Fijn contact! Oplossingsgericht

Fijn contact. Enige wat ik als verbeterpunt zie is levering door eigen chauffeur. Zodat ook de hangers en zakken weer automatisch mee terug genomen worden zonder dat het ons teveel tijd kost

Ich habe das Musterstoffstück nicht erhalten.

Ich wollte noch eine Stoffbahn 2,65 m von Lavida 71 bestellen, aber dieser Stoff läuft aus und sei nicht mehr lieferbar, sagt mein Raumausstatter in Erding. Stimmt das wirklich? Das ist sehr ärgerlich, weil ich bereits 2 Stoffbahnen für den Vorhang habe und dieser jetzt nicht optimal genäht werden kann. Mit der Bitte um Rücksprache.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag, vielen Dank für Ihre Nachricht. Ich möchte Ihnen gerne schriftlich antworten, aber leider ist meine deutsche Schrift nicht fehlerfrei. Ich bitte um Ihr Verständnis dafür. Leider hat der Raumausstatter in Erding recht, Lavida ist aus Kollektion genommen und haben wir nicht mehr auf Lager. Hoffentlich finden Sie noch einen andere Stoff der Ihnen auch gut gefallt!

Slechte informatie en niet verder helpen

aanvraag om iemand bij je thuis langs te komen om vouwgordijnen en overgordijnen te laten adviseren en stoffen meenemen. Wel iemand aan de telefoon gehad maar niet goed geïnformeerd. Uiteindelijk kwam niemand bij me langs. Heb een paar keer erover gebeld. Geen aanrader dus

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Bianca, Wat vervelend dat het zo is gelopen! Ik denk dat er een miscommunicatie is geweest tussen ons en de adviseur. Had u alsnog graag een adviesgesprek gewenst?

Gewedig!

Advies aan huis, ruime keuze in het uitgebreide assortiment en zeer klantvriendelijk! Wij zijn erg blij met onze nieuwe gordijnen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor het compliment Jesper! En fijn dat je ons zo'n mooi cijfer hebt gegeven

goede service

ik heb thuis een aantal stalen ontvangen voor gordijnstof met de post, perfect geregeld.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goed om te horen! Zat er ook een leuke stof voor je tussen?

Telefonische service prima, website en levering niet tevredenstellend

Mijn bestelling op de website was moeizaam, omdat informatie, nodig om een beslissing te kunnen nemen, wat te bestellen, in vervolgstappen niet meer zichtbaar waren. Met telefonische hulp, is het gelukt. Een week nadat ik een bevestigings e-mail ontving, dat mijn zending verstuurd was, heb ik de zending nog niet ontvangen, ook geen melding erover. Bij navraag per e-mail geen antwoord ontvangen. Over de levering ben ik niet tevreden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dat is erg vervelend! Ik ga dit uitzoeken en direct contact met jou opnemen!

Mooie gordijnen, maar ontevreden over costumer service

Helaas waren de gordijnen ongeveer een maand later dan wat op de website stond omdat de stof niet op voorraad was, waar ik pas achter kwam toen ik contact op nam met A house of happiness. Dit hebben ze toen na het vragen naar een gepaste oplossing wel opgepakt. Op een gegeven moment kreeg ik een sms dat mijn gordijnen klaar waren en dat ik een nummer moest bellen. Toen ik belde voor een afspraak te maken voor de gordijnen kreeg ik een erg bot persoon aan de lijn 'waar heb je het over'. Ik was erg verbaasd over deze communicatie en vertelde nogmaals dat ik een sms had ontvangen van dit nummer waar ik weer een soort 'wat moet je van me' antwoord op kreeg, erg vijandig. Na een tijdje leek het kwartje te vallen en zou hij het komen brengen. Het adres is ongeveer 100 meter van de weg af en 5 minuten met de auto rijden vanaf zijn winkel maar toch kreeg ik weer een schokkend telefoontje. Blijkbaar was hij verkeerd gereden en belde mij boos op 'Ik ben in de middle of nowhere! Dit kan je niet zo afspreken, stuur je me naar een of andere boerderij ofzo (niet het geval)! Kom het maar halen!', ik stond perplex. 2 minuten later was hij toch aangekomen bij mijn adres en vertelde ik het hem dat het in de hal gezet kon worden. 'Ik trek mijn handen er van af, je hebt toch al betaald'. Ik heb later nog een bericht gestuurd naar deze persoon met feedback, waar ik alleen maar 'prima' op kreeg als antwoord. Ik begrijp nog steeds niet waarom er zo onwijs agressief is gedaan, en heb er ook een erg slecht gevoel bij. Toen ik dit terug koppelde bij A house of happiness (blijkbaar werken ze met 3e partijen) is er weinig mee gedaan behalve een email met dat het vervelend was en geen gepaste oplossing gevonden na meerdere berichten. Als je A house of happiness heet zou je toch verwachten dat er beter met klanten word om gegaan, maar helaas.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Miora, Dankjewel voor de review! Een erg vervelende ervaring waar we zeker niet blij mee zijn! We hebben besloten dat we voor toekomstige webshopbestellingen per direct niet meer gaan samenwerken met deze bezorgpartner, die de gordijnen bij u heeft geleverd, omdat wij erg zijn geschrokken en ontevreden zijn over deze slechte manier van service verlenen. Hopelijk ben je wel helemaal happy met de nieuwe gordijnen!

TOP gordijnen!

Zeer professioneel en plezierig geholpen bij het uitzoeken en keuze maken van de gordijnen. De gordijnen hangen in mooie plooien en staan fantastisch in de ruimte waarvoor we ze kochten. (slaapkamer) We komen zeker terug! voor een volgende aankoop.

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te lezen dat je zo happy bent met de nieuwe gordijnen!

Blij met onze duurzame keuze!

De velours gordijnen zijn mooi gemaakt, hangen en staan prachtig. De vouwgordijnen passen perfect.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel Jasper! Fijn dat je ons een 10 hebt gegeven!

Levering niet onthouden

Levering (nog) niet ontvangen binnen genoemde termijn. Beperkt tot geen communicatie over wanneer wel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen Tamara, Dit is inderdaad vervelend! Ik heb gelijk voor je met onze bezorgpartner gebeld en zij hebben jouw bestelling daar liggen. Ze hebben bij mij aangegeven snel contact met jou op te nemen om een afleverafspraak te maken! Excuses voor dit ongemak! Hopelijk heb je de gordijnen snel binnen en ben je er helemaal happy mee!

Goede en snelle service

Ik heb via de website proefstalen besteld. Die bestelling was snel verwerkt en ik had de stalen binnen enkele dagen in de bus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor de 10 Marije!

Snelle service, mooie stalen!

Topklasse

Snelle levering van velours gordijnen na toezending grote kleur/stofstalen. Vakkundig gemaakt, goede beschrijving hangen en onderhoud. Werden alleen geleverd bij een dealer in de omgeving, die daarna zo vriendelijk was ze thuis af te leveren, wat ook aangegeven was bij bestelling.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel Monique, voor deze 9!

Goed bedrijf

Heel tevreden over de levering en de kwaliteit

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor de 10 Loes!

Goeddd ervaring

Kon 3 staaltjes per keer bestellen. Dus eerste keer 3 staaltjes besteld en daarna nog 1. Je krijgt geen klein proefstukje maar best een flink stuk. Zag er goed uit. Zeker een aanrader.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Marloes, Dankjewel voor deze fijne beoordeling! Hopelijk heb je de stof gevonden die je zocht!

super mooi systeem

iets grotere stukken stof geeft beter beeld

Superslecht!

Op 6 april de gordijnen inclusief rails besteld. De rails kwamen na twee weken, de gordijnen naar een maand. We hebben een paar keer moeten nabellen. We gingen in de tussentijd even weg, dus dan werd de levering uitgesteld (wat prima is). Dan een appje van dat de gordijnen "ergens in week van 10 mei zouden krijgen". Op 12 mei naar de winkel gegaan hier in Groningen om op te halen. Doos bleek helaas te groot van de fiets, dus helaas. Afgesproken dat de gordijnen zouden worden gebracht zaterdagmiddag. (We bellen wel eerst zeiden ze). Nee, niet gebeld, dus zaterdagmiddag om 16:30 even zelf achteraan bellen. En uiteindelijk om 17:30 geleverd. Nu zondag en eindelijk de gordijnen ophangen. Blijkt dat er plafondsteun zijn meegeleverd ipv wandsteun (wat we hadden besteld). Morgen weer bellen, maar voorlopig nog niet klaar hier Zucht... nooit, nooit meer hier bestellen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedendag Tine, Wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad! Onze excuses hiervoor. Was je inmiddels al verder geholpen om de klacht over de steunen van de rails te verhelpen? Zo niet, dan wil ik je graag verder helpen. Je mag dan een reactie achterlaten op dit bericht en dan zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Snel en vriendelijk

Ik had 3 stalen besteld. Die kwamen vlot per post. Na 2 weken een vriendelijk telefoontje van het bedrijf, helemaal niet pusherig maar gewoon behulpzaam. Helaas zat wat wij zochten er niet bij, maar verder een prima bedrijf lijkt mij.

Uitstekende service!

De aangevraagde stalen waren binnen een paar werkdagen binnen. Dit in tegenstelling tot Roobol. Daar voor stalen betaald en na 2 mnd nog steeds niet ontvangen. Gisteren 1 van de stalen besteld bij La vaca Middelburg. Uitstekende service!

Goed geregeld!

Zo fijn om grotere stalen kostenpost te kunnen bestellen. Het heeft ons geholpen om in eigen huis met verschillende soorten licht en op verschillende momenten op een dag naar de stof te kunnen kijken de juiste house of Happiness stof te kunnen kiezen!

Tijdige levering en mooi product.

Zie hiervoor.

Schnelle Lieferung

Sehr zu empfehlen, Qualität gut.

te langzaam

de stalen zijn prima, maar kwamen veel te laat binnen. de presentatie was al geweest. (kwaliteit is goed, maar moet sneller)

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor je review. We gaan er aan werken om de stalen sneller de deur uit te krijgen!

Tolle große Muster

Kostenlose große Stoffmuster wurden prompt zugeschickt. Wir werden hier unsere Gardinen bestellen - positive Erfahrung!

Vielen Dank!

Duidelijk en overzichtelijk

Het online systeem voor bestellen werkt goed en is overzichtelijk.

Über A House of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.

Kiyoh Bewertungen