Aanrader

Leuke collectie. Snelle levering en goede service

Snel antwoord op mijn vraag en zeer aardig dat er een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling zat. De site is echter op mijn ipad niet altijd even goed leesbaar.

Heel goed.

Fijn contact gehad, er werd ook meegedacht. Prima service! En snel in huis.

de bestelling is snel geleverd

Erg fijn om zaken te doen met mensen met hart voor hun zaak én voor hun klanten.

De levering van mijn bestelling liep vlot en de communicatie eveneens. Ook de ‘nazorg’ omtrent de bezorging was prettig om te ervaren. De bestelling was voor mijn recent bevallen dochter en ik ga Thulia zeker aan haar aanbevelen.

Geweldige service

Geweldige ervaring. We hadden een vraag gesteld via whatsapp en heel snel antwoord (zelfs op een feestdag!)... duidelijke en goede info, na bestelling werden we ook mooi op de hoogte gehouden van de levering! In zijn geheel dus top!!

Snelle levering van een top product met een persoonlijke touch

Ik zag op de Instagram account van Thulia Babyshop de Minimonkey mini sling voorbij komen en was direct enthousiast. Ik heb het diezelfde dag nog besteld en het werd de volgende dag al geleverd. Heel blij met de sling - leuk dat het het op de Instagram account gedeeld werd anders was ik dit product waarschijnlijk niet (zo snel) tegengekomen. Vond het ook erg leuk dat er een handgeschreven kaartje en klein cadeautje bij de bestelling zaten - die persoonlijke touch maakte het helemaal af!

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooie spullen!

Overzichtelijke website Goede service Snelle verzending!

Heel klantvriendelijk en snelle service

Ik wilde in de avond iets bestellen en er werd direct gereageerd op mijn appje nav niet ontvangen bevestiging van de aanmelding voor nieuwsbrief. De status van de bestelling werd keurig gedeeld via mail (het zou handig zijn als je wanneer je alsnog een account aanmaakt je je openstaande bestelling ook kunt inzien). Deze was snel binnen. Helaas was mijn besteld product niet helemaal naar wens, dit werd zeer netjes en snel opgelost. Al met al genoeg reden om vaker terug te komen

Beste Lia, Bedankt voor jouw beoordeling. We gaan kijken of we de openstaande bestellingen kunnen laten weergeven binnen het account. Bedankt voor de feedback! Groetjes, Het team van Thulia Babyshop

Snelle levering en goede service, zoals het hoort!

Goede en betrouwbare webshop, snelle levering en goede service, zoals het hoort. Je hebt toch het idee dat je iets bijzonders koopt bij een speciaalzaak in plaats van bij een mega baby winkel.

Vriendelijk en goede service!

Laatst een super mooie deken van meyco gewonnen via mijn nichtje op fb! Een super snelle en fijne afhandeling daarvan! Een erg mooi en zacht dekentje ook lekker voor in de wieg of wandelwagen.

Een dekentje voor de baby gewonnen bij Thulia. Uitstekende service en zeer vriendelijk! Alles is netjes verlopen! 😊 Nu kan ik iemand enorm blij maken met het dekentje 😊 👶

Denken mee en leveren snel

Snelle levering, goede producten, netjes verpakt. Er wordt ook meegedacht als men denkt dat je net een ander product bedoelde te bestellen/beter past. Fijne ervaring!

Goede snelle service!

Goede kwaliteit slaapzakken! Veel keuze qua printjes! Snelle en vriendelijke service.

Klantvriendelijk en goede aanbiedingen

Mooie set gekocht, kreeg er een handgeschreven briefje en een kleine attentie bij.

Overzichtelijk en fijne site, goede kwaliteit producten

Super tevreden

Zeer snelle bezorging. We hadden ons product na 12:00 uur besteld, maar toch de dag erna al bezorgd gekregen! Erg leuk ingepakt en mooi product. Zeker een aanrader!

Een snelle, persoonlijke en klantvriendelijke service! Top!

Een snelle, persoonlijke en klantvriendelijke service! Top!

Hele snelle levering, duidelijke site En mooie producten

Mooi product. Perfecte service!

Bezorging ging snel, met zorg ingepakt. Perfecte service!

Mooie spullen ontvangen en snelle bezorging! Ik zou Thulia zeker aanbevelen!

Pluspunten

Snelle service, prettig contact en ik had mijn bestelde product snel en keurig verpakt in huis! Vond het ook leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat!

Pluspunten

Duidelijke webshop en nette verzending.