Snelle levering, jammer genoeg op het verkeerde adres, maar dat kan gebeuren. De dag nadien kreeg ik al een telefoontje, maar was ze zelf al gaan ophalen.

Heel tevreden over de kwaliteit van onze wijnetiketten!

Prijs/kwaliteit is zeer goed. Eshuis zou ik zeker aanraden.

Snel vriendelijk en professioneel geholpen.

Het is toch even uitzoeken om een ontwerp in elkaar kan zetten. Na een online vraag werd ik snel teruggebeld en en vriendelijk en geduldig doorheen geloodst. De snelheid, vriendelijkheid en professionaliteit bij deze begeleiding waren echt een verademing. Echte aanrader. Ook aanpassing achteraf en meedenken over het product, was erg fijn. Als het goed is krijg ik het vandaag al binnen, ben benieuwd.

Ook fijne technische ondersteuning

Naast een prima service: op het afgesproken moment en prima kwaliteit. Kreeg ik ook technische ondersteuning na telefonisch contact. Daar was ik erg blij mee.

Goede service en levering

Er is altijd ondersteuning om je product zo perfect mogelijk te krijgen.

uitstekende prijs kwaliteit

Enig minpuntje is het bestel formulier in de webwinkel. Het plaatsen van de order is soms niet eenvoudig. Bij de orderbevestiging gaat men er van uit dat de besteller volledig op de hoogte is van de grafische programma s waar Eshuis mee werkt. Alles wordt wel netjes en met geduld opgelost.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

We hebben gebruik gemaakt van de online webshop. Dit is ons goed bevallen

Goeie service, afspraken worden nagekomen en er wordt meegedacht met de klant

Communicatie is top. Er wordt altijd meegedacht, afspraken worden nagekomen, tijdige levering naar afspraak.

Snelle levering, prettige service

Mijn eerste ervaring is positief. Goede service via WhatsApp en mooi drukwerk.

Goede service en druk kwaliteit!

Goede service, snel en mooi drukwerk!

Perfecte afhandeling en goed advies

We hebben een artwork aangeleverd, waarin een paar mindere kwslitetispuntjes. Wij konden dat niet zien, maar Eshuis wel. We werden er keurig op geattendeerd en de foutjes werden er heel correct uitgehaald. Professioneel!

Snelle service en goede kwaliteit etiketten

Weer hebben wij etiketten besteld bij Eshuis. Het is fijn met ze samenwerken omdat snel reageren en met je meedenken. Wij zijn zeer tevreden!

Etiketten zoals je ze bedoelt

Behulpzaam, snel en betrouwbaar

Snel en in hoge kwaliteit geleverd!

Na een proefpakket te hebben besteld hebben wij besloten om onze labels bij Eshuis te bestellen. Dit werdt snel en netjes geleverd. Wij bestellen hier de volgende keer weer onze labels!

Goede service en top kwaliteit drukwerk. Levering kon iets sneller naar mijn mening, maar ben zeer tevreden. Ik zou anderen aanraden om hier etiketten te laten drukken.

Goede service, stop kwaliteit materiaal, uitgebreide mogelijkheden

Zeer tevreden over dit bedrijf, proef monster kwamen zeer snel binnen. Vriendelijk en klantgericht, reageren en bellen snel terug. Echt een aanrader, wij gaan zeker de vlgd keer weer bestellen bij Eshuis

Prettig bedrijf om mee samen te werken, reageren direct, concurrerende prijzen en snelle levering !

Goede klantenservice die je goed adviseren bij het realiseren van je plan

Bij het aanvragen van onze nieuwe bierlabels hadden we nogal wat vragen. Kunnen we een uniek stansmes gebruiken? Kan dit met deze papiersoort? Op elke vraag kregen we keurig antwoord en zo zijn we door onze eerste bestelling heen geloodst. Het resultaat was precies wat we voor ogen hadden.

klantvriendelijk en meedenkend

prijs is goed en duidelijk (meteen zichtbaar, geen offertes aanvragen etc.). zelf bij afwijkend wensen die niet meteen online in webshop te regelen waren was het snel geregeld en nog steeds goedkoop. Kwaliteit drukwerk naar wens.

Perfecte kwaliteit voor een prima prijs.

Zoals altijd prima service van begin tot eind.

prima service en prettig overleg gehad om tot een product te komen

De weg naar het uiteindelijke resultaat als zeer prettig ervaren. Kwaliteit van de etiketten hel goed.

Snelle persoonlijke service en goede prijs/kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de services en kwaliteit van de etiketten die Eshuis aan ons levert.

Altijd levering op tijd, uitstekende kwaliteit

Maandelijks bestellen wij een batch etiketten en tot op moment van schrijven is dat altijd naar tevredenheid gegaan. Geen spijt van overstap naar Eshuis als huisdrukker!

Goed bezig Met automatisering, blijft persoonlijk.