen. Dan kunnen we er voor zorgen dat je de juiste prijs krijgt. Je kunt contact opnemen via [email protected] of via de livechat op onze website. Met vriendelijke groet, Team Keuze

Nieuw vast goedkoop contract

Na rondzoeken voor een nieuw energiecontract uitgekomen bij Keuze.nl. Via de site een contract van Innova aangevraagd. Met een korting en lagere prijzen dan mijn leverancier hiervoor, Eneco. En vast dus dat is wel mooi om geen zorgen te hoeven maken

Kon gelukkig goedkoper uit met mijn energiecontract

Goede ervaring met Keuze.nl

Hele fijne overstap ervaring

Goede ervaring gehad bij het overstappen van energieleverancier. Via de chat goed geholpen, al mijn vragen werden duidelijk beantwoord en zelfs nog wat bij geleerd over de energiemarkt.

GOED

is volgens mij de goedkoopste

Goede internet deal

Dankzij Keuze een goede internet deal kunnen krijgen. 12 maanden lang korting scheelt veel. Ik krijg dezelfde snelheid.

Prima verlopen

Energiemaatschappij gekozen via keuze.nl alles is prima verlopen.

Prima geregeld

Alles was prima.

Makkelijk duidelijk en overzichtelijk

Goede ervaring met keuze.nl

Soepel

Overstap verliep soepel

Makkelijk en duidelijk

overgestapt via keuze.nl. Het was makkelijk en duidelijk.

Goed geholpen door keuze.nl

Alles is prima gegaan via keuze.nl en volgens afspraak

Overzichtelijk

Een overzichtelijke energie vergelijkingswebsite met de laagste aanbiedingen.

Makkelijk en goed

Alles is goed gegaan en snel geregeld.

Makkelijk

Alles is makkelijk gegaan.

Alles is prima.

Super en geweldig

Het was heel makkelijk te regelen via keuze.nl Ik ben zeer tevreden

Snel gereageerd en goedkoop

Vooral in deze tijden is dit een topservice. Veel lagere prijzen dan andere websites.

Goed en Prima

Goede en duidelijke website,

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk, wel jammer dat prijzen omhoog zijn gegaan. Overal is het nu duur, maar dan toch maar de goedkoopste van wat er is gekozen

Top site!

Geweldige site en super makkelijk.