Zeer snelle levering van, gratis, xxl-stalen van gordijnstoffen!

Mijn positieve ervaring staat verwoord in bovenstaande zin.

Stijlvol en elegante gordijnen voor een scherpe prijs.

Heel makkelijk om maten in te voeren. Met de uitleg over hoe je moet meten is het zo gepiept. Het duurde daarna ook niet lang voordat de gordijnen binnen waren en de kleur is prachtig. Enige kleine minpuntje is dat als je 2 sets met verschillende maten besteld, er niet gelabeld is welke set welke maten heeft.

Helemaal top!

Staaltje besteld goede snelle levering, en ook echt een formaat waar je iets mee kan! Kortom super tevreden,

Fijn persoonlijk advies, attent

Fijn persoonlijk advies, attent

3 kleurstalen aangevraagd

Zeer snel hele mooie kleurstalen ontvangen, zonder kosten! Goede service!

Goede en snelle service!!

Vriendelijk, snelle en goede service. Ik kreeg de stofstalen snel opgestuurd..

Attente snelle levering

Heb wat stalen besteld. Het werd snel geleverd en zijn mooie stoffen. Ze belden -heel attent- toen er iets niets duidelijk was. Fijn

Mooie showroom, klantvriendelijk

vakkundig geholpen, veel vitrage ,gordijnen te bezichtigen. mogelijkheid van de plooien. Zeker een aanrader , je kunt goed bekijken hoe het hangt . vriendelijk personeel

Leuk dat je een beoordeling hebt geschreven! En bedankt voor de 5 sterren!

Mooie gordijnen, snel geleverd, vriendelijke mensen

Fijn dat je gratis een aantal stalen kan bestellen, die ook nog eens XL zijn, dus een goed beeld geven. Mooie website met goed bestelsysteem. Keurig na 1,5 week geleverd. Blij mee.

Dat zijn zeker mooie complimenten! Fijn dat alles zo goed is bevallen!

De keuze is reuze

Fijne winkel met heel veel keuze en goeie service

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Klantvriendelijk, deskundig en er wordt tijd voor je genomen of het nu gaat om het zoeken naar het juiste gordijn of uitleg over monteren.

Schnelle und unkomplizierte Lieferung!

Schnelle und unkomplizierte Lieferung!

De gordijnen werden heel snel aan huis geleverd

snelle verzending van samples

Prettige site, goede service wat betreft samples en contact.

Mooie gordijnen en snel geleverd.

Gordijnen netjes na 2 weken geleverd. Maat klopte precies. Heel tevreden over de levering.

Zeer aan te bevelen

Na een computerfoutje in het begin (geen bestelbevestiging ontvangen) telefonisch contact gehad met Hendrik van de klantenservice die ons deskundig hielp en een samenvatting van de bestelling alsnog per e-mail stuurde. Ook als de bestelling langer op zich liet wachten dan op de website vermeldt (omdat vouwgordijnen een langere levertijd hebben) weer zeer prettig contact met Aruna van de klantenservice gehad, die hiervoor een super tegemoetkoming voor ons kon regelen (gordijnen werden direct thuis afgeleverd ipv via de dealer te worden gestuurd). Maar het belangrijkste: super kwaliteit stof, en absoluut professioneel genaaid.

Mooie gordijnen, mooi gemaakt, maar wel verkeerd afgeleverd

Het bestellen van de gordijnen online gaat heel eenvoudig. Eenmaal in huis en uit de doos zijn we ook heel blij met hoe ze gemaakt zijn. Mooi afgewerkt en passend. Enige minpuntje was de bezorging zelf, de bestelling zou thuis afgeleverd worden, dat stond ook in de mail die ik die ochtend kreeg 'Uw bestelling wordt vandaag geleverd op [huisadres]. Even later kreeg ik een telefoontje van een winkel in een andere plaats dat onze gordijnen daar bezorgd waren en we ze af konden halen. Onverwacht en beetje onhandig, maar niet onoverkomelijk.

Goedendag, Dank u wel voor uw beoordeling, dit waarderen wij zeer. Fijn om te lezen dat de gordijnen u goed zijn bevallen! Wel vervelend dat het niet goed is gelopen met de levering. We gaan onderzoeken hoe dit zo is gekomen, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Met vriendelijke groet, Hendrik Klantenservice A House of Happiness

Erg goede service, zeer tevreden

De eerste geleverde gordijnen weken qua kleur EEG af van het plaatje op de website. Dit aangejaagd en ik mocht meteen nieuwe kleur gordijnen uitzoeken en super snel geregeld. Groeten Karin

Toller Service und schnelle Lieferung

Wir wurden fantastisch von sehr freundlichem Personal geholfen. Wir haben uns die meisten bereits online angesehen, sodass wir genau wussten, was wir wollten.

fantastisch

De winkel had het gordijn niet meer in de collectie, maar A house of Happiness gelukkig wel. Even stofstaaltjes besteld, gekozen en zo makkelijk opmeten. Appeltje eitje. Snelle, keurige levering binnen de gestelde tijd. Ophangen en genieten maar. Super.

In de showroom goed advies gekregen.

In de showroom goed advies gekregen. Tevens alle tijd gehad om alles te bekijken wat hielp bij het maken van onze definitieve keuze

Was een beetje huiverig om het online te bestellen. Omdat we verbouwd hebben wou ik dezelfde gordijnen (die we in een winkel gekocht hadden)erbij hebben. Ik heb precies de instructies voor het bestellen van de gordijnen gevolgd. Nou in een woord fantastisch het past precies bij de gordijnen die we al hadden. Super je ziet geen verschil en keurig geleverd. Ben heel tevreden

goede verzorging van producten

Gordijnen zijn op tijd geleverd, helaas is er geen mailbericht naar ons (wel bekend bij het bedrijf) mailadres gestuurd. Lastiger vond ik dat ook het pakket bij een winkel in onze woonplaats is gestuurd in plaats van naar ons adres zoals is gevraagd en aangegeven door ons. De stof is prachtig, de kleur boven verwachting helaas hangt het gordijn (ondanks de isntructie) niet mooi in en met de plooi. Er zijn met wisselende afstanden tussen de acht en zeven centimeter plooien gestikt :( echter ik heb geen zin om hierover te klagen. De vlaggen die besteld zijn via LAP zijn hartstikke leuk :) levering is op tijd en mooi verzorgd door LAP! Hartelijk dank en wij gaan zeker vaker de gordijnen bij A House of Happiness bestellen!

Beste Iemkje, Bedankt voor je eerlijke feedback en dat je de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Ik begrijp dat de bestelling niet compleet naar wens is. Dan vind ik vervelend om te horen en dit is ook niet wat je mag verwachten van ons. Graag wil ik deze situatie oplossen. Ik neem morgen contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen. Alvast fijne avond! Groet, Jacob Jan

Prachtige gevoerde gordijnen!

Prachtige kwaliteit gordijnen, velours. Levering volgens afspraak. We zijn er heel happy mee!

Zeer nette gordijnen geleverd

Goede eerste ervaring met House of Happiness. Voor herhaling vatbaar

Over A House of Happiness

Onze naam en kleurige huisstijl zeggen precies waar wij voor staan: plezier en blijdschap. Wij helpen je een sfeervol thuis te creëren. Een persoonlijke plek waar je écht blij van wordt. Dat doen wij met onze producten: op maat gemaakte gordijnen uit eigen ontwerpstudio in verrassende dessins en trendy kleuren. Gordijnen waar je echt blij van wordt. We houden van maatwerk én functionaliteit. Zoals ook onze isolerende, vlamwerende, geluiddempende en verduisterende gordijnen. -Dé gordijnenfabriek van Nederland -Originele ontwerpen -Dutch design, puur Hollands -Alles op maat gemaakt, in onze eigen naai-atelier -Verantwoord gemaakt bij een duurzaam bedrijf