Eenvoudig en gemakkelijk

Wagen vlot kunnen afgeven en bij aankomst snelle service na telefonisch bericht dat we onze koffers hadden opgehaald

Bij brengen was t even wachten, mede door miscommunicatie

Perfect service!

Complete service was perfect

Flexibel

Daar er storing op de transportband was, kwam bagage pas ongeveer drie kwartier later binnen. Half uur later vond ik mijn koffer op een andere loopband. Al die tijd hebben ze buiten bij mijn auto gewacht. Overmacht van mijn kant, maar ze bleven wel: klasse!

Punctueel!

Altijd vertrouwen een goede afhandeling gehad. Nog nooit teleurgesteld!

Geweldige service

Alles netjes afgehandeld ik ben zeer tevreden Kom zeker terug bij jullie

Prima geregeld.

Netjes verzorgd.

Alles was slecht niet 1 pluspunt

Dramatisch slecht, alles ging mis. NOOIT meer valet parking door deze ervaring.

Beste heer Kilic, Wat ging er tijdens uw reservering niet goed, wat aan ons zou liggen? U bent zowel bij aankomst als vertrek direct geholpen. Wij hebben al uw (last-minute) wijzigingen tijdens uw reis ook meteen doorgevoerd. Uw auto heeft bijna een maand keurig en veilig geparkeerd gestaan. U bent uren later aangekomen dan doorgegeven (op een drukke dag). Bellen en appen kon u niet meer, omdat u aangaf dat uw NL simkaart was zoekgeraakt. En toch stonden wij direct voor u paraat. U heeft uw auto laten parkeren terwijl u wist dat deze allerlei storingen had en dat de accu leeg liep en wij hebben de auto zelfs voor u gestart en u overal mee geholpen. Onze chauffeur heeft ook nog €10 fooi van u mogen ontvangen (waarvoor nogmaals dank). En u heeft geen enkele blijk gegeven dat er iets niet in orde was of dat u niet tevreden was met onze service. Wij waarderen iedere beoordeling, zelfs kritiek, zodat we onze service kunnen verbeteren. Maar wij begrijpen uw beoordeling helaas niet. Wij doen u dan ook het vriendelijke verzoek om meer details of een aanpassing van deze review die strookt met de werkelijkheid. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team BudgetValet

Top geregeld weer!! Thanks

Prettig en vriendelijke jongens

Prima !!!

Goede prijs en service

Vriendelijke man. Deed echt zijn best. Helaas even moeten wachten na terugkomst omdat de koffers pas na een uur op de band verschenen. Aiuto zag er nog onberispelijk uit

Comfortabel en gemakkelijk op reis

Het concept is super gemakkelijk. Je rijd tot aan de ingang van de luchthaven,auto wordt opgepikt door de dienst van budget valet,zetten die op een veilige plaats,en als je terugkomt van reis gewoon een belletje,en auto staat weer voor de deur, klaar om nr huis te rijden. We hebben dit al meermaals zo gedaan,en nog nooit problemen gehad.dank u wel voor de goede service Mvg ann

Uitstekend bevallen en klop volgende keer weer aan

Geen gedoe, valet parking zoals het hoort. Je komt aan, laadt koffers uit, checkt auto en geniet van je vakantie. Bij terugkomst, even bellen als je bij de kofferbak staat en dan kun je weer inladen en naar huis. Prima service en alles volgens afspraak en verwachtingen.

Helemaal zoals we verwachtten. Prima service. Goede start van de vakantie.

Gewoon makkelijk

Snelle prettige en probleem loze oplossing om op schiphol te parkeren

Goed geholpen

Prima bedrijf, goede service en prima op tijd

Bij aankomst stond de chauffeur al klaar en dat was ook bij terugkomst. Geweldig, geen wachttijd

Zaken op orde, maar is BudgetValet nu overgenomen of niet?

Voor de zesde keer op rij goede ervaringen met BV. Alles op tijd, geen exorbitante kilometer overschrijdingen bij het weer ophalen van onze auto. Evenmin beschadigingen kunnen bemerken. Echter: er werd gesuggereerd dat BV zou zijn overgenomen door 123 Parking. Dat verbaasde ons wel. Hoe zit dit nu? Ook valt me op dat voor een volgende boeking ik flink meer moet betalen. Wat is er aan de hand?!

Beste Hans, Vriendelijk bedankt voor deze review! Wij vinden het erg fijn om u al sinds 2016 te mogen voorzien van onze diensten. En wat wij lezen dus ook naar tevredenheid. Wij zijn zeker niet overgenomen. We zijn als bedrijf blij dat we deze Covid crisis hebben kunnen doorstaan. Dat kan helaas niet iedere parking zeggen. BudgetValet is gelukkig nog altijd BudgetValet. Wat betreft de mogelijk hogere prijs dan de vorige keer kan dat liggen aan de specifieke periode van parkeren. Tijdens (school)vakanties is het ontzettend druk en zijn de kosten een stuk hoger om een kwalitatieve dienst te verlenen. Daar zijn de prijzen bij ons dan ook op afgestemd. Er is daarnaast ook een groot tekort aan parkeerplaatsen rondom Schiphol en in combinatie met alle verliezen tijdens Covid zien we dat de prijzen in de markt zich daarop beginnen aan te passen. Mocht er echter vaker per jaar gebruik gemaakt gaan worden van onze diensten kunnen we altijd kijken of we daar iets aan kunnen doen. We hebben zulke afspraken ook met reisbureaus en ondernemers. Stuur ons gerust even een mail als dat van toepassing gaat worden en dan kijken we graag even mee. Met vriendelijke groet, Team BudgetValet

Super handig!

Ging heel vlotjes, zowel bij vertrek vals bij aankomst. Van harte aanbevolen.

Prima en snelle service ik raad het iedereen aan die onbezorgd wil parkeren op Schiphol.

prima service!

Prima service hoor !

Gewoon goed

Op tijd op schiphol bij vertrek, op tijd bij aankomst zoals de afspraak was.

na jaren van problemen lijkt het lek nu boven: goed werk

gewoon met pin betalen, alles op tijd, goede communicatie: het gaat nu zoals het hoort

Al meerdere keren als parkeeroptie gebruikt bij Schiphol. Verloopt naar wens dus wederom voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel, snel geholpen en goede deur-tot-deur service.