Prima product en behulpzaam personeel

Een naamsticker (50 stuks) voor mijn boot gekocht. Is uitstekend gelukt. Voor de eerstkomende decennia genoeg stickers. Personeel was erg behulpzaam met aanleveren van "kopij" van mijn hand.

Goede klantenservice en goede kwaliteit drukwerk

We hebben onlangs 5 soorten etiketten tegelijkertijd laten drukken. De kwaliteit van de etiketten is prima. Er ging bij het drukproces van één etiketsoort iets mis. Hiervan werden we door Eshuis gelijk op de hoogte gesteld en zij hebben het probleem meteen zelf opgelost. Fijn dat ze zelf zo oplettend waren en erg klantgericht zijn. Dit hebben we bij een concurrent van hun heel anders ervaren.

Prima kwaliteit

Goeie service, goed product

Bestel sinds enige tijd mijn bieretiketten bij Eshuis, nadat ik verschillende leveranciers geprobeerd heb. De (plastic) etiketten van Eshuis zijn beter dan de anderen omdat ze veel slijtvaster zijn en gelabeld kunnen worden op gecondenseerde flessen zonder dat ze de kleurlaag verliezen. Ook is het uploaden van ontwerpen zeer eenvoudig en wordt je meteen gebeld door een servicemedewerker als er iets niet lijkt te kloppen. Prima service, goeie prijs, goed product.

Ik ben bijzonder tevreden met de inzet, toewijding en kwaliteit van het Eshuis-team. Levering conform afspraak op tijd en kwalitatief prima.

Verrast van de heldere print.

De plastic etiketten zijn gemakkelijk rimpelloos aan te brengen. Voor die prijs en kwaliteit bij grotere aantallen ga ik ze in geen geval meer zelf drukken.

Etiketten van geweldige kwaliteit met uistekende service.

Ik heb namens mijn brouwerij STRHOPDAS Brewing al enkele orders geplaatst bij Eshuis, etiketten voor op onze bierflessen. De site zit goed in elkaar en is erg straightforward, iedereen kan zonder moeite zijn eigen ontwerpen passend maken en bestellen via handige tools. De producten die daar uit voort vloeien zijn van hoge kwaliteit. Ook de service is uitstekend. Bij ons laatste order hadden wij enkele vragen waar zo goed als direct geinteresseerd antwoord op kwam. Een aanrader voor iedereen!

Zeer professioneel en vriendelijk bedrijf. De etiketten zijn van goede kwaliteit, de levering is snel en de prijs is goed (ook voor kleine hoeveelheden). De online tool maakt het zeer gemakkelijk om etiketten te bestellen.

Geweldig en snel geholpen door een professioneel team tegen een goede prijs

Wij zijn geweldig en snel geholpen door een professioneel team tegen een goede prijs. De communicatie met Eshuis was prima en de kwaliteit en keuze van het de producten is uitgebreid. Het samenstellen van onze etiketten via de webshop was erg makkelijk. Ook met het maken van de proefdrukken zijn we goed geholpen.

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs

Goede kwaliteit etiketten. Snel geleverd en voor een goede prijs. Bij Eshuis denken ze met je mee en daardoor krijg je precies geleverd wat je voor ogen had.

Erg goed!

Ontzettend fijne en snelle communicatie, er wordt met je meegedacht en naar je wensen geluisterd. Ik had 200 bierlabels nodig en ze zijn prachtig geworden. Ook sneller geleverd dan verwacht. Als ik ooit weer labels nodig heb kom ik hier zeker terug.

Toppers

Top service , communication is fantastic , delivery not to mention as a rocket keep it up . Keep up the good work

Zeer snelle en goede service. Wordt goed meegedacht.

Fantastisch geholpen, ze denken mee en nemen je serieus.

Ik had een relatief kleine bestelling maar ik heb alle aandacht gekregen voor mijn vragen en er werd echt met mij meegedacht. Alle lof voor Renske en haar collega's. Heel fijn dat je na inlevering van je ontwerp heel snel al een "proefdruk" krijgt en dat zij ook daar in aangeven waar ze de knelpunten kleur of ontwerptechnisch zien. Absoluut geen bezwaar dat ik mijn ontwerp met het eenvoudige Paint had opgemaakt Zij hebben mijn verjaardagscadeau aan mijn bier brouwende man tot een succes gemaakt. We komen zeker terug!!

snelle sevice

Als prettig en professioneel.

professioneel meedenken

Er is zeer professioneel meegedacht bij de totstandkoming van onze etiketten. De persoonlijke benadering en mogelijkheden zijn uitstekend en zorgen er voor dat weer de volgende opdrachten zeker weer bij Eshuis plaatsen.

goede club

De huidige samenwerking bevalt goed!

Voor een twee maanden terug mijn eerste etiketten besteld via Eshuis. De etiketten zien er goed uit, en de service is snel! Daarnaast hebben ze het systeem zo ingericht, dat het klantcontact prettig is. Je kan tijdens kantoortijden altijd een medewerker bereiken die je helpt met je bestelling, top.

Ggoed, snel en accuraat

Eshuis is snel, accuraat en makkelijk in gebruik.

Het ziet er heel netjes uit. Telefonisch ook goed geholpen. Prijs ook goed. Dus wij zijn helemaal tevreden.

Meedenkend en enthousiast

Mijn eerste contact was via de chat op de website. Daar werd mijn vraag matig beantwoord. (Ik moest zelf opmeten welk formaat een bieretiket het beste kon hebben.) Na een eerste ontwerp kreeg ik goede feedback over welke maten voor het etiket ik het beste kon gebruiken. Die communicatie ging via WhatsApp. Vanaf dat moment was de communicatie ook perfect en meedenkend! Compliment is ook dat ze mijn etiket op fles op de foto hebben gezet en ze de foto ook aan mij hebben gestuurd. Nu hangt hij in onze thuisbrouwerij! Al met al een prettige ervaring!

Plezierig en professioneel contact

Goed en professioneel te woord gestaan door verkoopmedewerker van Eshuis. Het bestelde en inmiddels ontvangen product voldoet in ruime mate aan de verwachtingen.

servicegericht en meedenkend

online bestanden uploaden was even een uitdaging. met een betje hulp lukte dat en werd meegedacht met levertijd. goed product binnen gekregen.

Zowel de informatie vooraf als het drukwerk zijn uitstekend verzorgd.

Vragen m.b.t. de mogelijkheden van het drukken van etiketten werden helder en snel beantwoord. Het ontwerp werd goed bekeken voordat het gedrukt werd en het eindresultaat is perfect.

Goed product - order ging moeizaam

Het product is erg goed. Online betalen lukte me niet en dat heb ik achteraf gedaan via de e-mail. Hierdoor lukte mijn planning niet (door vertraging). Dat is jammer. Contact met personeel was prima. Online herkende het systeem mijn adres niet als een geldig adres (gewoon normaal adres)