Vriendelijk en goede service!

Laatst een super mooie deken van meyco gewonnen via mijn nichtje op fb! Een super snelle en fijne afhandeling daarvan! Een erg mooi en zacht dekentje ook lekker voor in de wieg of wandelwagen.

Een dekentje voor de baby gewonnen bij Thulia. Uitstekende service en zeer vriendelijk! Alles is netjes verlopen! 😊 Nu kan ik iemand enorm blij maken met het dekentje 😊 👶

Denken mee en leveren snel

Snelle levering, goede producten, netjes verpakt. Er wordt ook meegedacht als men denkt dat je net een ander product bedoelde te bestellen/beter past. Fijne ervaring!

Goede snelle service!

Goede kwaliteit slaapzakken! Veel keuze qua printjes! Snelle en vriendelijke service.

Klantvriendelijk en goede aanbiedingen

Mooie set gekocht, kreeg er een handgeschreven briefje en een kleine attentie bij.

Overzichtelijk en fijne site, goede kwaliteit producten

Super tevreden

Zeer snelle bezorging. We hadden ons product na 12:00 uur besteld, maar toch de dag erna al bezorgd gekregen! Erg leuk ingepakt en mooi product. Zeker een aanrader!

Een snelle, persoonlijke en klantvriendelijke service! Top!

Een snelle, persoonlijke en klantvriendelijke service! Top!

Hele snelle levering, duidelijke site En mooie producten

Mooi product. Perfecte service!

Bezorging ging snel, met zorg ingepakt. Perfecte service!

Mooie spullen ontvangen en snelle bezorging! Ik zou Thulia zeker aanbevelen!

Pluspunten

Snelle service, prettig contact en ik had mijn bestelde product snel en keurig verpakt in huis! Vond het ook leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat!

Pluspunten

Duidelijke webshop en nette verzending.

Geen

Pluspunten

Mooie producten en snelle levering.

Pluspunten

Snelle verzending en leuk bedrijf! Tevreden met de bestelling.

Pluspunten

Snelle service en goede communicatie. Fijne mensen, en de producten die verkocht worden zijn van goede kwaliteit. Erg blij mee en zal zeker vaker bestellen bij Thulia.

Pluspunten

Persoonlijke benadering goede service

Pluspunten

Zeer snelle levering Leuke overzichtelijke site Extra cadeautje bij verzending