Zowel de informatie vooraf als het drukwerk zijn uitstekend verzorgd.

Vragen m.b.t. de mogelijkheden van het drukken van etiketten werden helder en snel beantwoord. Het ontwerp werd goed bekeken voordat het gedrukt werd en het eindresultaat is perfect.

Goed product - order ging moeizaam

Het product is erg goed. Online betalen lukte me niet en dat heb ik achteraf gedaan via de e-mail. Hierdoor lukte mijn planning niet (door vertraging). Dat is jammer. Contact met personeel was prima. Online herkende het systeem mijn adres niet als een geldig adres (gewoon normaal adres)

Goede prijs/kwaliteit, snelle duidelijke communicatie

Goede prijs/kwaliteit, snelle en duidelijke communicatie. Labels hebben een zeer goede kwaliteit. Snelle levering. Aanbevolen

Klantvriendelijk, realistische prijs en meedenkend.

Via de chat en whatsapp via de website, heb je snel contact. Ze nemen je serieus, ook als je een kleinere bestelling plaatst en ook dan denken ze mee en zijn ze bereid om advies te geven op maat. Als jij tevreden bent, zijn zij dat ook (mijn ervaring).

netjes, correct en snel

netjes, correct en snel geleverd, zeker een aanrader.

Hele vriendelijke service

Super aardig geholpen!

Persoonlijk, perfecte kwaliteit en meedenken.

Altijd snel geleverd.

Dit bedrijf denkt mee!

Als je bestanden upload wat niet helemaal voldoet voor het drukwerk dan nemen ze alvorens het drukken contact met je op. En denken goed met je mee om je product zojuist mogelijk te maken!

Goed geholpen met deskundig advies. Kwaliteit van het product ook zeer tevreden over.

Super snel en goed!

Super snel en goed!

Uitstekend product, meedenkend!

Goed geholpen, ook ivm levering meedenkend!

Fijne communicatie, meedenken en snelle service.

Correcte informatie, meedenken van medewerkers en snelle levering van een prima product.

Snelle levering en goede communicatie

1500 labels besteld, levering was snel en de producten zijn zoals verwacht.

Snel, adequaat en conform afspraak !>

zie hierboven

Snelle levering, goede nazorg!

Etiketten voor bier besteld, makkelijk ontworpen, snel geleverd en prima kwaliteit’

super strakke stickers kunnen zelfs in de vaatwasser

goede comunnicatie

goed geholpen

Eshuis heeft mij goed geholpen tijdens het bestelproces. Ook de nazorg wordt gewaardeerd.

Persoonlijk, goed en snel geregeld

Dit was de eerste keer dat we stickers besteld hadden bij Eshuis. Alles is vlot en soepel verlopen. De medewerkers zijn (telefonisch) er vriendelijk. Al en al, een aanrader.

Met bijzondere aandacht voor printkwaliteit

Met oog voor detail en printkwaliteit werd geverifieerd of het resultaat precies was wat ik voor ogen had. Het resultaat is dus precies wat ik voor ogen had bij het ontwerp. Dank!

Etiketten besteld via de ontwerptool van de website, werkt perfect. Vervolgens persoonlijk contact gehad voor definitief ontwerp Goede aftersales en prima kwaliteit

prima en een goede prijs.

Zeer tevreden over kwaliteit en service!

Een verademing om gewoon je bestanden te sturen en zonder gezeur te kunnen bestellen! Service is goed en duidelijk!

Klantvriendelijk en super service!

Vijf verschillende etiketten laten drukken bij Eshuis. Zeer klantvriendelijk geholpen en leuk dat er een filmpje werd gestuurd van de productie van de etiketten! Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat!

Deskundig, betrokken en uitstekende kwaliteit

In Eshuis hebben we een professionele partij gevonden die oog heeft voor de individuele klant en oprecht betrokken is. Het contact is persoonlijk en prettig. Zeer eenvoudig bestelproces, met de juiste checks op de juiste momenten. Kwaliteit van het resultaat is uitstekend.

Super begeleiding

Fijn persoonlijk contact en een goed product geleverd gekregen binnen de afgesproken tijd.