Alles was van tevoren betaald maar ik bleef maar rekeningen krijgen!

Ik belde een half uur van tevoren op hun verzoek dat wij onderweg waren naar het adres van de shuttle service zoals verzocht in de e-mail die ik toegezonden kreeg: Navigatie adres: Kruisweg 459 te Rozenburg (1437 CK). HEENREIS: Wij doen u het vriendelijke verzoek om een half uur vòòr uw aankomst op de parking telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer +31 (0) 6 46 37 62 22. Enkel in geval van nood of bij geen gehoor kunt u ook bellen met +31 (0) 6 42 09 11 08. De medewerker verzocht mij toen ik belde om niet naar de Kruisweg maar naar Schiphol te rijden waar iemand tussen vertrekhal 2 en 3 zou staan om de auto in ontvangst te nemen. Ik heb 2x gezegd dat dit niet afgesproken was en of hij wel de juiste naam voor zich had. Hij bleef volhouden dat het klopte , we moesten naar Schiphol rijden . Daar aangekomen heb ik nogmaals gezegd dat dit niet afgesproken was maar de chauffeur haalde zijn schouders erover op. Diezelfde dag kreeg ik een rekening omdat ik gebruik had gemaakt van de valet parking. Er werd tevens beweert dat ik nog niets betaald had! Ik ben enorm geirriteerd over de gang van zaken. De fout lag absoluut niet bij mij en ik heb ook niets bij betaald. Het kostte mij wel 3 mails en een aantal telefoontjes om het recht te zetten. Wat een slechte organisatie!

slecht

Ik ben al een tijd klant en was tot nu toe erg tevreden maar na mijn laatste ervaring denk ik niet dat ik nog eens terug zal komen. Ik had op een zaterdag een reservering geplaats voor de zondag. het nummer op mijn reservering klopte niet..dus ik vroeg me af hoe ik aan kon geven dat ik in de buurt was. uitendelijk heb ik een nummer op jullie website gebeld 'klanten service'die kennelijk niet op zondag werktr. de betreffende man belde mij zelf terug: "mevrouw ik zit hier met mijn gezin u kun toch lezen dat ik niet open ben!" "het nummer op uw reservering klopt niet!! dat staat ook op de website !!" "wat wilt u van me" na uitgelegd te hebben dat meneer toch echt een klant aan de lijn had en ik de toon allerminst apprecieerde heb ik opgehangen. uiteindelijk heb ik een 3de(!) nummer gebeld en ben ikgoed geholpen door de chauffeur..maar deze ervaring was echt meer dan secht. ik heb werkelijk nog nooit een klamntenservivce gehad die zijn klanten zo te word staat.

Lekker makkelijk en goed geregeld!

Het enige wat ik als verbeterpunt zou willen aangeven is dat ze wel een afleverbewijs mogen meegeven aan je. Je stapt in het vliegtuig en hebt zojuist een auto van 40K overgedragen zonder bevestiging daarvan ontvangen te hebben. Je hebt wel iets getekend dat er geen schade is op het moment van overdracht, maar dat is een formulier wat zij meenemen.

Top Service

Dit was super lux en makkelijk. Gaan we zeker herhalen.

Vriendelijke chauffeur perfect op tijd mijn auto ontvangen

Zeer tevreden over de timing en chauffeur was ook aardig.

Super professioneel

Goede vriendelijke service en vooral snel. Top

Beste valetervaring tot heden!

Bij aankomst op de vertrekhal om 04.00 uur in de morgen stond celine enthousiast op ons te wachten. In eerste instantie verbaasde het mij dat er een vrouwelijke chauffeur aan het werk was maar tegelijkertijd was dit ook leuk om te zien. Wij hebben voor het eerst bij budget valet geparkeerd. Celine heeft ons alles uitgelegd over de parkeerplek en over de werking van het bedrijf. Omdat ik samen met mijn vrouw en 2 kinderen was heeft zij ons ook geholpen met het uitladen van de koffers. Momenteel zit ik in het vliegtuig maar ik kon het niet laten om een positieve review achter te laten voor deze geweldige medewerkster! 1 woord ; TOPSERVICE.

Zeer tevreden !

Altijd goede ervaringen.

Snel en goed geregeld

Goede prijs en zeker een aanrader nette werknemers, alles goed geregeld Tot volgende keer !

Zeker een aanrader !

Goeie service

Zeker een aanrader!

Erg vriendelijk

Goede service en vriendelijke chauffeur

Perfect geregeld

Bij aankomst netjes geholpen geen enkele weconde gewacht. Bij onze terugkomst stond de auto al klaar voordat we buiten waren zeker een aanrader !!

na vele slechte ervaringen met valetparkings eindelijk de juiste gevonden. Zeker een aanrader

Vriendelijke dames die ons stonden op te wachten bij het afleveren van onze auto, alles netjes doorgenomen met ons. Bij terugkomst ook op dezelfde manier stond ons auto klaar op vertrekhal. Toppers we zien jullie zeker weer terug

Grandioos

Op weg naar Schiphol werden we gebeld of we onderweg waren, stonden ons op te wachten ,na ons belletje dat wij er aan kwamen, 👍op terug weg belletje in vliegtuig dat wij geland waren ,later weer gebeld of wij de koffers al hadden oponthoud bij paspoortcontrole ,weer belletje en ze stonden te wachten ,al jaren een tevreden klant🍀👍super, ga zo door,en klantvriendelijk 👍👍

top service

Altijd goede ervaringen

Slecht slecht slecht

Na een uur wachten moest ik de auto van een andere klant mee naar de parkeerplaats rijden om mijn eigen auto zelf op te halen

Na raadpleging in ons reserveringssysteem komt dit e-mail adres niet voor in ons bestand. Heeft u misschien een order.nr zodat wij kunnen nagaan wat er gebeurd is.

Zeer slecht

Ik heb budget valet een aantal keren gebruikt over de afgelopen jaren. De eerste keren was het wel prima, soms even wachten maar dat was oke. Echter dit jaar heb ik twee zeer slechte ervaringen gehad. In juli kwam ik met mijn dochter terug uit New York, super moe, naar 45 minuten wachten (elke keer bellen en werd mij verteld dat ze er bijna waren) werd mij gevraagd mee van Schiphol te rijden naar de parkeerplaats om daar mijn auto op te halen. Uiteindelijk 1.5uur later in de auto en vanaf Budget Valet naar huis gereden. Er werd mij een kop koffie ter compensatie aangeboden en de jongen vond het zeer vervelend.

Zeer positieve ervaringen

Zeer positieve ervaringen gehad met Budget Valet. En dit al meer dan 8x met verschillende auto's. Er wordt nooit meer dan 20 km mee gereden, geen boetes, geen schades, krasjes en/of wangebruik opgemerkt. Bij aankomst ook nooit meer dan 15 min hoeven wachten. Dat is te begrijpen met zo'n druk vliegveld zoals Amsterdam. Houd je gewoon aan de afspraken voor bellen zodat ze er staan en bij aankomst je auto afleveren. Bij annulering krijg je ook je geld binnen 12 uur terug. Ga zo door Budget Valet. Top service!

Vriendelijk en servicegericht

Altijd vriendelijk geholpen aan de telefoon en door de mensen die de auto komen ophalen/brengen. Persoonlijke aanpak. Houden zich aan afspraken. 20 min is 20 min. Ik ga er zo weer gebruik van maken.

1x nooit meer

Ik heb gebruik van Valet parking via Budget Valet. Bij terugkomt bleek er schade op mijn auto te zitten (die er bij het afleveren nog niet op zat). De medewerker kon mij niet verder helpen en verwees mij naar de website. Daar heb ik het schadeformulier ingevuld. Inmiddels een maand verder en taal noch teken van Budget Valet vernomen. 1x nooit meer.

Nooit meer!! Een aanfluiting en kansloos bedrijf

Met kinderen om 2:00 geland en om 4:45 na herhaaldelijk contact pas mijn auto ontvangen. Er werd nog gevraagd of ik de bestuurder terug naar de locatie kon brengen. Louche en onbetrouwbaar bedrijf. NIET DOEN!!!!

Parkeren met verkeersboete

Deed voorheen zakelijk mijn auto parkeren via budget, behalve de wachttijden verliep dit prima. Echter begin dit jaar bij een collega en mijzelf een parkeerboete op de mat viel. Overtreding nadat de sleutels waren ingeleverd. Ondanks diverse toezeggingen om de boete (€110) te betalen, nooit meer iets vernomen.

Unreliable service, stay away!

We had to wait for almost an hour and half for our car. Apparently they were "very busy". Good for them, but when I pay for a valet service I expect my car to be there in 15 minutes, not in hour and half. I could have parked somewhere myself and paid less, and had my car back quicker. On top of that the driver must have driven like a maniac as everything in the back of my wan was thrown around and on the floor. Will NOT be using again. Terrible service

• Would you recommend us? No