Schitterende sjaal en prachtig ingepakt

De sjaal overtreft mijn verwachtingen. Heerlijk zacht materiaal (bamboo) met prachtige kleuren. De verzending was snel en het pakket feestelijk verpakt.

uitstekend

mooi product, en perfecte bezorging

uitstekend

...

Meer dan mooi

De allermooiste verpakking ooit. Overduidelijke liefde voor hun producten. Warme, echte communicatie met klanten. En waar het ok om draait: mooie producten aan een redelijke prijs.

Produkten zijn van hoge kwaliteit

Ik kocht de sjaal "Herfst" van bamboe chenille. De prachtige kleuren, het materiaal zijn zoals beschreven. Draagt heerlijk, valt mooi. Hiervan uitgaande verwacht ik dat ook de andere produkten van hoge kwaliteit zullen zijn. Het uitproberen waard.

Aanrader!

Prachtige eerlijke producten. De bestelling kwam zorgvuldig en mooi ingepakt binnen. Het zijn echt kunstwerk die er worden verkocht. Tevens draag je bij aan de zorg voor moeder aarde en je medemens

Zeer positief!

Helaas pasten de laarsjes niet dus had ik ze meteen teruggestuurd en ik had ook meteen mijn geld weer op de rekening staan! Zeer correcte en vlotte afhandeling!

Zeer goede service

Omdat ik eerst een verkeerde maat schoenen had besteld, kon ik deze weer retourneren. Toen was de vraag, welke maat heb ik eigenlijk. Op safe gespeeld, dacht ik, maar helaas, ook dat paar werd weer geretourneerd. Contact gehad met een behulpzame en vriendelijke medewerker en wederom een paar ontvangen. Dit bleek een betere maat. De schoenen voelen wat vreemd aan. De linker-en rechterschoen matchen niet met de linker-en rechtervoeten. De schoenen lijken onzijdig. Na een paar keer , binnen, er op gelopen te hebben, lijken de schoenen zich wat te voegen naar mijn voeten . Service uitstekend! Schoenen wat twijfelachtig

vlotte service en vriendelijke bejegening

n.a.v. na telefonisch contact omruiling voor grotere maat geen enkel probleem en een dag later al in huis.

Prachtige laarzen

Prachtige laarzen, helaas de verkeerde maat, maar goed retour beleid. Ik koop zeker opnieuw.

Mijn prachtige moc's kon ik al snel in ontvangst nemen!

Allereerst vind ik het aanbod van deze webwinkel fantastisch. Mooie handgemaakte Fairtrade producten, het voelt zoveel beter dan een massaproduct. De schoenendoos was ook mooi verpakt, wat mijn eerste ervaring met Quetzal Artisan tot zeer positief maakte!

Prettig geholpen

De service vanuit de winkel is heel goed. Toen post.nl zijn werk niet deed, zijn ze er achteraan gegaan, hebben het prima gecommuniceerd en opgelost. Mooie collectie ook.

Mooie producten en goede service

Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Product voldoet aan verwachting en wat te zien is op de site.

De poncho is mooi en aantrekkelijk en heel fijn dat hij duurzaam en verantwoord gemaakt is

eerste ervaring en een goede ervaring

Mooi product en verpakt als een cadeautje.. super!

Snel en gemakkelijk.

Kan niets negatiefs zeggen over mijn bestelling en levering. De tafelloper die ik heb besteld is nog mooier in het echt dan te zien is op de site. Ik ben er erg blij mee. Het kleine cadeautje was nog een leuke verrassing bij mijn bestelling.

Prachtige sjaal gekocht: warm, eerlijk en een lust voor het oog!

Ik ben heel blij met deze sjaal, die ik als kado voor mijn vriend heb gekocht: hij is nog mooier dan op de website, hij kwam in een zeer verzorgde kado-verpakking en de bestelling was al na een dag binnen. Dat de sjaal gemaakt is door mensen die dat onder gecontroleerd goede werkomstandigheden doen, maakt het plaatje compleet.

Zeer stijlvolle, chique materialen en wonderschone kleuren

De chenille sjaals zijn onovertroffen mooi, echt een sieraad voor het leven. Bijzonder was ook de zeer verzorgde verpakking van de sjaals.

Heel tevreden

De sjaal is heel mooi en van perfecte kwaliteit. Zeker een aanrader!

Fantastish

Fantastisch bedrijf, snelle levering, maar bij retour sturen ook een snelle handeling:)

Bestelling eerder dan verwacht, in een keurig leuke verpakking. Dank je wel!

Chenille scarves

Absolutely gorgeous scarves, produced by obviously very talented craftsmen and -women in Guatemala with pride. The colours are so bright that they transform any bland blazer or jacket into a desinger piece. Many thanks for these beautiful garments! *****

Goede en snelle levering

Zeer vriendelijk bedrijf en zeer mooie laarzen en schoenen, heel tevreden

Erg tevreden

Snelle levering. Mooie kwaliteit laarzen.

Pluspunten

Faire, originele en mooie producten, feestelijk verpakt als ze arriveren, snelle toezending en attente klantenservice! Ik ben blij met deze webwinkel.