Voldoende

De gordijnen van dit merk zijn prachtig, maar het ging om een proefstuk. Dit was te klein voor een beoordeling en om zelf een keuze te maken. Daarom de voldoende!

Kwaliteit helaas veranderd

We hebben een tijd geleden hele mooie gordijnen gekocht. Helaas is het product verandert: de sierdraad die er doorheen zit is van andere, veel minder mooie kwaliteit dan voorheen.

snelle service

kreeg stalen snel opgestuurd bestelling volgt

Snel en goed sample

Netjes en snel Verzonden sample.

Uitstekende service!

Een aanrader

• Kwaliteit

Netjes genaaid en ingepakt! Blij mee!

Alles prima, alleen de bezorging is anders dan opgegeven. Je geeft je huisadres op als bezorgadres maar je moet het gaan halen in een winkel in je woonplaats. Dat vond ik wel heel bijzonder.

Zufrieden

Der Vorhang lies sich gut aufhängen. Schade ist, dass keine Taschen für Bleigewichte eingenäht sind.

Mooie gordijnen en snel geleverd

Ook het zelf meten duidelijk uitgelegd.

• Kwaliteit

Goedemorgen Marlies, Dat is goed om te horen! Leuk dat je ons zo'n hoog cijfer hebt gegeven!

Zeer prettig.

Een aantal gordijnstalen aangevraagd per telefoon. Geen wachttijd en....snelle levering. Top.

• Kwaliteit N.v.t.

Hallo Kees, Goed om te horen! Dankjewel voor de 10! Zat er tussen de Charming knipstalen ook een kleur die jouw bevalt!

te lange levertijd

Omdat de bestelsite niet werkt heb ik per email besteld. Blijkt dat de firma zelf ook niet kan bestellen wegens I.T. problemen en dus voorlopig geen gordijnen. Heb eerder via een winkel andere gordijnen van House of Happiness besteld en dat heeft ook ruim een maand geduurd.

• Kwaliteit

Goedemorgen Henny, Het probleem met bestellen is helaas nog niet opgelost. Hopelijk komt er snel een oplossing! Zodra het weer werkt, mag ik dan alsnog jouw gordijnen in bestelling nemen?

supersnelle levering!

Vandaag besteld is morgen in huis, daar word ik blij van! Staal zou wat mij betreft iets groter mogen om een goed beeld te krijgen.

• Kwaliteit

Hallo Threa, Fijn dat je ons een 10 hebt gegeven! Was de Birgit ook de stof die je zocht?

Snelle levering en netjes verpakt.

Prettig bedrijf, goede service en snelle levering

• Kwaliteit

Goedemorgen Rosenbaum, Dankjewel voor de 10! Fijn om te lezen dat je tevreden bent!

probleem van kleur kiezen met 2 stalen opgelost

Gordijnen worden dinsdag opgemeten en besteld

• Kwaliteit N.v.t.

Top! Goed om te horen :) Alvast veel plezier met jouw nieuwe gordijnen!

Prima gordijnen en service

Het is even puzzelen op de site om een keuze te maken (hoe duurzaam, brandvertragend, lichtdoorlatend enz. is welk gordijn?). De staaltjes waren snel bezorgd en het bestellen en leveren ging goed.. Voldoet helemaal aan de verwachtingen en is prima afgewerkt en op maat. Ook het belletje om een extra stukje koord aan de runners te krijgen, ging vlot en is goed geleverd.

• Kwaliteit

Kijk, dat is een review waar we trost op zijn! Heel erg bedankt Martijn, voor deze mooi beoordeling!

Snel bestuurd, goede test lapjes

Fijn om testlapjes te kunnen bestellen om de stof en kleur te bekijken

• Kwaliteit

Goed om te horen Leonie! Heb je ook een leuke stof gevonden?

Oké

Goed meegedacht bij het zoeken naar een passend gordijn bij gordijnen die niet meer in het assortiment zitten.

• Kwaliteit N.v.t.

Dankjewel voor de terugkoppeling! Hopelijk heb je uiteindelijk een goede stofkeuze kunnen maken :)

De mogelijkheid om een stukje van de stof te krijgen zodat je goed kan beoordelen wat de kleur is.

• Kwaliteit

Hallo Dennis, dankjewel voor de 10! Zat er ook een leuke stof tussen?

Snelle service bij aanvragen van stofstaaltjes

Ik heb stofstaaltjes aangevraagd. Handig via de website en snel ontvangen.

• Kwaliteit

Dankjewel voor de 9 Antina! Zat er een leuke kleur Nettle tussen de stofstaaltjes?

Duidelijke website

Makkelijke website, snelle levering van staal.

• Kwaliteit

Goed om te horen! Dankjewel Silvia!

Fijn

Keurig de gevraagde stofstaaltjes ontvangen. De staaltjes zijn voor mijn dochter. Bij haar hangt (tijdelijk) mijn ca. 22 jaar oude vitrage, de Cross. De Cross heb ik onlangs vervangen door de Plano. Wellicht komt binnenkort bij mijn dochter één van de genoemde stoffen te hangen

• Kwaliteit

Goedemorgen Tineke, Fijn dat je na 22 jaar weer bij ons terugkomt! Hopelijk komen jullie samen tot een leuke, nieuwe gordijnkeuze!

De stalen waren snel verzonden.

Voorbeeld stalen waren snel binnen. Jammer alleen dat er geen losse stof via de website besteld kan worden.

• Kwaliteit

Hallo Annie, Dank u wel voor dit mooie cijfer!

Ontevreden

Gebeld niet goed geholpen

• Kwaliteit

Goedemorgen Alwin vd Werff, Dat is vervelend om te horen! Ik zie in ons systeem dat u Advies aan Huis had aangevraagd. Bent u niet goed door onze adviseur geholpen? Of was dit het gesprek aan te telefoon. waar u niet tevreden over bent? We willen graag onze service verbeteren, dus vernemen graag uw reactie!

Wunderbar!

Sehr schnelle Lieferung der Muster. Schöne Ware. Top.

Bitte sehr! Haben Sie auch eine Wahl treffen können?

bedankt voor het staaltje

- een staaltje aangevraagd en snel en perfect gekregen - super dat jullie staaltjes toezenden - we zullen bestellen

• Kwaliteit

Snelle levering en kwaliteit naar verwachting

• Kwaliteit

Dat is fijn om te horen Mervin! Zat er ook een leuke kleur voor je tussen?

Mr PJ Troelstraweg 1472 8919AA Leeuwarden

Over A House Of Happiness

Gordijnen waar je écht blij van wordt Vorhänge, die wirklich glücklich machen. Curtains that really make you happy. Des rideaux qui vous rendent vraiment heureux.