geweldig

Zeer goede en snelle service. En de laagste gasprijs en hoogste terugleveringsvergoeding. Gelijk 5 jaar vast gezet. Topbedrijf,ik ga voor groen

goed geholpen

Kort en bondige antwoorden, goed en duidelijk geholpen

Van alle vergelijkingssites een van de betere aanbiedingen, en snel antwoord via de chat

Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. De medewerker (eva) dacht mee voor de beste oplossing!

zeer concrete info

het was een zeer duidelijk en informatief gesprek die niet lang hoefde te duren top!

Top, goede uitleg.

Erg Goeie medewerker, heeft me erg goed geholpen.

Opgave site klopt niet met opgave leverancier.

Had wat problemen op de site,deze is aangepast en werkt nu goed. Geweldige service bedankt. Gerard

Beste Gerard, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat de maandbedragen niet overal overeen kwamen. Ik snap dat er verwarring is ontstaan met de prijsverschillen die je op onze website hebt gezien en die van de website van de leverancier. Helaas rekenen sommige energieleveranciers al met de kosten van 1 juli. Wij rekenen zelf nog met de correcte prijzen die nu nog formeel 4 dagen geldig. Dit is helaas vaak het geval enkele dagen voor 1 juli, wanneer alle energieleveranciers hun tarieven wijzigen en dus ook nieuwe netbeheerkosten ingaan. De netbeheerkosten zijn uiteindelijk bij elke leverancier hetzelfde. Dus de vergelijking en het advies uit de vergelijker is dus gewoon bruikbaar. Helaas scheelt het dus wel enkele euro’s. Excuses voor de eventuele verwarring die het kan veroorzaken.

Hij was duidelijk

Hij was duidelijk had op al mijn vragen een antwoord en uitleg en daarbij kan ik mijn beslissing wat beter maken en zijn advies was zeer hulpzaam ik zei het al tefen hem was een zeer interessante gesprek veel opgestoken

Behulpzaam en bekwaam

Ik wilde overstappen, de klantenservicemedewerker heeft mij zeer goed geholpen, ook toen bleek dat ik niet kon overstappen. Chapeau!

goede en snelle hulp

goed en snel geholpen via de chat

Super geholpen

Heel fijn geholpen via deze website. Nieuw contact afgesloten. Moest wel lang wachten op een eerste reactie, maar daarna ging het heel snel.

Twee maal geprobeerd aan te melden bij Oxxio. Ik kreeg uiteindelijk geen bevestiging per mail binnen. Tevens bleek de aanmelding niet doorgekomen. Uiteindelijk met hulp van Melvin van energie-aanbieding.com bleek incognito de oplossing. Dank!

Prima en direct geholpen

Snelle en effectieve assistentie

Snel geholpen, nuttige info

Gewoon goed, duidelijk

suer goed geholpen en adequaat

alle vragen zijn beantwoord en heeft positief gewerkt in mijn keuze

Goede service van Sander Geduld en goede uitleg

Perfect !!

Goede service Op al me vragen antwoord Fijne manier van communiceren.

erg goed!

Erg goed geholpen bij al mijn moeilijke vragen! zeer vriendelijk en duidelijk! Met vriendelijke groet, Mevr. Bozkurt

Keurig net alle vragen beantwoordt

goed geholpen met keuze

goed geholpen om een keuze te maken met alle leveranciers

Al een tijdje ben ik het leasen aan het overwegen. Bij het opzoeken van een lease auto wordt er zoveel sites aangeboden en daarbij heel veel verschillende lease auto's met verschillende prijscategorieën. Hierdoor werd de keus voor mij extra moeilijk en stelde ik het leasen elke keer uit. Via het internet heb ik hulp ontvangen van Monica, die mij erg prettig heeft geholpen met het maken van een keuze. Hierdoor heb ik meteen antwoord op mijn vragen gekregen en werd er veel duidelijk. Ik zou het zeker aanbevelen om je vragen, online te stellen. Hierdoor hoef je niet uren naar antwoorden te zoeken, maar krijg je meteen antwoord op de vragen die je hebt.

vriendelijk en goed geholpen

het klopt , je bent echt zo overgestapt!

prima hulp

De dame in kwestie heeft mij keurig geholpen en vertelde mij precies wat ik weten wou.

Goed en snel geholpen met een duidelijk antwoord.

Brigittenstraat 22 3512KM Utrecht