Goed geholpen

Wij gaan er zeker weer naar toe..

• Kwaliteit

Hallo Marijke, Dankjewel! Dat vinden we fijn om te horen!

Goede prijs kwaliteit

Alles prima geregeld inclusief verzending

• Kwaliteit

Dat is goed om te horen! Veel plezier met jouw nieuwe gordijnen!

Goed, snel, maar te kleine monsters

Zie boven

• Kwaliteit

Goedemorgen, Dankjewel voor je review! We hebben voor dit formaat monsters gekozen, zodat het goed in een envelop past. Mocht je de stof toch graag groter willen zien, zou ik je willen adviseren onze collectie te bekijken bij 1 van onze verkooppunten. Hier kan je eventueel ook een groter monster aanvragen!

Zeer goed.

Voorbeeldstalen netjes binnen afgesproken tijd ontvangen zodat we de juiste keuze konden maken. Ringgordijn net als de vorige keer binnen 10 werkdagen binnen. De vorige keer een gordijn van de stof solarflex gekocht. Hangt iets mooier in de plooi dan de stof reflex. Maar niet ontevreden! Keurig afgewerkt en blij mee,

• Kwaliteit

Hallo Diana, Goed om te horen! Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen!

stalen snel geleverd, zien er mooi uit

Stalen besteld. Snel geleverd. Mooie stoffen.

• Kwaliteit

Hallo Carmen, Fijn dat de stoffen bevallen. Hopelijk heb je een keuze kunnen maken!

Snelle service.

Aangevraagde stalen snel in huis. Mooie stofcollectie. Met name de duurzame varianten

Sehr schnelle Lieferung

Service super Einfache Bestellung Schnelle Lieferung Das ganze ist sehr unkompliziert Herzlichen Dank

• k.A.

Vielen Dank für ihre Bewertung!

Snelle levering en mooie gordijnstoffen!

Stoffen met een duurzame kwaliteit. Veel mogelijkheden in kleur en structuur. De levering binnen twee dagen. Erg tevreden!

• Kwaliteit

Goedemorgen Danielle, Dankjewel voor deze mooi review!

3 gordijnstaaltjes ontvangen. En aan de hand daarvan bij de plaatselijke interieurwinkel de nieuwe gordijnen besteld. Heb al jarenlang inbetweens van AHofH in de woonkamer hangen en daar ben ik zeer tevreden over.

• Kwaliteit

Hallo Marina, Leuk om te lezen dat je weer bij ons gordijnen hebt uitgezocht! Veel plezier met de nieuwe aankoop!

Actuele collectie en meestal op voorraad weinig gedoe met confectie

meestal op voorraad weinig gedoe met confectie al staat de prijs kwaliteit verhouding de laatste tijd een beetje onder druk

• Kwaliteit

Goedemiddag Henk, Dankjewel voor de feedback en het fijne cijfer!

Dankjewel voor de 10!

Musterbestellung ist begrenzt

Leider kann man nur 3 Muster bestellen. Das ist relativ wenig. Da kann man höchstens 3 verschiedene Stoffe vergleichen. Möchte man dann noch verschiedene Farben vergleichen, reichen 3 Muster defintiv nicht aus. 5-6 Muster wäre schon besser. Die Grüße der Muster ist aber in Ordung ( ca. Din A5 ). Die Lieferung und Bearbeitung ist auch relativ schnell abgelaufen.

Fantastische ondersteuning!

Ik had best een lastige maat gordijn nodig, en niet een klein beetje stof, heel veel stof! Sjanien heeft me helpen rekenen en meedenken. Ze heeft een voorbeeld laten maken van in between met een boord van dezelfde stof als het overgordijn. Zo was het voor mijn klant goed te zien hoe het resultaat er uiteindelijk uitziet. Superservice!

• Kwaliteit

Hallo Dorien, Dat horen we graag! Bedankt voor de 10!

Sehr freundlicher Kontakt. Schnelle Bearbeitung.

Die Bearbeitung des Stoffs ist sehr hochwertig. Tolle Stoffauswahl. Netter Kontakt. Danke, Gerne wieder!

Vielen Dank für die Bewertung!

Uitstekend en mooi genaaid

Zeer tevreden met de aankoop van 2 gordijnen. Zijn perfect van maat en mooie stof.

• Kwaliteit

Dat is goed om te horen! Bedankt voor je review!

Goede samenwerking

Werk gewoon fijn samen met jullie. Wordt meegedacht en zeer goed contact met Thomas en voorheen Sjanien

• Kwaliteit

Goedemorgen Romijn Verf en Wonen, Dankjewel dat je ons een 10 hebt gegeven!

Etwas holprig beim bestellvorgang und lieferung

Als ich das 1. mal bestellt habe, erhielt ich keine Bestätigungsmail. Habe 2 Tage lang tel. Und per Mail versucht jemanden zu erreichen. Aus den 10 Werktagen Liefertermin wurden fast 4 Wochen. Hoffe bei der 2. Bestellung klappt es besser

• k.A.

Stalen ontvangen en gordijnen besteld

Keurig en snel de gevraagde staaltjes binnen gekregen. Gordijnen uitgezocht en zeer snel geleverd. Ziet er keurig uit mooie stof en zeer netjes geconfectioneerd. Een aanrader dus. Nu nog voor de huiskamer onze keuze bepalen.

Nicht unbedingt empfehlenswert

Auf der Webseite wurde angegeben, bei Bestellung von massangefertigten Gardinen innerhalb von 10 Werktagen die Zustellung. Zuerst auch innerhalb von 1 Werktag keine Bestätigungsmail erhalten. Dann wurde zugesagt, dass die Ware wie angegeben kommen soll. Habe dann unseren Urlaubstermin angegeben, die Ware ist aber bis dahin nicht angekommen, zwischenzeitlich 3 Wochen von der Bestellung her. Man sollte nicht solche Angaben machen, wenn sie nicht eingehalten werden. Kann auch keine Angaben zur Qualität machen, da ich die Gardinen noch nicht habe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Morgen Silvia Klusacek, Entschuldigung, leider haben wir es nicht geschaft ihre Bestellung in 2 Wochen zu liefern. DPD hat uns jetzt informiert das ihre Bestellung seit 1. September geliefert ist und angenommen durch Frau Annika Steppeler. Ich hoffe, dass nach Ihrem Urlaub alles in Ordnung ist!

Snelle reactie en stalen voor de vouwgordijnen

Heb een dealer in naaste omgeving gevonden en ga in week 38 aan de slag!

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit

Hallo Janneke, Dat is fijn om te horen! Hopelijk ben je straks helemaal tevreden met de nieuwe vouwgordijnen!

Happiness. In Gordijnen. Kleurrijke en beleving.

Kan het be- amen . Jarenlang klant geweest. Dirk van der Eijk Woonstyling Naaldwijk. Pensionaris.

• Kwaliteit

Hallo Dirk, Dankjewel voor deze mooie review! Goed om te horen!

goed en zorgvuldig omgaan met klacht

Na 10 mnd werden de vitrage 22 meter er niet beter op . Bij inleveren van de foto's en film iom Decorette - Alphen , is beoordeeld dat het niet goed was. Werd productie fout geconstateerd , en toegezegd dat we nieuwe konden uit zoeken . Geen welles nietes discussie ++++ top

• Kwaliteit N.v.t.

Fijn dat het zo is opgelost! Bedankt dat je ons een 10 hebt gegeven!

Uitstekende gordijnen, precies volgens afspraak geleverd

• Kwaliteit

Bedankt Jelle! Fijn dat je ons zo'n mooie beoordeling hebt gegeven!

Inbetween stalen

Keurig mijn stalen met kleuren thuis ontvangen. Inmiddels mijn gordijnen besteld. Ik ben een tevreden klant.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit

Dankjewel Marianne, voor dit mooie cijfer!

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend

Wij hadden twee gordijnen gekocht voor de slaapkamer. Bij het meten is een raam niet goed door ons ingemeten waardoor het gordijn teveel rustte op de vensterbank. In contact met A House of Happiness, gaven ze aan het gordijn op te willen halen en vermaken. We hoefden enkel de verzendkosten te betalen. Het gordijn is nu precies op maat. Geweldige service. Echt top!

• Kwaliteit

Hallo Monique, Dankjewel voor je uitgebreide review en mooie cijfer!

Mr PJ Troelstraweg 1472 8919AA Leeuwarden

Over A House Of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.