Mooi verpakt en fijne produkten

De spullen waren mooi verpakt. Het was echt een kadootje. Ik ontving mijn pakje erg snel. Ik gebruik de meeste produkten regelmatig.

Fantastische producten

Fantastische producten en snelle levering

Altijd bereikbaar voor vragen of advies, meedenkend, geeft goed gevoel.

Snel ontvangen, mooie producten met zorg ingepakt én een fijn extraatje. Ik bestel zeker nog een keer.

Snelle levering met fijne produkten!

Opnieuw heb ik voor de fijn ruikende Energy mists gekozen omdat Kim ze zo prima zelf maakt en ze waren ook nog met korting! Dank je wel. Wel zou ik het fijn vinden als de glazen flesjes hergebruikt kunnen worden in het kader van de duurzaamheid. Één zit nu amandel olie in, maar de rest ga ik niet gebruiken als ze leeg zijn.

Een cadeau!

Prachtige producten, mooi ingepakt!

Heerlijke producten

Prachtige producten. Bedankt voor het extraatje ❤

Prachtige producten

Prachtige producten, met zoveel zorg & liefde gemaakt en verstuurd. Ik ben er helemaal dol op! Ik kan Kim alleen maar aanraden aan iedereen... Fijne communicatie, snelle verzending, je moet écht nergens mee inzitten. Awesome webshop.

Fijne eigengemaakte producten

De eigengemaakte producten vind ik zo fijn. Vooral de olie roller die ik laatst heb gekocht, heerlijk! Ik geniet er echt van.

Prachtige producten met n ziel.

Wat viel er een mooi zorgvuldig ingepakt pakketje op de mat met daarin werkelijk heerlijke,magische producten. En daarbij zomaar een extraatje Ik kom vaker bij je shoppen!

In ben top fan van Kim en haar producten. Heerlijk wierook mijn favorieten, leuke meid en super service.

Weer een super verzorgd pakketje!

Snel geleverd mooi verpakt en lieve cadeautjes erbij! Tip: in het kader van minder plastic waste graag voortaan papiertape of een touwtje om het pakje.

Leuke site, prachtige spullen, goede service

Super leuke site met mooie spullen. Alles wordt heel leuk verpakt en is een cadeautje om uit te pakken.

Prachtig verzorgde bestelling een echte aanrader!

Mijn bestelling was prachtig verzorgd toegekomen. Heel mooi met liefde verpakt! Zulk een feest om uit te pakken! Prachtig gewoon!

Top webshop van een prachtig persoon

Het threads of fate oracle deck hier gekocht, ontzettend blij mee. Fijne shop, goede service, hoge kwaliteit!

Producten van hoge kwaliteit en erg fijn klantcontact

Ondertussen al heel wat besteld bij de alchemista, net mn tweede mala😍 echt de beste kwaliteit mala's die ik tot nu toe heb gezien! Dit keer ook een heel mooi deck besteld, echt super gaaf.. De mists en oils zijn ook heel fijn, heerlijke geuren en fijne werking

De tarotkaarten waren precies zoals op de foto, ik ben er mega blij mee. Daarnaast was alles heel mooi verpakt en zat er een lief extraatje bij mijn bestelling. Heel erg bedankt!

Heel fijne producten en enorm klantvriendelijk!

Zeer uitgebereid assortiment, vlotte levering in goede beschermende verpakking, de klantvriendelijkheid en bereikbaarheid zijn erg goed. Keep up the good work! Blessed Be.

Voor het eerst wat besteld bij de Alchemista. Mooie producten en zorgvuldig ingepakt, echt een feest om te krijgen. Ben fan van de wierook, wat een heerlijke zachte geur. Maar ook de sprays en oil zijn heerlijk. Zal zeker vaker bestellen.

Boven verwachting

Enorm blij verrast met de ontzettend leuke en persoonlijke manier van verpakken. Voelt echt als een cadeautje. En als thuis komen!

Mooie producten die er stijlvol uitzien! En een lief kadootje erbij. Met zorg en liefde gemaakt en verstuurd! Dankjewel♡

Wat een verwennerij

Mijn Starchild Tarot kwam mooi ingepakt aan. Met een kadootje erbij. Superlief.

Een mooie selectie aan producten. Meerdere malen iets besteld en altijd mooi en met aandacht ingepakt!

Net een cadeautje

Mooi ingepakt, fijne producten. Luxe aardse uitstraling.

Prachtige producten, kwaliteit en service!

Over De Alchemista

FOR MODERN WITCHES, MYSTICS + MAGICAL (WO)MEN