Betrouwbaar en makkelijk te vinden.

Makkelijk bereikbaar, en betrouwbaar.

Alles liep goed, soepel net als afgesproken. Top

over het algemeen heel behoorlijk

Het personeel is doorgaans zeer vriendelijk en behulpzaam

Wij zijn tevreden met de service en maken er al enig tijd gebruik van.

Easy

Super handige site om te reserveren. Bij wijzigen is alleen een mailtje genoeg. Service is goed, ze staan er al als je aankomt.

Positief, efficiënt en goede communicatie. We Blijven terugkomen!

Uitstekend!

Op tijd, vriendelijk, attent. Zowel bij brengen als bij terugkeer in Nederland.

Netjes en vriendelijk.

Ik parkeer regelmatig bij Budgetvallet en tot op heden loopt dat altijd naar behoren, soms bij grote drukte wel eens kwartiertje moeten wachten. Mensen zijn vriendelijk en correct. Auto komt netjes terug.

lekker makkelijk en voor mij overal te gebruiken

zeer eenvoudig te gebruiken en haast overal waar ik kom. daarnaast zijn de prijzen en hoe ze berekend worden interessant

Super goede ervaring

Zou het volgende keer ook weer zo doen!

Alles was van tevoren betaald maar ik bleef maar rekeningen krijgen!

Ik belde een half uur van tevoren op hun verzoek dat wij onderweg waren naar het adres van de shuttle service zoals verzocht in de e-mail die ik toegezonden kreeg: Navigatie adres: Kruisweg 459 te Rozenburg (1437 CK). HEENREIS: Wij doen u het vriendelijke verzoek om een half uur vòòr uw aankomst op de parking telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer +31 (0) 6 46 37 62 22. Enkel in geval van nood of bij geen gehoor kunt u ook bellen met +31 (0) 6 42 09 11 08. De medewerker verzocht mij toen ik belde om niet naar de Kruisweg maar naar Schiphol te rijden waar iemand tussen vertrekhal 2 en 3 zou staan om de auto in ontvangst te nemen. Ik heb 2x gezegd dat dit niet afgesproken was en of hij wel de juiste naam voor zich had. Hij bleef volhouden dat het klopte , we moesten naar Schiphol rijden . Daar aangekomen heb ik nogmaals gezegd dat dit niet afgesproken was maar de chauffeur haalde zijn schouders erover op. Diezelfde dag kreeg ik een rekening omdat ik gebruik had gemaakt van de valet parking. Er werd tevens beweert dat ik nog niets betaald had! Ik ben enorm geirriteerd over de gang van zaken. De fout lag absoluut niet bij mij en ik heb ook niets bij betaald. Het kostte mij wel 3 mails en een aantal telefoontjes om het recht te zetten. Wat een slechte organisatie!

slecht

Ik ben al een tijd klant en was tot nu toe erg tevreden maar na mijn laatste ervaring denk ik niet dat ik nog eens terug zal komen. Ik had op een zaterdag een reservering geplaats voor de zondag. het nummer op mijn reservering klopte niet..dus ik vroeg me af hoe ik aan kon geven dat ik in de buurt was. uitendelijk heb ik een nummer op jullie website gebeld 'klanten service'die kennelijk niet op zondag werktr. de betreffende man belde mij zelf terug: "mevrouw ik zit hier met mijn gezin u kun toch lezen dat ik niet open ben!" "het nummer op uw reservering klopt niet!! dat staat ook op de website !!" "wat wilt u van me" na uitgelegd te hebben dat meneer toch echt een klant aan de lijn had en ik de toon allerminst apprecieerde heb ik opgehangen. uiteindelijk heb ik een 3de(!) nummer gebeld en ben ikgoed geholpen door de chauffeur..maar deze ervaring was echt meer dan secht. ik heb werkelijk nog nooit een klamntenservivce gehad die zijn klanten zo te word staat.

Lekker makkelijk en goed geregeld!

Het enige wat ik als verbeterpunt zou willen aangeven is dat ze wel een afleverbewijs mogen meegeven aan je. Je stapt in het vliegtuig en hebt zojuist een auto van 40K overgedragen zonder bevestiging daarvan ontvangen te hebben. Je hebt wel iets getekend dat er geen schade is op het moment van overdracht, maar dat is een formulier wat zij meenemen.

Top Service

Dit was super lux en makkelijk. Gaan we zeker herhalen.

Vriendelijke chauffeur perfect op tijd mijn auto ontvangen

Zeer tevreden over de timing en chauffeur was ook aardig.

Super professioneel

Goede vriendelijke service en vooral snel. Top

Beste valetervaring tot heden!

Bij aankomst op de vertrekhal om 04.00 uur in de morgen stond celine enthousiast op ons te wachten. In eerste instantie verbaasde het mij dat er een vrouwelijke chauffeur aan het werk was maar tegelijkertijd was dit ook leuk om te zien. Wij hebben voor het eerst bij budget valet geparkeerd. Celine heeft ons alles uitgelegd over de parkeerplek en over de werking van het bedrijf. Omdat ik samen met mijn vrouw en 2 kinderen was heeft zij ons ook geholpen met het uitladen van de koffers. Momenteel zit ik in het vliegtuig maar ik kon het niet laten om een positieve review achter te laten voor deze geweldige medewerkster! 1 woord ; TOPSERVICE.

Zeer tevreden !

Altijd goede ervaringen.

Snel en goed geregeld

Goede prijs en zeker een aanrader nette werknemers, alles goed geregeld Tot volgende keer !

Zeker een aanrader !

Goeie service

Zeker een aanrader!

Erg vriendelijk

Goede service en vriendelijke chauffeur

Perfect geregeld

Bij aankomst netjes geholpen geen enkele weconde gewacht. Bij onze terugkomst stond de auto al klaar voordat we buiten waren zeker een aanrader !!

na vele slechte ervaringen met valetparkings eindelijk de juiste gevonden. Zeker een aanrader

Vriendelijke dames die ons stonden op te wachten bij het afleveren van onze auto, alles netjes doorgenomen met ons. Bij terugkomst ook op dezelfde manier stond ons auto klaar op vertrekhal. Toppers we zien jullie zeker weer terug