Top service!

Wij maken al jaren gebruik van Budget Valet. Ze zijn altijd netjes op tijd en het is zo praktisch. Je stapt voor de deur van Schiphol uit en geeft je sleutels af. Het sxheelt veel gedoe en vooral veel tijd.

Oude claim werd netjes verrekend met nieuwe boeking, prima!

Gemakkelijk en zonder zorgen.

Heerlijk om zo op vakantie te gaan met eigen vervoer.Even anders dan voorheen maar toch fijn geregeld.Volgende keer doen we het weer zo

Super.

Goede en betaalbare service, halen en brengen gaat vlot en nieuwe auto’s worden gewassen.

Super goede service en hele vriendelijke mensen Niet voor niks alweer gereserveerd voor eind mei.

Goede service en vriendelijk behulpzaam oersoneel

Prima met een opmerking

Helaas was het voor Budgetvalet niet meer mogelijk valet service te bieden, daarom moet je naar een parkeerterrein buiten Schiphol rijden en wordt je met een pendelbusje naar de vertrekhal gebracht. Dat ging prima. Ophalen is op deze manier wel wat omslachtig. Je kan niet rechtstreeks naar huis maar wordt eerst weer met een pendelbusje opgehaald en naar het parkeerterrein buiten Schiphol gebracht.

Niet meteen goed

Via de telefoon en bij de reservering heel duidelijk aangegeven hoeveel personen, kinderen bagage en grote bagage stukken. Aangegeven dat dit niet in een auto past en een busje nodig is. Dit was geen probleem. Bij aankomst staat er een auto klaar. Waar het niet is past. Er is geen busje beschikbaar. Vervolgens met onze eigen auto naar Schiphol gereden alles uitgeladen en met het gezin moeten wachten tot partner de auto terug heeft gebracht en door de chauffeur naar Schiphol werd gebracht. Inmiddels 50 minuten verder waren we eindelijk gereed voor vertrek wat 10 minuten had moeten duren. Jammer dat er niet goed geluisterd wordt. Overigens aan de telefoon erg goed te woord gestaan bij reserveren

Prima service voor een goede prijs.

Prima service voor een goede prijs.

Alles werd prima geregeld, zoals voorgaande keren.

This was our third times and we are really satisfied with the service provide. I recommend this indeed. Till the next time.

Uitstekende service en snel op het vliegveld.

Het kost weinig tijd om ophet parkeerterrein te komen en daarna ben je in 5 minuten naar het vliegvel Gebracht. Bij terugkomst bellen en dan kun je direct in je auto stappen.

Betrouwbaar, snel en vriendelijk

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van Budgetvalet en het bevalt mij uitstekend. Nette prijs, snelle service en ontzettend vriendelijk personeel die betrouwbaarheid uitstralen. Ik overweeg inmiddels geen andere parkeerbedrijven meer: als ik vlieg, parkeer ik via Budgetvalet.

De laatste jaren parkeren wij bij budget vallet. Bevalt goed! Netjes op tijd! Alleen werkt de app niet meer bij mij.

Beste Astrid, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de service die wij verlenen! Wat betreft de app kunt u het beste even naar onze site: https://budgetvalet.nl/app/ gaan. Daar staan ook de links naar onze app voor in de App Store en Google Play Store. Daar komt u uit op de nieuwe Park Connect app. Daar voert u eenmalig onze parking code: 3539 in en kunt u weer gebruik maken van onze app. Deze is voor Corona helemaal aangepast. Met de nieuwe app kunt u ook weer gebruik maken van alle gegevens in uw klant-account. Mocht er iets niet lukken, mail of bel ons en dan kijken we natuurlijk graag even mee. Alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst en tot snel. Met vriendelijke groet, Team BudgetValet

Alles goed geregeld, ben al jaren een tevreden klant.

Ik had nog een boeking staan uit 2020 welke toen al een keer verzet was vanwege de covid ellende en ook de 2e geplande vakantie in 2020 kon daardoor niet doorgaan. Uiteindelijk in sept 2021 konden wij op vakantie en heeft budgetvalet keurig de nog openstaande boeking aangepast en het tegoed verrekend met de nieuwe boeking en zelfs nog een korting gegeven . Wij maken al jaren gebruik van de parkeerservice van Budgetvalet en nog nooit hebben wij problemen ondervonden en de auto word altijd netjes, zonder schade of andere fratsen(boetes e.d.) weer afgeleverd op schiphol. Budgetvalet is voor ons steeds zeer betrouwbaar gebleken en is zeer aan te bevelen!

Goede service korte wachttijd

Heb reeds 4x gebruik gemaakt nog steeds tevreden

prima betaalbare valet service op schiphol

één van de goedkopere valet bedrijven op schiphol. Ik gebruik ze alj aren en zelden problemen. Meestal ook redelijk snel aanwezig. Ik ben een tevreden klant

Prima service en alles op tijd.

Zowel heen als terug , keurig op tijd al was het midden in de nacht. Ook een heel aardige chauffeuse.

Snel en zonder zorgen

Goede sevice en snelle afhandeling

Ontzorgd

Op tijd, goed bereikbaar, vriendelijk!

Goede service, goed bereikbaar. Gewoon uitstekend.

Makkelijk en volledig te vertrouwen

Ze zijn meestal keurig op tijd. Alleen ze zijn beetje prijzig maar dat is wel moeite waard.

goed en goedkoop

Al een keer of 12 gebruik van gemaakt en (bijna) altijd goed.

snel

Snelle afhandeling, wij hebben niet hoeven wachten een aanrader

Nette service wel vaak (lang) wachten

Keurige medewerkers en afhandeling. Echtee, ondanks het vroegtijdig bellen toch een heel aantal keren gehad dat ik lang moest wachten bij zowel brengen als aankomst. Vaak met als argument, ‘het is druk’ (maar dat wist je toch, alles op reservering vooraf).

Beste Martijn, Jammer om te lezen dat u toch een aantal keren heeft moeten wachten. Wij proberen onze dienst aan de hand van de ingevulde gegevens en ook de vluchtgegevens zo goed mogelijk aan te laten sluiten. Mocht zoiets ooit gebeuren, stuur ons daarna gerust ook een mail. Wij streven er altijd naar om onze dienst verder te verbeteren. Bij een valet service zal "het is druk" voornamelijk te maken hebben de mogelijkheid om bij de vertrekpassage te komen. De weg naar de vertrekhal staat bij piektijden soms vast. Daar kan helaas niet omheen gereden worden. Het is ook niet mogelijk om te blijven wachten met een voertuig bij de vertrekpassage. De BOA's schrijven helaas binnen enkele minuten al een serieuze boete uit. Misschien is het voor u een aanrader om de volgende keer gebruik te maken van onze shuttle service? Onze premium locatie is in minder dan 4 minuten vanaf de luchthaven te bereiken en daar hebben we geen last van andere weggebruikers of BOA's. Mogelijk dat dit een betere ervaring geeft voor u. Wij zien u de volgende keer in ieder geval weer graag bij ons terug. Alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst! Met vriendelijke groet, Team BudgetValet