Snelle levering, goede communicatie en vaak een presentje erbij :)

Snel geleverd met extra bedankje

Onze bestelling was sneller geleverd dan de voorwaarden die de webshop communiceert. Top! Bij de bestelling ook een handgeschreven kaartje met een extra cadeautje. Heel leuk. Ik raad hen zeker aan.

Pakketje kwam een dagje later dan gepland maar ik kreeg er een excuus brief en extra cadeautje bij.

Mooie kwaliteit en snelle service

Ik heb een mooie slaapzak besteld, kleur is helemaal zoals verwacht en het printje is ook super schattig! Slaapzakje werd heel snel bezorgd met een persoonlijk kaartje erbij! Kan niet wachten tot de kleine de slaapzak aan kan!

Super snelle service en heel persoonlijk afgeleverd!

Ik had op eerste kerstdag een aantal doeken besteld. Super fijn en boven verwachting was de bestelling dezelfde dag nog in huis. Bestel vaker en krijg er altijd een leuke attentie en handgeschreven kaartje bij. Super mooie doeken, helemaal blij!

Snel en keurig afgeleverd met zelfs een handgeschreven kaartje erbij. Top service.

Keurig verpakt en exact het goede product. Helemaal top.

Wat een fijne service. Iets mis gegaan aan mijn kant en werd met fijn en snel mailcontact alles opgelost!

Behulpzaam, meedenkend en snelle nette service!

Ik twijfelde of ik de minimonkey wel goed gebruikte op mijn vraag kreeg ik dezelfde dag nog een reactie! Ook bij de bezorging hielden ze rekening met mijn pasgeboren baby. Waar vindt je nog zulke persoonlijke oprechte aandacht bij je aankopen! Uiteraard ook erg blij met mijn aankoop van de mini monkey. Heerlijk om af en toe even je handen vrij te hebben.:)

Fijne slaapzak

Snel geleverd, goede prijs

Gewoon een fijne webshop!

Super webshop

Snelle levering, zelfs nog een kleine verassing erbij en ze maken het persoonlijk wat het heel leuk maakt!

Aanrader

Leuke collectie. Snelle levering en goede service

Snel antwoord op mijn vraag en zeer aardig dat er een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling zat. De site is echter op mijn ipad niet altijd even goed leesbaar.

Heel goed.

Fijn contact gehad, er werd ook meegedacht. Prima service! En snel in huis.

de bestelling is snel geleverd

Erg fijn om zaken te doen met mensen met hart voor hun zaak én voor hun klanten.

De levering van mijn bestelling liep vlot en de communicatie eveneens. Ook de ‘nazorg’ omtrent de bezorging was prettig om te ervaren. De bestelling was voor mijn recent bevallen dochter en ik ga Thulia zeker aan haar aanbevelen.

Geweldige service

Geweldige ervaring. We hadden een vraag gesteld via whatsapp en heel snel antwoord (zelfs op een feestdag!)... duidelijke en goede info, na bestelling werden we ook mooi op de hoogte gehouden van de levering! In zijn geheel dus top!!

Snelle levering van een top product met een persoonlijke touch

Ik zag op de Instagram account van Thulia Babyshop de Minimonkey mini sling voorbij komen en was direct enthousiast. Ik heb het diezelfde dag nog besteld en het werd de volgende dag al geleverd. Heel blij met de sling - leuk dat het het op de Instagram account gedeeld werd anders was ik dit product waarschijnlijk niet (zo snel) tegengekomen. Vond het ook erg leuk dat er een handgeschreven kaartje en klein cadeautje bij de bestelling zaten - die persoonlijke touch maakte het helemaal af!

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooie spullen!

Overzichtelijke website Goede service Snelle verzending!

Heel klantvriendelijk en snelle service

Ik wilde in de avond iets bestellen en er werd direct gereageerd op mijn appje nav niet ontvangen bevestiging van de aanmelding voor nieuwsbrief. De status van de bestelling werd keurig gedeeld via mail (het zou handig zijn als je wanneer je alsnog een account aanmaakt je je openstaande bestelling ook kunt inzien). Deze was snel binnen. Helaas was mijn besteld product niet helemaal naar wens, dit werd zeer netjes en snel opgelost. Al met al genoeg reden om vaker terug te komen

Beste Lia, Bedankt voor jouw beoordeling. We gaan kijken of we de openstaande bestellingen kunnen laten weergeven binnen het account. Bedankt voor de feedback! Groetjes, Het team van Thulia Babyshop

Snelle levering en goede service, zoals het hoort!

Goede en betrouwbare webshop, snelle levering en goede service, zoals het hoort. Je hebt toch het idee dat je iets bijzonders koopt bij een speciaalzaak in plaats van bij een mega baby winkel.