Perfecte service

Hele goede service, goed geholpen met mijn vragen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede ervaring

Prettig geholpen

Goede kwaliteit en uitmuntende snelle service

Snelle levering en staan meteen voor je klaar bij vragen. Product goede kwaliteit!

Snel antwoord en levering

Ondanks de feestdagen en veel zieken een snelle levering! Netjes een mail gehad dat ze paar dagen later zouden leveren maar uiteindelijk maar 1 dag later

Zeer tevreden, naast vakwerk een fijne communicatie!

Zeer tevreden, naast vakwerk een fijne communicatie! Moest ff een dag worden uitgesteld ivm aanpassing van ons aangeleverd werk; geen probleem.

geweldig

Super snelle service en er was goed meegedacht

Tijdens het bestellen tegen 1 ding aangelopen. Hierbij werd ik direct geholpen. Verder is de bestelling goed gelopen en de verwachte levertijd behaald. Top Service!

Geweldig geholpen

Heel goed geholpen! Goed geadviseerd en er is goed met ons meegedacht.

Met weinig moeite, super resultaat!

Veel tijd en aandacht besteed in de website. Werkt super! Eerste keer dat ik zelf artwork heb gemaakt voor zoiets dergelijks en bij twijfels stonden ze me vriendelijk te woord ,hebben rustig met me meegekeken en voor deze prijzen zijn we tot een goed kwalitatief product gekomen. Heel blij mee!

super goed en duidelijk geholpen!

super goed en duidelijk geholpen!

Ben al meer als een week op een bestelling aan het wachten

ben al heel lang op een bestelling aan het wachten. Tel. contact gehad, moet nog maar eens 5 werkdagen wachten. Volgens eshuis ligt het aan postnl... de bestelde etiketten heb ik veel te laat in huis.

Beste Wilke, Bedankt voor je review. Wij vinden het ook erg vervelend dat de etiketten niet op tijd geleverd zijn. Gelukkig heb je ze uiteindelijk toch nog in goede orde ontvangen. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijd van de vervoerder en in drukke tijden zoals met Black Friday en Sinterklaas kan het zijn dat een pakketje later aankomt dan gewenst. Voor komende drukke tijden zullen wij de communicatie verbeteren, zodat onze klanten van tevoren zo goed mogelijk op de hoogte worden gebracht van de situatie bij de vervoerder. Onder andere jouw feedback heeft hierbij geholpen. Dankjewel daarvoor! Hopelijk tot snel bij je volgende bestelling! Groeten, Team Eshuis

Kwaliteit, snel en goede ondersteuning

Eshuis levert kwaliteit en goede ondersteuning. En mocht er onverhoopt iets fout zijn gegaan, dan wordt dat kosteloos hersteld! Klantgericht zoals het bedoeld is. Grote waardering voor!

Reliable, good prices and quick

I always have good experiences with EShuis

Fijne webshop

Alles verloopt soepel en het klantencontact is prettig.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Prima service. Goede hulp gehad met de designs. Ik ben zeer tevreden. Etiketten in goede kwaliteit en snelle levering.

Kwaliteitsproducten en topservice!

Al vele malen naar volle tevredenheid etiketten en stickers besteld. En de zeldzame keer dat er iets niet naar wens is wordt dit door Eshuis snel hersteld.

Verzending pakket ging niet goed. Door een goede service van de service desk pakket toch nog kunnen ontvangen

Snelle service bij ontwerpen... zeer snelle levering !

Snelle service bij ontwerpen... zeer snelle levering!

Goede service en mooie etiketten

Het contact met de klantenservice was prettig en het bestelproces, inclusief controle van de digitale proefdruk gaat gemakkelijk. De kwaliteit van de etiketten op rol is erg goed. Volgende keer weer.

Super mooie bier labels op plastic zilver

Telefonisch en via mail super geholpen en doorgenomen wat mijn wensen zijn. uiteindelijk heeft Eshuis mijn label aangepast om dekwit achter de EAN code te krijgen. Het eindresultaat ben ik echt blij mee.

Heel positief

Goede telefonische ondersteuning tijdens het eerste x bestellen van bierlabels op de site. Mooie kwaliteit labels ontvangen!

Makkelijk te (her)bestellen en snel gereed. Enige verbeterpunt is: checken of het een bedrijfslevering is en of die wel open zijn op moment zodra het product gereed is en verzonden wordt. Ik liet bij een bedrijf leveren, maar die is op zaterdag dicht, dus pakket werd bij een pakketpunt 18 km verderop geleverd.

Beste Menno, Hartelijk dank voor je positieve review! Helaas kunnen wij dit niet voor ieder bedrijf gaan controleren. Als een bedrijf geen pakketjes op zaterdag in ontvangst kan nemen dan kunnen ze daar zelf een geslotenverklaring voor aanvragen. PostNL zorgt er dan voor dat er op zaterdag geen koerier wordt gestuurd. Meer informatie hierover is te vinden op de website van PostNL. Ik hoop dat je wat aan bovenstaande informatie hebt. Hopelijk tot snel bij je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Eshuis

prime en snelle persoonlijke communicatie

tot de volgende bestelling

Zeer tevreden fijn bedrijf vakmensen

Accurate goed verzorgd bedrijf met fijne ondersteuning.