Goed geregeld

Nieuwe energie leverancier via keuze.nl Alles is goed gegaan. Een 10!

Mooie site scheelt een hoop tijd en zoeken

Mooie set en ook erg duidelijk

Aanrader

Fijne en overzichtelijke site!

Blij met de overstap

Super blij met de overstap en zeer makkelijk geregeld via keuze.nl.

Fijne en vooral makkelijke site

Ik heb goede ervaringen met keuze.nl. De vergelijking was erg goed.

uitstekend geregeld

Simpel om over te stappen. Ik ben heel tevreden met mijn overstap. Het was makkelijk via keuze.nl te regelen. Ik bespaar nu maandelijks met de nieuwe keuze. Ps. Ook een goede service, een leuke mevrouw aan de lijn gehad of alles naar wens is gegaan.

Fijne overzichtelijke site

Op zoek naar een leverancier ivm verhuizing, keuze kunnen maken!

Goed en snel

Nieuwe energieleverancier genomen i.v.m. verhuizing. Het is goed en snel geregeld. Snel afgehandeld en ik heb de informatie gekregen die ik wilde.

Eenvoudig en Overzichtelijk

Eenvoudig, overzichtelijk en goede resultaten.

Bespaart me enorm per maand

Ik heb goede ervaringen met keuze.nl. De vergelijking was erg goed. Het bespaart me maandelijks flink in de kosten. Ik ben er erg tevreden over.

Duidelijk en overzichtelijk

Goede service, de website maakt het makkelijk om een keuze te maken.

gewoon

vriendelijk

keuze is gemaakt

Ik heb een keuze kunnen maken aan de hand van de feitelijke cijfers.

Goed gegaan!

Ik ben verhuist en via jullie website heb ik een nieuwe energieleverancier gekozen. Alles is goed gegaan. ik ben tevreden.

Oversluiten ging prima

Oversluiten van een nieuwe stroomleverancier ging prima zonder problemen.

de goedkoopste leverancier gevonden

Door verhuizing moest ik overgaan op een andere energieleverancier. In deze tijd is het moeilijk om een betaalbare energieleverancier te vinden. Ik was erg geschrokken van alle prijzen. Ik ben blij dat ik via keuze.nl alsnog een goede aanbieding heb gevonden en nu niet teveel betaal. ik ben keuze.nl erg dankbaar.

Zonder problemen overgestapt.

Makkelijk in gebruik

Eenvoudig om een contract af te sluiten. Het is makkelijk om de goedkoopste energie aanbieder te vinden.

Goed en tevreden.

Ik ben overgestapt naar een andere energie leverancier. Ik ben erg tevreden en alles is goed gegaan.

Goed en snel geregeld.

Alles is goed bevallen!

Prima verlopen

Het is vrij eenvoudig om over te stappen. Alles is prima verlopen.

Is allemaal goed gegaan. Fantastisch!

Duidelijk en goed bevallen

Zeer overzichtelijke website en goed werkende website.

keuze.nl is mijn favoriet!

Ik ben overgestapt via keuze.nl voor mijn energie abonnement en mobiele abonnement. Wat een makkelijke website. Duidelijk te zien welke aanbieder het voordeligste is en zonder kleine lettertjes. Ik betaal nu de laagste abonnementsprijs en ik ga hier zeker terugkomen. Bedankt!