Drukwerk en levering prima, service niveau ver gedaald

Drukwerk en levering prima, service niveau ver gedaald, was in het verleden uitmuntend.

Prima service zowel per mail als ook per telefoon.

Geduldig, professioneel, behulpzaam en vriendelijk

Een prettig bedrijf en leveren goed product af. Ze zijn geduldig en professioneel

Top product, goeie levering en kwaliteit!

Zeer slechte communicatie

Blanco labels besteld maar binnengekregen met een laklaag zodat ze niet te bedrukken zijn helaas.

Beste Ron, Uiteraard hebben wij gelijk contact met je opgenomen naar aanleiding van je klacht. Zoals je weet vinden wij het ontzettend jammer dat de labels niet te bedrukken waren. Het vele uitwisselen van mails heeft er aan onze kant uiteindelijk voor gezorgd dat wij niet meer helder hadden of wij wel konden voldoen aan de specifieke eisen van deze order. Hierin hebben wij aannames gemaakt die we niet hadden moeten maken. Dit is intern besproken en we gaan ervoor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt! Inmiddels hebben we de order voor je gecrediteerd en hebben we een onderzoek lopen of we in de toekomst alsnog aan je wensen kunnen voldoen. Hopelijk tot ziens bij je volgende bestelling! Team Eshuis

In 1e instantie even wennen met bestellen via webshop, maar uiteindelijk toch wel heel gemakkelijk.

Professioneel product, met redelijke service

Advies rol die jullie hebben is top, ook de terugkoppeling op onder andere de app is goed. Alleen als er terugkoppeling beloofd wordt heb ik het niet gekregen.

Zeer tevreden!

Dit was mij eerste bestelling bij Eshuis. Het betrof 1000 bieretiketten. Uploaden ging gemakkelijk en zonder problemen. Levering was snel en de kwaliteit van de etiketten is goed.

Great Quality

Love the quality and service!

Top geleverd, product doet aan de verwachting

Ik had zelfs goedkeuring gegeven, en zag daarna dat er nog wat aangepast moest worden, dit is super en zonder probleem nog opgepakt.

Veel keuze, duidelijke website

Altijd weer mooie producten, makkelijk te bestellen en vriendelijke werknemers

Online bestellen maar persoonlijk contact wel mogelijk

Als je een email stuurt met een aanvulling, gaat dat naar een persoon. Jelle in dit geval. Er wordt adequaat en snel op gereageerd.

Doet niet wat ze beloven

Jullie leveren niet in de beloofde 5 werkdagen. En na telefonisch contact zou er weer contact opgenomen worden en dit is niet gebeurt. Eerder was ik altijd zeer tevreden maar nu ben ik zwaar teleurgesteld in jullie service!

Beste Rosanna, Bedankt voor je feedback. Wij vinden het erg vervelend dat wij de verwachting niet waar hebben kunnen maken. Er was een grondstoffen tekort waardoor we niet binnen de beloofde 5 werkdagen hebben kunnen leveren en we hebben je hierover niet goed op de hoogte gehouden. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Inmiddels hebben we je ook telefonisch gesproken, het probleem intern besproken en we gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer voorkomt. Hopelijk zien we je snel bij je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, team Eshuis

Goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden over de geleverde bierlabels, goede kwaliteit.

Keurig afgeleverd en mooie etiketten

Goed geholpen aan de telefoon toen er iets mis ging bij het versturen

Altijd goed

Top service!

Prima geleverd. Mooie kwaliteit. Super blij mee

Kwalitatief prima in orde

Communicatie over extra vragen verloopt moeizaam, geen reactie op email of ik het product kan komen afhalen ivm snel nodig. Toch een dag eerder verzonden dan afgesproken door Eshuis waardoor het super geregeld was en op tijd maar communiceer hierover met je klant. Dan had ik jullie een 10 gegeven.

Fijne partij voor etiketten

Fijne partij voor etiketten

alles was in orde

Snelle en vlotte verwerking en levering. We zullen hier nog bestellen.

Fijne communicatie

Super geholpen.

Ik kon bestanden niet openen Toen ben ik heel vriendelijk te woord gestaan en hebben ze me goed geholpen zodat ik mijn bestelling kon ontvangen Heel blij mee!!

Goede snelle communicatie

Ontwerp van logo etiketten. Mijn technische skills zijn niet optimaal maar kreeg telefonisch met alle geduld duidelijke uitleg en bijval in het meedenken en uitwerken zodat het eindresultaat volledig naar wens was.

Altijd goed

Altijd zeer goede ervaringen met ESHUIS

Altijd goed!

Vriendelijk personeel en top kwaliteit etiketten