uitstekend

Makkelijk bestellen en mooie kwaliteit

Webshop is overzichtelijk en duidelijk wat het bestellen makkelijk maakt. Tevreden met de levering van standaard 5 dagen en voor een kleine vergoeding nog sneller. Kwaliteit is heel goed, met mooi diepe kleuren. Verder wordt je vriendelijk geholpen wanneer je een vraagt hebt.

Kwaliteit voor een nette prijs.

Betere kwaliteit etiketten dan onze vorige leverancier. De letters zijn scherper en het etiket materiaal beter (zeker de authentiek papier). Daarnaast wordt er met ieder ontwerp even meegedacht waardoor zaken als incorrecte woord afbreking voorkomen worden. Al met al top!

Snel, persoonlijk, goede service. Gewoon een fijne partij.

Betreft bieretiketten. Verloopt vlotjes, genoeg materiaalkeuze, goede service, prima prijs. Persoonlijke benadering bevalt ons goed. En sta te kijken van de snelle levering.

Snelle, persoonlijk service en goed product

Gemakkelijk kwam ik in contact met Eshuis en werd ik persoonlijk geholpen. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Wij zijn zeer tevreden met de mooie etiketten die wij nu hebben voor onze bieren van Brouwerij de Toekomst!

Geen puntje kritiek

Eerste keer dat ik etiketten heb besteld, nergens problemen mee gehad alleen even moeten puzzelen met de marges (daarom een halve ster minder). Ook na mijn bestelling nog super contact gehad omtrent mijn ontwerp, de klantenservice hier is echt top!

Zeer goede service

Eshuis is erg goed bereikbaar en helder bij technische vragen. Daarbij leveren ze snel en goed werk. Ze controleren alles nauwkeurig voor en achteraf en nemen direct contact op als iets niet helemaal duidelijk is, zodat je zeker weten krijgt wat je verwacht.

Snelle service en gebruiksvriendelijke website & webshop!

Wij zijn zeer tevreden over jullie snelle service! De etiketten bestellen via de webshop gaat in 1,2, 3. Heel vlot en eenvoudig bestellen. Heel fijn om met jullie samen te werken. Bedankt!

Always a pleasure to be and work with!

5 Stars for Hans, Arjen, Eric, Marjanne, Marije and Peter! Thank you and your Team for everything!

Snelheid en perfecte kwaliteit!

Super verrast zijn we door Eshuis, niet alleen door de kwaliteit en de kleur van de etiketten, maar zeker ook door de snelheid. Ondanks afwijkende maten zijn wordt er meegedacht en zorgt Eshuis ervoor dat we de etiketten zelfs een dag voor de deadline in ons bezit hebben. Volgende bestelling staat al klaar!

Vakkundige service, prachtige etiketten!

Voor een speciaalbier met gelimiteerde oplage (voor het goede doel) onze etiketten bij Eshuis besteld. Op aanvraag eerst een heel pakket samples toegezonden gekregen, en daaruit de keuze gemaakt. Toen de etiketten als "aanlijm" moesten worden besteld was dit geen probleem. Website is overzichtelijk, aanleveren van ontwerp makkelijk en de levertijd snel. En het belangrijkste, onze etiketten zien er supermooi uit!

goede site om eenvoudig etiketten te maken en bestellen

Goede site om snel en eenvoudig etiketten te maken voor flessen. Snelle levering en advies indien ontwerp niet goed blijkt uit gekomen op de etiketten.

service

De mensen van Eshuis denken mee, snel advies en mooie etiketten!

Keurig gedrukte wijn etiketten!

Onze wijnlabels hebben we eenvoudig via de website kunnen uploaden. De labels zijn binnen de afgesproken tijd keurig gedrukt en per post thuis bezorgd. Van A tot Z goed voor elkaar!