Goede website

Goede website

prima vergelijking

Er zijn weinig contracten nu, maar toch nog wel een met vaste prijs. liever zekerheid nu. goed geregeld

goede deal energie

ondanks de gasprijzen toch nog een goedkopere deal kunnen krijgen. goedkoper dan mijn nieuwe tarief van Eneco

goede site

goede variabele tarieven +75 euro korting. Als je nu moet overstappen zou ik naar variabel gaan bij Powerpeers en rond de zomer weer vastzetten voor een langere periode (na daling vd gasprijzen). Op deze manier 75 euro korting: ga naar de site van Powerpeers en zet dit achter de site: /vrienden/MBIE84840

prima service

de vragen die ik nog had na bekijken van de site zijn allemaal prima beantwoord. Ik heb een keuzeadvies gekregen waar ik me in kan vinden

snelle service, goed meegedacht

kreeg snel iemand op de chat (mandy) en was erg tevreden met haar oplossingsgerechtheid en snelheid.

Ik krijg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen, ben er erg blij mee.

Goede service en advies

Heb contact gehad met Mandy de Graaf en zij heeft mij prima geholpen en van de juiste adviezen en tips voorzien. Ben super tevreden over hoe zij mijn vragen heeft beantwoord. Kortom een topper!!

goed uitleg en hulp van medewerker melvin over contract afsluiting.

gewoon duidelijk en snel.

Goede, duidelijke informatie

Goed geholpen, antwoord en advies gekregen op vragen die ik elders niet kreeg.

prima hulp

prima hulp

Foutieve en niet volledige informatie

Op de site wordt een prijs van €0,30/kWh vermeld. Dit is onjuist. Op de site van Maingau staat de juiste prijs: €0,37/kWh. Verder wordt op de site wel vermeld dat een boete geldt maar niet hoeveel die bedraagt, nl: 9.74 ct/min (vanaf 240 min). Een nachtje laden kostte mij 54 euro! Maingau is hierdoor een uiterst prijzige optie!

Beste Rishi, Vervelend om te horen dat er een verkeerde prijs stond vermeld op de website. De tarieven van Maingau zijn inderdaad veranderd. We hebben de wijziging meteen aangepast van € 0,30/kwh naar € 0,37/kwh. Sorry voor het ongemak! Er werd in eerste instantie op de website alleen vermeld dat er een boete geldt bij te lang laden. Een goede tip om ook de hoogte van de boete te vermelden. Nogmaals, excuses voor de onvolledigheid. Vriendelijke groet, Melvin

Meteen goed geholpen en een hoop geld bespaard

Had een korte vraag die meteen via de chat werd beantwoord. Heel vriendelijk geholpen en weer een leuk bedrag bespaard op de eindrekening.

Boven verwachting! Melvin is a keeper

Goedenavond! Allereerst, super fijne medewerker is Melvin. Op de vrijdagavond nog erg behulpzaam en weet waar hij het over heeft. Super fijn! 1 puntje, ik werk zelf bij bol.com en daar hebben we geen achternamen, ik vind dat persoonlijk heel fijn omdat je toch een soort anoniem blijft. Waarschijnlijk hebben jullie hier natuurlijk al overna gedacht, en het geeft inderdaad vertrouwen aan de klant en persoonlijkheid. Ik wou het even zeggen :).

geweldig

Zeer goede en snelle service. En de laagste gasprijs en hoogste terugleveringsvergoeding. Gelijk 5 jaar vast gezet. Topbedrijf,ik ga voor groen

goed geholpen

Kort en bondige antwoorden, goed en duidelijk geholpen

Van alle vergelijkingssites een van de betere aanbiedingen, en snel antwoord via de chat

Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. De medewerker (eva) dacht mee voor de beste oplossing!

zeer concrete info

het was een zeer duidelijk en informatief gesprek die niet lang hoefde te duren top!

Top, goede uitleg.

Erg Goeie medewerker, heeft me erg goed geholpen.

Opgave site klopt niet met opgave leverancier.

Had wat problemen op de site,deze is aangepast en werkt nu goed. Geweldige service bedankt. Gerard

Beste Gerard, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat de maandbedragen niet overal overeen kwamen. Ik snap dat er verwarring is ontstaan met de prijsverschillen die je op onze website hebt gezien en die van de website van de leverancier. Helaas rekenen sommige energieleveranciers al met de kosten van 1 juli. Wij rekenen zelf nog met de correcte prijzen die nu nog formeel 4 dagen geldig. Dit is helaas vaak het geval enkele dagen voor 1 juli, wanneer alle energieleveranciers hun tarieven wijzigen en dus ook nieuwe netbeheerkosten ingaan. De netbeheerkosten zijn uiteindelijk bij elke leverancier hetzelfde. Dus de vergelijking en het advies uit de vergelijker is dus gewoon bruikbaar. Helaas scheelt het dus wel enkele euro’s. Excuses voor de eventuele verwarring die het kan veroorzaken.

Hij was duidelijk

Hij was duidelijk had op al mijn vragen een antwoord en uitleg en daarbij kan ik mijn beslissing wat beter maken en zijn advies was zeer hulpzaam ik zei het al tefen hem was een zeer interessante gesprek veel opgestoken

Behulpzaam en bekwaam

Ik wilde overstappen, de klantenservicemedewerker heeft mij zeer goed geholpen, ook toen bleek dat ik niet kon overstappen. Chapeau!

goede en snelle hulp

goed en snel geholpen via de chat