Schneller Service bei der Musteranforderung!

Schnelle Zusendung der Muster. Tolle Qualität - Bestellung erfolgte über Fachhandel.

Wir haben eine 10 von Ihnen erhalten! Vielen Dank!

Correcte en snelle levering.

Vandaag gordijnen ontvangen, keurig en netjes afgeleverd.

• Kwaliteit

Goedemorgen Linda, Super dat je ons een 8 hebt gegeven, dankjewel!

Geweldige gordijnen

Ik heb bij een winkel een staal meegenomen naar huis, maar kon aan de hand daarvan niet de juiste kleur bepalen. Totdat ik op de site zag, dat je gratis 3 proefstalen kon aanvragen! Dat gedaan, en op die manier de juiste keuze kunnen maken, en nu zijn de gordijnen in bestelling! Nu afwachten hoe ze straks hier staan....

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit

Hallo Carola, Dat is goed om te horen! Je zal de gordijnen snel in huis hebben. Ik verwacht dat alles naar tevredenheid zal zijn, maar mocht er toch iets zijn, kan je altijd contact met ons opnemen!

Ik raad het een ieder aan

• Kwaliteit

Wat leuk je ons aanraadt! Dankjewel!

Super snel

Stalen opgevraagd en super snel bezorgd, erg mooie stoffen.

• Kwaliteit

Goed om te horen! Dankjewel voor de 10! Heb je een leuke stof kunnen kiezen?

Fijn bedrijf, goede service, goeie vertegenwoordiger

Wij zijn gewoon super tevreden. Fijne samenwerking met Thomas en denkt ook met ons mee.

• Kwaliteit

Goed om te horen! Ik zal het aan Thomas doorgeven!

Nettes Team, schnelle Lieferung

Manchmal zu wenig Rückmeldung betreff Auslaufartikel. Das Bestellportal ist nicht wirklich Benutzerfreundlich. Einfachere Handhabung wäre besser.

Hallo Wilhelm, Vielen Dank für Ihre Bewerbung!

Snelle reactie op offerte en sample verzoek

Er is vlot en adequaat gereageerd op ons verzoek om samples te sturen en een prijsopgave te verstrekken.

• Kwaliteit

Hallo Diana, Dat is fijn om te horen! Dankjewel dat je ons een 9 hebt gegeven!

Mooie gordijnen, slechte verzending

Mooie gordijnen. Geen track & tracé ontvangen. Volgens verzendlabel zijn de gordijnen 8 dagen onderweg geweest. Geen kaartje in de bus bij niet thuis zijn… gelukkig heb ik eerlijke buren, anders weet je niet dat het pakket daar is afgeleverd. Slechte verzendservice.

• Kwaliteit

Hallo Linda, Erg spijtig dat de verzending zo is tegengevallen. Onze excuses hiervoor! Ik zal uitzoeken hoe dit is gegaan en aan oplossingen werken! Gelukkig ben je blij met de mooie gordijnen. Veel plezier ermee!

Heel tevreden

• Kwaliteit

Dankjewel voor de review! Hopelijk heb je een leuke stof kunnen vinden!

levering was snel

was niet wat ik ervan verwacht had , had graag een stukje gehad waar het werkje in zat ( beige) ivm de kleur of het in het interieur stond. kreeg een neutraal stuk stof

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Hallo Y. Muller, Dankjewel voor de review. Het is inderdaad niet zo handig dat we een stukje stof sturen waar niet het motief van de veer op is te zien. Mogen we opnieuw een stuk stof, met motief naar je toesturen?

Fijne klantenservice en gratis grote stalen te verkrijgen.

Fijne klantenservice en gratis grote stalen te verkrijgen.

• Kwaliteit

Hallo Mariska, Dat is fijn om te horen! Hopelijk zat er een leuke stof voor je tussen!

Ik heb stalen opgevraagd

Het informatie pakketje werd keurig verzorgd Het zag er goed uit Ik ben ook nog gebeld door het bedrijf wat ik erg attent vond Groetjes Inge Berm

• Kwaliteit

Hallo Inge, Dankjewel dat je ons een 10 hebt gegeven! Ben je inmiddels geslaagd met een uitzoeken van een stofje?

Snelle levering!

Als interieurontwerper maak ik vaak gebruik van de producten van AhouseofHappiness. De stalen helpen daarbij en worden altijd heel snel geleverd.

Top stalenservice

Ik had staaltjes besteld en werden keurig in een mooie envelop geleverd.

• Kwaliteit

Hallo Karin, Fijn om te horen! Zat er ook een leuke stof voor je tussen?

Toegankelijk

Heb nogal wat stalen laten komen, geen probleem, terwijl ik zelf dacht: mag het een onsje minder.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Dankjewel Louis! Als de stalen uiteindelijk hebben geholpen met de gordijnkeuze, was het het waard!

• Kwaliteit

Dankjewel voor de 10! Zat er ook een leuke stof voor je tussen?

Nette Beratung, sehr schöne Gardinen!

Nette Beratung, schöne Gardinen!

Vielen Dank Stephanie Wiesner Schroeder, dass Sie eine Bewertung geschrieben haben!

Enorm fijn

Heel fijn! Mooie staaltjes!

• Kwaliteit

Bedankt Desiree! Hopelijk kan je met de staaltjes een leuke keuze maken!

Snelle levering perfecte voorbeeld

Perfecte manier om bij twijfel een stukje voorbeeld op te vragen. Bij een dichtstbijzijnde ondernemer de vitrage besteld

• Kwaliteit

Hallo Wilma, Goed om te horen! Alvast veel plezier met de nieuwe bestelde vitrage!

Duurzamer, uitstekende service en snel geleverd!

Gordijnen gemaakt van gerecyclede PET flessen, net zo mooi!

• Kwaliteit

Hoi Frederike, Wat goed dat je blij bent met de nieuwe gordijnen! En dan ben je ook nog groen bezig door ze van gerecyclede stof te laten maken!

In 2013 gordijnen gekocht via een winkel in de buurt. Vorige week contact gehad omdat er een paar haakjes stuk zijn gegaan doordat de kinderen aan de gordijnen trokken. Ik heb meteen kosteloos nieuwe haakjes gekregen. Top service!

• Kwaliteit

Hallo Janna, Wat leuk dat je na ons contact ons deze 10 hebt gegeven! Dankjewel!

Mooie gordijnen, zeer netjes gemaakt, op tijd geleverd.

Geheel volgens verwachting, de gordijnen zien er netjes en mooi uit.

• Kwaliteit

Wow! Fijn dat je ons een 10 hebt gegeven! Veel woonplezier met de nieuwe gordijnen

Ik ben goed geholpen

Er word tijd genomen om te helpen met de keuze. Er word uitgelegd waarom er meer stof nodig is in verhouding van een andere stof. Ik kan alleen maar zeggen : Ik ben zeer goed geholpen.

• Kwaliteit

Dankjewel Frouwkje, voor deze mooie 9!

Heel snel de gewenste stalen ontvangen. Hierdoor kon ik heel vlot een goede keuze maken. Heel erg bedankt!

• Kwaliteit

Hoi Karin, Dat is goed om te horen! Alvast veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Over A House of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.