Klantvriendelijk en super service!

Vijf verschillende etiketten laten drukken bij Eshuis. Zeer klantvriendelijk geholpen en leuk dat er een filmpje werd gestuurd van de productie van de etiketten! Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat!

Deskundig, betrokken en uitstekende kwaliteit

In Eshuis hebben we een professionele partij gevonden die oog heeft voor de individuele klant en oprecht betrokken is. Het contact is persoonlijk en prettig. Zeer eenvoudig bestelproces, met de juiste checks op de juiste momenten. Kwaliteit van het resultaat is uitstekend.

Super begeleiding

Fijn persoonlijk contact en een goed product geleverd gekregen binnen de afgesproken tijd.

perfect!

voor het eerst gebruikt gemaakt van de services van Eshuis omdat zij als enige zowat een transparant wijnetiket van een print konden voorzien. wat ben ik blij dat ik bij Eshuis terecht gekomen ben. goed advies, snelle levering conform afspraak en een supermooi resultaat. zeker een aanrader

Fijne service en goede kwaliteit etiketten

Twee verschillende bier etiketten laten drukken bij Eshuis, goede en snelle service bij het beantwoorden van vragen en daadwerkelijk controleren van het artwork. Zeer tevreden met het eindresultaat. Ideale als je in kleinere oplages etiketten wilt laten drukken.

Mooie kwaliteit labels voor onze bieren

Wij waren op zoek naar een nieuwe leverancier voor sticker etiketten voor onze bieren. Het contact met Eshuis verliep heel soepel en zij konden voor onze deadline op tijd leveren. Het drukwerk was van goede kwaliteit.

Meedenken en zeer klantvriendelijk!

Ik had etiketten nodig voor onze olijfolie-blikken. Omdat we de etiketten wilden testen in Italië hadden ik deze met spoed nodig. Eshuis dacht met me mee en leverde alles perfect binnen de tijd. Nu we een grotere productie gaan draaien en verder willen professionaliseren denken de mensen van Eshuis ook mee over de juiste keuze van het nieuwe etiket. Super!

Top service en snel

Telefonisch contact is goed geregeld. Zeldzaam these days..

Service en kwaliteit in één bedrijf

Prima informatievoorziening online, duidelijke beschrijving van de producten en goede telefonische ondersteuning toen er een complicatie was bij mijn order, waardoor er voor ons een bevredigende oplossing werd gevonden. Klantvriendelijk, meedenken, vlotte levering en prima kwaliteit.

Erg tevreden! Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit! Enige minpunt was dat het 1 dag later werd bezorg dan aangegeven, verder prima service!

Duidelijk bestelproces en vriendelijk contact

Ik kwam hier omdat de grote drukwerk sites overal op adverteren, maar helemaal niet het product aanbieden zoals ik het wilde hebben. namelijk kleine oplage wijnetiketten in specifiek formaat. Er zat wat spoed op en de communicatie rondom bezorging was zeer correct

DUIDELIJK, SERVICE, MEEDENKEN, KENNIS IN HUIS, ERG BLIJ MEE!

Ik kan alleen maar zeggen dat de samenwerking top is. Alle mensen die bij Eshuis werken denken lekker met je mee, en doen alles wat er mogelijk is om zo snel mogelijk tot een goed resultaat te komen. Kwaliteit is zeer goed van het product, en de service is top !

goede service, goede kwaliteit!

gemakkelijk te bestellen en een goede kwaliteit! zeker een aanrader!

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen via de webshop en netjes op tijd een perfect product geleverd.

Persoonlijke aandacht met de focus op kwaliteit en meedenken

Na wisselende ervaringen met andere (grotere) drukkers hebben we besloten Eshuis aan te schrijven als leverancier voor onze bieretiketten. We kregen snel een proefpakket opgestuurd met hierin de mogelijke opties omtrent zowel materiaal als soort bedrukking. Dit hielp ons om een keuze te maken welke goed bij onze bieren paste. Na de selectie van materiaal en bedrukking hebben we onze bestanden aangeleverd, hierin helpt het als de bestanden volgens de richtlijnen aangeleverd worden maar Eshuis helpt waar nodig; dit is bij andere bedrijven wel is anders en veelal een moeizaam process. We kregen zelfs een belletje of het correct was dat er voor 2 verschillende ontwerpen dezelfde barcode gebruikt was; scherp! De ontvangen etiketten werden snel en geheel volgens afspraak geleverd in een goed beschermende verpakking. Wat ons opviel is dat de kwaliteit van de print heel erg hoog is, hoger dan vergelijkbare leveranciers (zelfde aanlevering). Waarom geen 10? Eshuis heeft nog wat te kleine dingen te optimaliseren in de webshop, hiervan zijn ze zich bewust en wordt aan gewerkt gaven ze aan. Als een optie daarom niet beschikbaar is in de webshop is mijn advies, bel even. Het Eshuis team helpt graag en denkt mee richting een oplossing, bijvoorbeeld het bestellen van verschillende prints in hetzelfde formaat was geen probleem! Vanaf nu onze huisleverancier van etiketten.

Via chat voortdurend erg goed geholpen met het bestellen van labels.

Goede kwaliteit, goede aftersales service

Het was voor ons een testbestelling om om nieuwe leverancier te vinden voor wijnproductie in Frankrijk. Snel en goed was het resultaat. Bedankt

uitstekend

Makkelijk bestellen en mooie kwaliteit

Webshop is overzichtelijk en duidelijk wat het bestellen makkelijk maakt. Tevreden met de levering van standaard 5 dagen en voor een kleine vergoeding nog sneller. Kwaliteit is heel goed, met mooi diepe kleuren. Verder wordt je vriendelijk geholpen wanneer je een vraagt hebt.

Kwaliteit voor een nette prijs.

Betere kwaliteit etiketten dan onze vorige leverancier. De letters zijn scherper en het etiket materiaal beter (zeker de authentiek papier). Daarnaast wordt er met ieder ontwerp even meegedacht waardoor zaken als incorrecte woord afbreking voorkomen worden. Al met al top!

Snel, persoonlijk, goede service. Gewoon een fijne partij.

Betreft bieretiketten. Verloopt vlotjes, genoeg materiaalkeuze, goede service, prima prijs. Persoonlijke benadering bevalt ons goed. En sta te kijken van de snelle levering.

Snelle, persoonlijk service en goed product

Gemakkelijk kwam ik in contact met Eshuis en werd ik persoonlijk geholpen. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Wij zijn zeer tevreden met de mooie etiketten die wij nu hebben voor onze bieren van Brouwerij de Toekomst!

Geen puntje kritiek

Eerste keer dat ik etiketten heb besteld, nergens problemen mee gehad alleen even moeten puzzelen met de marges (daarom een halve ster minder). Ook na mijn bestelling nog super contact gehad omtrent mijn ontwerp, de klantenservice hier is echt top!

Zeer goede service

Eshuis is erg goed bereikbaar en helder bij technische vragen. Daarbij leveren ze snel en goed werk. Ze controleren alles nauwkeurig voor en achteraf en nemen direct contact op als iets niet helemaal duidelijk is, zodat je zeker weten krijgt wat je verwacht.

Snelle service en gebruiksvriendelijke website & webshop!

Wij zijn zeer tevreden over jullie snelle service! De etiketten bestellen via de webshop gaat in 1,2, 3. Heel vlot en eenvoudig bestellen. Heel fijn om met jullie samen te werken. Bedankt!