Royale kleurstaal

Ik heb een kleurstaal gordijnstof besteld, en was blij verrast een groot stuk stof te ontvangen, zodat je ook kunt zien hoe het gordijn zal vallen.

Mooie stof, geleverd wat is besteld, snelle levering keurig verpakt, alles volgens afspraak!

Zeer snel de aangevraagde stalen ontvangen

Zeer positief. Ik had in een winkel enkele stoffen van uw merk gezien. Echter, toen ik vroeg om enkele stalen aan te vragen, bleek dit onmogelijk. Jammer genoeg voor de winkel, gelukkig voor mij lukte dit via uw website wel. Deze werden bovendien zeer snel geleverd en erna kreeg ik een telefoontje om te vragen of zij goed waren aangekomen.

Perfect!

Prachtige vitrage, goede kwaliteit, goede service!

Mooie stalen snel bezorgd

Mooie stoffen, jammer alleen bij verschillende hoogtes in 1 kamer om patroon door te laten lopen dat ik naar de winkel moet gaan.

Prima.

Snel en keurig afgeleverd

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te horen! Bedankt voor het mooie cijfer!

Sehr guter Service

Sehr schneller guter Service und eine gute Internetseite

Vielen Dank!

Sehr guter Kundenservice

Hatte ein Stoffmuster angefordert. Es wurde sogar nachgefragt, ob es angekommen ist. Ich hätte auch dort bestellt, wenn nicht ein Händler in unserer Nähe den selben Stoff gehabt hätte.

Prachtig gemaakt net niet binnen de gestelde termijn geleverd

Goede communicatie. Mooi gemaakt gordijn en fijn de gratis stalen. 2 dagen na de gestelde termijn. Anders had het zeker een 10 geweest

Ik ben zo erg tevreden ik kan zo erg twijfelen als ik iets wil kopen meerdere malen al stof besteld ben nog steeds niet uit ik heb nog nooit zo een snelle levering gehad en ook nog Graties zeer goede kwaliteit van de inbetween en zijn heel vriendelijk aan de telefoon als ik mijn keuze heb gemaakt weet ik zeker dat ik bestel.Helemaal niet duur voor zo een goede kwaliteit B.V.D voor al deze moeite

Snel en goed!

Gordijnen snel geleverd, mooi afgewerkt. Erg fijn geholpen (telefonisch).

Klantgericht

Snelle levering van de (grote!) proefstalen en plezierig telefonisch contact.

Hele snelle levering

Superfijn de stalen voor mijn gordijnen

Hele fijne service

Mooie collectie

Mooie gordijnen

Kreeg een groot test strookje. Waarna ik het gordijn heb besteld. Het is geleverd zoals gevraagd. Leuk dat ze lokale ondernemers ook steunen.

Goed contact en snelle levering

De klantenservice heeft mij goed geholpen met het opmeten van de gordijnen. De gordijnen zijn mooi gemaakt en de levering was 2 weken. Zeer tevreden!

mooie stoffen

de stoffen zijn erg mooi v.w.b. inbetweens. helaas kon ik mijn keus niet bij de plaatselijk dealer aanschaffen zodat ik het gewenste via internet heb besteld. Ook niet bij het bedrijf dat de staaltjes aan mij zond, want ook dit bedrijf kon de inbetween niet leveren zoals ik het wilde.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor je review! Wel jammer om te horen dat je niet in 1 keer was geslaagd. Is het uiteindelijk wel gelukt?

A House of Happiness inderdaad!

Heel erg happy met de gordijnen die ons huis nu echt helemaal af maken! Het supermooi vallende wave gordijn Hemp van bijna 6 meter breed (zonder naden!!) is echt een eyecatcher! En voor de slaapkamers hebben we gekozen voor gordijnstof Rebrand wat echt een hotelkamer uitstraling geeft. Alle gordijnen zijn perfect afgewerkt, perfect geleverd en ook nog eens van gerecycled materiaal. Kortom, perfect!

Alles volgens afspraak

Geweldige gordijnen

Wauw, ik bestelde velvet groene gordijnen voor in de slaapkamer. Wat een ontzettend mooi resultaat! De stof is geweldig, het gordijn viel gelijk goed en is mooi gemaakt. Heel erg tevreden! En dikke pluspunt dat het bedrijf kijkt naar een bedrijf/zaak zo dicht mogelijk bij mij in de buurt die ze voor mij kon maken. Zo steunen ze de ondernemers!

Mooi, duidelijk en snel geleverd

Heel handig op de website uitkiezen wat je mooi vindt. Stalen opvragen en bestellen. Binnen een paar weken geregeld. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Goede service, gemakkelijke bestelling, snel in huis.

Had vraag over de inbetweens, telefonisch heel fijn contact gehad. Bestellen was erg gemakkelijk en had ze snel in huis en hangen perfect. Erg blij mee!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel! Fijn om te horen dat je zowel over onze service als over de gordijnen erg tevreden bent!

hele goede service en prachtige gordijnstoffen/patronen

Via de website van House of Happiness gordijnstaal aangevraagd en deze is zeer snel bezorgd! Vervolgens in winkel bij ons nieuwe huis de overgordijnen besteld, (evenals trouwens de vitrage, we vielen ook hierbij voor de House of Hapiness stof!) (woonplaats is nu Ridderkerk, maar wordt Koewacht.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel Marjan! Fijn dat je zo'n leuke review hebt geschreven! Veel plezier in jouw nieuwe huis :)

Mooie gordijnen die voldoen aan de beschrijving

De stalen worden snel geleverd en zijn gratis. De gordijnen worden zoals beloofd binnen 10 werkdagen bezorgt en voldoen aan de beschrijving.

Zeer royale stalen en een goede opvolging!

Zeer royale stalen die een goed beeld geven ! Opvolging ook correct, kortom een professionele indruk!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor deze fijne review!

Über A House of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden