Snelle service en gebruiksvriendelijke website & webshop!

Wij zijn zeer tevreden over jullie snelle service! De etiketten bestellen via de webshop gaat in 1,2, 3. Heel vlot en eenvoudig bestellen. Heel fijn om met jullie samen te werken. Bedankt!

Always a pleasure to be and work with!

5 Stars for Hans, Arjen, Eric, Marjanne, Marije and Peter! Thank you and your Team for everything!

Snelheid en perfecte kwaliteit!

Super verrast zijn we door Eshuis, niet alleen door de kwaliteit en de kleur van de etiketten, maar zeker ook door de snelheid. Ondanks afwijkende maten zijn wordt er meegedacht en zorgt Eshuis ervoor dat we de etiketten zelfs een dag voor de deadline in ons bezit hebben. Volgende bestelling staat al klaar!

Vakkundige service, prachtige etiketten!

Voor een speciaalbier met gelimiteerde oplage (voor het goede doel) onze etiketten bij Eshuis besteld. Op aanvraag eerst een heel pakket samples toegezonden gekregen, en daaruit de keuze gemaakt. Toen de etiketten als "aanlijm" moesten worden besteld was dit geen probleem. Website is overzichtelijk, aanleveren van ontwerp makkelijk en de levertijd snel. En het belangrijkste, onze etiketten zien er supermooi uit!

goede site om eenvoudig etiketten te maken en bestellen

Goede site om snel en eenvoudig etiketten te maken voor flessen. Snelle levering en advies indien ontwerp niet goed blijkt uit gekomen op de etiketten.

service

De mensen van Eshuis denken mee, snel advies en mooie etiketten!

Keurig gedrukte wijn etiketten!

Onze wijnlabels hebben we eenvoudig via de website kunnen uploaden. De labels zijn binnen de afgesproken tijd keurig gedrukt en per post thuis bezorgd. Van A tot Z goed voor elkaar!