snelle service en goede ondersteuning.

Heel fijn!

prettig geholpen

met wat hulp op de achtergrond kwam ik er wel uit.

Absolute topservice

Ik bestelde 10.000 bier-etiketten op zilverpapier die een ingewikkelde voorbewerking vereisten. Het webshopteam zorgde binnen de kortste keren voor een drukproef die klopte als een bus. De etiketten werden perfect op tijd geleverd en zijn van topkwaliteit. Ik kan over Eshuis alleen maar positieve dingen zeggen.

Uitstekende kwaliteit en zeer behulpzame klantenservice

Omdat ik twijfelde over de kleuren die ik heb gebruikt in mijn ontwerp en de papierkeuze, kon ik geen beslissing maken. Ik heb vervolgens mijn ontwerp laten checken en ik heb goed advies gekregen. De stickers zijn erg mooi geworden.

Goede communicatie met Eshuis medewerkers.

Ik heb bieretiketten op rol besteld die met kleurverschil aankwamen. Dit heb ik aan Renske en Erik van de webstore voorgelegd en mij is een gratis herdruk aangeboden. Deze is foutloos en optijd bezorgd. Goede service en fijne samenwerking per mail & telefoon!

Prettige communicatie

Prettige communicatie en behulpzaam

Al vele malen naar volle tevredenheid besteld

Wij hebben in de afgelopen 2 jaar al 18 keer etiketten op rol bij Eshuis besteld. Iedere keer worden ze binnen de levertijd geleverd en altijd van goede kwaliteit. Wij vinden Eshuis een betrouwbaar bedrijf met een vriendelijke klantenservice!

Snelle levering en hoge kwaliteit

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en hoge kwaliteit: een nieuwe vaste leverancier.

Ik had etiketten op authentiek papier besteld en werd vervolgens gebeld of ik me wel realiseerde dat het papier redelijk bruin is. Er werd toen een oplossing geboden door een extra witlaag te drukken, dit heeft heel mooi uitgepakt!

snelle reactie en goed geholpen

goed advies en behulpzaam

Top Service!

Goed geholpen door Jelle.

Erg fijn om mee samen te werken en mijn eigen ontwerp werd mooi en in korte tijd geleverd.

Super etiketten

Toen ik met mijn handen in het haar zat voor wat betreft mijn veeleisende wensen qua etiketten, kwam ik via via bij Eshuis terecht. Zij konden wél mijn etiketten op rol leveren, wél watermerk printen en wél mijn logo in het goud afdrukken ... Dat wat anderen niet lukte, lukt Eshuis wel. Na goedkeuring van hun proefdruk meteen geleverd aan de frisdrank fabriek die direct kon beginnen met het stickeren van mijn flesjes hennep ice tea waarvan ik de eerste batch vandaag al in huis heb! Dat alles in slechts 2 dagen! Bij een nieuwe creatie kies ik zeker weer voor Eshuis!

Goede kwaliteit

Zeer tevreden. Goed geholpen door de medewerkers.

snel en goed

Stickers online besteld. Bestelsysteem werkt uitstekend stap-voor-stap. Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Prima ondersteuning en mooi eindproduct

De medewerkers van Eshuis hebben ons prima geholpen, de verzending was snel klaar, en de etiketten zijn mooi geworden.

Altijd snel, kwalitatief en goed geprijsd

Eshuis is een betrouwbare en snelle drukker die graag met je meedenkt over projecten. Etiketten zijn eigenlijk altijd kwalitatief in orde. Vele mogelijkheden en goede concurrerende prijzen. Aanrader!

Aanvang moeilijk, later beter

In het begin een beetje stroef ( bestelling via webshop), maar later beter.

Goede communicatie

Zeer tevreden met het product. En ze zijn goed bereikbaar en behulpzaam.

Super bedrijf!

100% service en altijd netjes op tijd! Denken met je mee!

Duidelijke service

Goed persoonlijk contact. Flexibel in ophaal en verzendmogelijkheden. Oplossingsgericht. De kwaliteit lijkt ook erg goed maar dat moet op iets langere termijn blijken. Alle vertrouwen in dat dit zeker ook goed is. De prijs is mooi t.o.v. vergelijkbare bedrijven.

fijn geholpen. Goede snelle levering

Goede hulp ook bij het ontwerp. Netjes, bedankt.

mooi product

goede ervaring, mooi product en stipte levering

zoals steeds heel tevreden in alle opzichten

...

Kan beter

Ik zie nog wat verbeterpunten om bestellingen vlotter te laten verlopen.