Fijne duidelijke vergelijker

Goede en duidelijke informatie, welke mij heeft geholpen een overstap te maken naar een nieuwe en voordeligere energie leverancier. Zou het zeker aanraden.

Goede website. Eindelijk een website waar alles duidelijk staat aangegeven en zonder kleine lettertjes! Super tevreden met jullie service. Ik stap elk jaar over op een andere energieleverancier en ik kom hier volgend jaar zeker weer terug!

Heel overzichtelijk

Overzichtelijke site en gemakkelijk in gebruik. Fijn dat je ook verschillende dingen kunt vergelijken zoals energie, telefonie en zelfs verzekeringen!

Perfect!

Overgestapt naar een andere energie leverancier, via deze hele fijne website!

Snel geregeld

Duidelijke website

Alles was goed te regelen. Geen kleine lettertjes.

Heel makkelijk

Duidelijk en snel geregeld

Alles was duidelijk en overzichtelijk

De website was goed en makkelijk

Goede website

Goede website

prima vergelijking

Er zijn weinig contracten nu, maar toch nog wel een met vaste prijs. liever zekerheid nu. goed geregeld

goede deal energie

ondanks de gasprijzen toch nog een goedkopere deal kunnen krijgen. goedkoper dan mijn nieuwe tarief van Eneco

goede site

goede variabele tarieven +75 euro korting. Als je nu moet overstappen zou ik naar variabel gaan bij Powerpeers en rond de zomer weer vastzetten voor een langere periode (na daling vd gasprijzen). Op deze manier 75 euro korting: ga naar de site van Powerpeers en zet dit achter de site: /vrienden/MBIE84840

prima service

de vragen die ik nog had na bekijken van de site zijn allemaal prima beantwoord. Ik heb een keuzeadvies gekregen waar ik me in kan vinden

snelle service, goed meegedacht

kreeg snel iemand op de chat (mandy) en was erg tevreden met haar oplossingsgerechtheid en snelheid.

Ik krijg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen, ben er erg blij mee.

Goede service en advies

Heb contact gehad met Mandy de Graaf en zij heeft mij prima geholpen en van de juiste adviezen en tips voorzien. Ben super tevreden over hoe zij mijn vragen heeft beantwoord. Kortom een topper!!

goed uitleg en hulp van medewerker melvin over contract afsluiting.

gewoon duidelijk en snel.

Goede, duidelijke informatie

Goed geholpen, antwoord en advies gekregen op vragen die ik elders niet kreeg.

prima hulp

prima hulp

Foutieve en niet volledige informatie

Op de site wordt een prijs van €0,30/kWh vermeld. Dit is onjuist. Op de site van Maingau staat de juiste prijs: €0,37/kWh. Verder wordt op de site wel vermeld dat een boete geldt maar niet hoeveel die bedraagt, nl: 9.74 ct/min (vanaf 240 min). Een nachtje laden kostte mij 54 euro! Maingau is hierdoor een uiterst prijzige optie!

Beste Rishi, Vervelend om te horen dat er een verkeerde prijs stond vermeld op de website. De tarieven van Maingau zijn inderdaad veranderd. We hebben de wijziging meteen aangepast van € 0,30/kwh naar € 0,37/kwh. Sorry voor het ongemak! Er werd in eerste instantie op de website alleen vermeld dat er een boete geldt bij te lang laden. Een goede tip om ook de hoogte van de boete te vermelden. Nogmaals, excuses voor de onvolledigheid. Vriendelijke groet, Melvin

Meteen goed geholpen en een hoop geld bespaard

Had een korte vraag die meteen via de chat werd beantwoord. Heel vriendelijk geholpen en weer een leuk bedrag bespaard op de eindrekening.

Boven verwachting! Melvin is a keeper

Goedenavond! Allereerst, super fijne medewerker is Melvin. Op de vrijdagavond nog erg behulpzaam en weet waar hij het over heeft. Super fijn! 1 puntje, ik werk zelf bij bol.com en daar hebben we geen achternamen, ik vind dat persoonlijk heel fijn omdat je toch een soort anoniem blijft. Waarschijnlijk hebben jullie hier natuurlijk al overna gedacht, en het geeft inderdaad vertrouwen aan de klant en persoonlijkheid. Ik wou het even zeggen :).

geweldig

Zeer goede en snelle service. En de laagste gasprijs en hoogste terugleveringsvergoeding. Gelijk 5 jaar vast gezet. Topbedrijf,ik ga voor groen

goed geholpen