Vriendelijk, goede service

Ik vind de samenwerking gewoon heel prettig. Contact met Thomas Westdijk (de vertegenwoordiger) is ook heel fijn. Alleen jammer dat we nu een aantal keer te weinig stof geleverd gekregen hebben, dat wordt dan wel netjes opgelost, maar daardoor komt er veel vertraging in levertijd naar onze klanten toe......

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen Helga, Dankjewel voor dit mooi cijfer en de goede beoordeling!

Prachtige gordijnen zeer snelle levering en zeer goede kwaliteit

Antwort des Geschäftsinhabers

Zo horen wij het graag! Dankjewel Gizella, voor dit mooie cijfer!

Super snelle levering en prachtige stoffen

Zie bovenstaand

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Willeke, Fijn! Heb je al een keuze kunnen maken welke kleur Pura het gaat worden?

Uitstekend!

Mooi gordijn! Supersnel geleverd binnen 8 werkdagen. Ben er heel blij mee.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Diane, Als jij blij bent, zijn wij dat ook! Veel plezier met de gordijnen!

Snel een staal in huis

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te horen! Dankjewel voor je review Diana!

Ik heb de verkeerde maat gordijn rail ontvangen. En mij gordijnen heb ik tot op heden niet gezien.

Gordijnen tot op heden niet geleverd.

Naar tevredenheid

Antwort des Geschäftsinhabers

Goed om te horen! Dankjewel!

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld, snel geleverd. Prima service toen ik nadien een vraag had. Een aanrader dus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel Arjen, fijn dat onze service en de gordijnen zo goed bevallen!

Het kan veel beter

Mijn ervaring is niet echt best. Ik had vouwgordijnen voor mijn zoon besteld en aangezien er op de site staat 15 werkdagen werden het er na veel telefoontjes bijna 25. Overigens werd ik ook geholpen door een zeer onvriendelijke dame. Ze kon mij ook niet vertellen waar de vouwgordijnen op dat moment waren, ze dacht nog ergens in het buitenland omdat ze daar werden gemaakt. Later heb ik gesproken met Hendrik Karsten en deze meneer heeft mij keurig geholpen en heeft er voor gezorgd dat de vouwgordijnen dezelfde dag nog de deur uit gingen. Vervolgens werden de gordijnen naar een zaak in Mijdrecht verstuurd omdat dat met de service te maken had. Ik heb ze daar zelf opgehaald en ze werden daar door de medewerkster bij de deur gezet, zo van zoek het maar uit. Ze vertelde mij ook dat ze dit ook nog nooit had meegemaakt dat dit bij hun geleverd werd. Ik heb voor mezelf (Thuis) ook nog een hele partij vouwgordijnen besteld en hoop dat dit beter verloopt en dat de gordijnen ook gewoon bezorgd worden op het adres wat ik heb aangegeven. Ook had ik jullie aan vrienden aanbevolen maar daar verliep het allemaal niet goed, daar waren de vouwgordijnen ook zoek. Duurde ook 5 weken. De vouwgordijnen van mijn zoon zijn verder wel prachtig dus daar ligt het niet aan. Dus de service moet echt beter

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Ingrid, Dankjewel voor je duidelijke review! Wij hebben inderdaad hierin steken laten vallen, onze excuses hiervoor! Dit moet in de toekomst beter, dus hier gaan we aan werken! Toch is fijn om te lezen dat de gordijnen zelf naar tevredenheid zijn. Ik hoop dat ook jouw gordijnen straks goed gaan bevallen. Alvast veel plezier ermee!

Schneller Service bei der Musteranforderung!

Schnelle Zusendung der Muster. Tolle Qualität - Bestellung erfolgte über Fachhandel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Wir haben eine 10 von Ihnen erhalten! Vielen Dank!

Correcte en snelle levering.

Vandaag gordijnen ontvangen, keurig en netjes afgeleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen Linda, Super dat je ons een 8 hebt gegeven, dankjewel!

Geweldige gordijnen

Ik heb bij een winkel een staal meegenomen naar huis, maar kon aan de hand daarvan niet de juiste kleur bepalen. Totdat ik op de site zag, dat je gratis 3 proefstalen kon aanvragen! Dat gedaan, en op die manier de juiste keuze kunnen maken, en nu zijn de gordijnen in bestelling! Nu afwachten hoe ze straks hier staan....

• Levertijd N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Carola, Dat is goed om te horen! Je zal de gordijnen snel in huis hebben. Ik verwacht dat alles naar tevredenheid zal zijn, maar mocht er toch iets zijn, kan je altijd contact met ons opnemen!

Ik raad het een ieder aan

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat leuk je ons aanraadt! Dankjewel!

Super snel

Stalen opgevraagd en super snel bezorgd, erg mooie stoffen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goed om te horen! Dankjewel voor de 10! Heb je een leuke stof kunnen kiezen?

Fijn bedrijf, goede service, goeie vertegenwoordiger

Wij zijn gewoon super tevreden. Fijne samenwerking met Thomas en denkt ook met ons mee.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goed om te horen! Ik zal het aan Thomas doorgeven!

Nettes Team, schnelle Lieferung

Manchmal zu wenig Rückmeldung betreff Auslaufartikel. Das Bestellportal ist nicht wirklich Benutzerfreundlich. Einfachere Handhabung wäre besser.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Wilhelm, Vielen Dank für Ihre Bewerbung!

Snelle reactie op offerte en sample verzoek

Er is vlot en adequaat gereageerd op ons verzoek om samples te sturen en een prijsopgave te verstrekken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Diana, Dat is fijn om te horen! Dankjewel dat je ons een 9 hebt gegeven!

Mooie gordijnen, slechte verzending

Mooie gordijnen. Geen track & tracé ontvangen. Volgens verzendlabel zijn de gordijnen 8 dagen onderweg geweest. Geen kaartje in de bus bij niet thuis zijn… gelukkig heb ik eerlijke buren, anders weet je niet dat het pakket daar is afgeleverd. Slechte verzendservice.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Linda, Erg spijtig dat de verzending zo is tegengevallen. Onze excuses hiervoor! Ik zal uitzoeken hoe dit is gegaan en aan oplossingen werken! Gelukkig ben je blij met de mooie gordijnen. Veel plezier ermee!

Heel tevreden

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel voor de review! Hopelijk heb je een leuke stof kunnen vinden!

levering was snel

was niet wat ik ervan verwacht had , had graag een stukje gehad waar het werkje in zat ( beige) ivm de kleur of het in het interieur stond. kreeg een neutraal stuk stof

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Y. Muller, Dankjewel voor de review. Het is inderdaad niet zo handig dat we een stukje stof sturen waar niet het motief van de veer op is te zien. Mogen we opnieuw een stuk stof, met motief naar je toesturen?

Fijne klantenservice en gratis grote stalen te verkrijgen.

Fijne klantenservice en gratis grote stalen te verkrijgen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Mariska, Dat is fijn om te horen! Hopelijk zat er een leuke stof voor je tussen!

Ik heb stalen opgevraagd

Het informatie pakketje werd keurig verzorgd Het zag er goed uit Ik ben ook nog gebeld door het bedrijf wat ik erg attent vond Groetjes Inge Berm

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Inge, Dankjewel dat je ons een 10 hebt gegeven! Ben je inmiddels geslaagd met een uitzoeken van een stofje?

Snelle levering!

Als interieurontwerper maak ik vaak gebruik van de producten van AhouseofHappiness. De stalen helpen daarbij en worden altijd heel snel geleverd.

Top stalenservice

Ik had staaltjes besteld en werden keurig in een mooie envelop geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Karin, Fijn om te horen! Zat er ook een leuke stof voor je tussen?

Toegankelijk

Heb nogal wat stalen laten komen, geen probleem, terwijl ik zelf dacht: mag het een onsje minder.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankjewel Louis! Als de stalen uiteindelijk hebben geholpen met de gordijnkeuze, was het het waard!

1472 Mr PJ Troelstraweg 2

Leeuwarden 8919AA

Über A House Of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.

Kiyoh Bewertungen