House of Happiness heeft een mooie in between die ik bij een ander niet vond.

Prima communicatie, snelle service. Ik koos voor de Birgitstof in grijstinten met een plooi van 10cm. en dat hangt heel mooi! In de keuken had ik al de Birgit grijsgroen. Dus zeer tevreden.

• Kwaliteit

Fijn dat je een review voor ons hebt geschreven! En bedankt voor het mooie cijfer!

Vorhänge, die wirklich glücklich machen.

Curtains that really make you happy.

Vielen Dank Guido!

uitstekend....

Snel geleverd, beste kwaliteit, milieu viendelijk...

• Kwaliteit

Wat fijn dat je ons een 10 geeft Mershed! :)

Te vroeg

Ik kan geen recensie schrijven als het product er nog niet is en ik heb het nog niet heb kunnen gebruiken. Stuur een paar week na levering een verzoek ,dan krijg je een reële recensie.

• Kwaliteit

Hallo Miriam, Naar aanleiding van van uw bestelde knipstalen, hebben wij u een review verzoek gestuurd. De stalen hebben we 15 juni opgestuurd, dus we verwachten eigenlijk dat het binnen enkele dagen bij u had moeten zijn geleverd. Heeft u het nog steeds niet ontvangen? Als dit niet het geval is, zal ik u snel opnieuw de stalen toesturen!

• Kwaliteit N.v.t.

Dankjewel Nancy, Ik zat dat je van de Netting verschillende kleuren had besteld. Zat er een leuke kleur voor je tussen?

Probestoffe bestellen einfach und schnell

Ich habe zwei Probestücke Stoff bestellt, kamen sehr schnell an. Bestellung einfach über online System.

• k.A.

Vielen Dank für Ihre Bewertung!

Heb 2 stalen besteld en nooit ontvangen.

Contact gehad ivm zoekgeraakte gordijnstalen Dawn 04 en 15.

• Kwaliteit

Hallo Monica, Dat is erg vervelend! Ik zie dat het hier wel is verstuurd, maar dan ben ik bang dat het niet is aangekomen. Mag ik het opnieuw naar je opsturen?

Mooie gordijnen maar teleurstellende bezorging

Het bestelproces is eenvoudig en compleet. De gordijnen zijn van goede kwaliteit. Maar helaas laat de bezorging te wensen over want opbvoorhand geen bericht ontvangeb met bezorgmoment en (keuze voor) bezorgopties. Had een perfecte score kunnen zijn maar door de ontstane problemen vanwege het (ongevraagd) afgeven bij de buren is het maar een matige ervaring.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Aanvragen van kosteloze gordijnstalen ging prima.

Nog geen andere ervaringen. Gaan wel de gordijnen aanschaffen, dus wie weet in de toekomst wel.

• Kwaliteit

Wat fijn Riny! Mocht je er niet helemaal uitkomen met het bestellen van de gordijnen, dan kan je ons via de chat of telefonisch altijd om hulp vragen!

Schnelle Lieferung der Muster, keine Antwort auf Frage

Die Muster wurden schnell geliefert. Die Stoffe sind sehr grob. Meine E-Mail-Anfrage an [email protected] vom 1. Mai wurde nicht beantwortet. Schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Odile, Vielen Dank fur ihre Bewertung, Leider kann ich ihre E-Mail-Anfrage an [email protected] vom 1. Mai nicht finden. Können Sie bitte noch einmal diese E-mail senden?

Mooi assortiment

Mooi assortiment gordijnen

Wat fijn om te horen! Dankjewel Titia

perfect, snel en krachtig

hoeft niet beter..... ik ben dik tevreden...Ga zo door...

• Kwaliteit

Hallo Mersed, Dankjewel voor je beoordeling!

prima ontvangen

snel en goed gedaan

• Kwaliteit

Goed om te horen! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

super bedrijf!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe gordijnen!

• Kwaliteit

Dankjewel Barbara! Erg fijn om te horen dat je zo blij bent met de gordijnen :)

Gordijnen mooi. Bezorging niet zoals het hoord

Gordijnen bleken bij een dealer afgeleverd te zijn terwijl dat niet was afgesproken.

• Kwaliteit

Hallo Guido, Dankjewel voor de review. Excuses voor de fouten die we gemaakt hebben tijdens het leveren. Gelukkig vind je de gordijnen wel mooi!

Very quick and uncomplicated in sending samples

Very quick and uncomplicated in sending samples

Hallo Snaedis, vielen Dank für die Bewertung! Hoffentlich gefällt Ihnen (eines) der Muster und sind Sie bereit Gardinen zu bestellen. Wenn Sie eine Beratung benötigen, können Sie einen Chat auf unserer Website starten!

Sehr zufrieden

Habe bei Ihnen Farbmuster bestellt. Diese passen farblich nun leider doch nicht. Vielen Dank. Mit freundlichen Grüßen Heidi Kusterer

Slechte communicatie

Half maart een mail naar de klantenservice gestuurd. Eind maart via het contactformulier op de website een berichtje nagestuurd met de vraag of de eerste mail wel goed aangekomen was. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Nul, niks, zelfs niet in de spam die ik dagelijks check.

• Kwaliteit N.v.t.

Goedemorgen Saskia, Jammer dat je dit hebt moeten ervaren! Onze excuses! Ik zal vragen dat de betreffende collega snel contact met je kan opnemen!

Mooie gordijnen

Prima gordijnen en snel geleverd

• Kwaliteit

Goed om te horen! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Super mooie gordijnen en goede service

Voor het plaatsen van de bestelling via de chat op de website goed geholpen. Goed meetadvies ontvangen. Daarnaar blij met de snelle verzending van de proefstalen. Voor het leveren van de gordijnen netjes gebeld om een afspraak te maken. Leuk detail dat de doos van de gordijnen gebruikt kan worden als kartonnen huis voor de kinderen. Erg blij met het resultaat.

• Kwaliteit

Hoi Willemijn, Super leuke beoordeling! En fijn dat het hele proces jou zo goed is bevallen! :)

kort op de bal

snelle opvolging

• Kwaliteit N.v.t.

Hallo Pia Versyck, Dank u wel voor de 9!

Even onduidelijkheid maar heel goed

Duurde wat langer dan verwacht, maar heel vriendelijke service

• Kwaliteit

Goedemorgen Margot, Begrijpelijk dat je ons zo'n laag cijfer geeft! Onze excuses voor het ongemak! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zag dat jou order 1 maart hier al is verzonden. Heeft een bezorger in de afgelopen dagen ook een 'niet thuis' briefje achtergelaten? Ik zal ook contact opnemen met de bezorger om na te gaan waar de gordijnen zich nu bevinden. Zodra ik meer weet, neem ik contact met je op!

Hele mooie stof en kleur

Wij hebben onlangs onze gordijnen (Softness, nr 16) binnen en besteld via een leverancier. De gordijnen zijn erg mooi van kleur en de stof is ook erg mooi. De kwaliteit van weving vinden wij op een paar plekken niet zo mooi. Dan lijkt het net of er een dreigend gaatje in zit. Ook hebben we een rare rode vlek vast geplakt plastic op de gordijnen zitten. Dit krijgen we er ook niet af, want dan trekken we de stof kapot. Er zijn ook meerdere zomen die niet mooi zijn gestikt. Erg zonde.

• Kwaliteit

Hallo Melissa Laan, Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent met de gordijnen! We willen natuurlijk dat je helemaal happy bent met jouw aankoop! Zou je aub contact willen opnemen met de winkel waar je deze gordijnen hebt gekocht? Via dit punt kunnen namelijk de gordijnen hier retour komen, zodat we de foutjes die je beschrijft hier nalopen en herstellen. Mocht dit niet lukken of kunnen, wordt het gehele gordijn voor je opnieuw gemaakt.

Heel prettig geholpen

Prettig geholpen, ruime keus

• Kwaliteit

Dat is goed om te horen! Dankjewel voor de 10!

Sehr gut!

Vielen Dank!

Over A House Of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.