super!

De ondersteuning om te komen tot een mooi etiket was erg goed. De geleverde, maatwerk, etiketten zijn keurig!

Zeer behulpzaam en kennis van zaken

Zeer behulpzaam en kennis van zaken

Beste Karmen, Bedankt voor je review, wat fijn dat je tevreden bent over onze service. We hopen dat je cake mix verpakking nu voorzien is van een strak etiket! Groeten, Riewing Team Eshuis

prima geholpen, ook via de chat

top

Beste Wouter, Leuk dat je een review hebt achtergelaten! Fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling, we hopen dat je korenwijnetiketten bevallen! Groeten, Riewing Team Eshuis

Altijd snel en goed advies

Stickers bestellen kan lastig zijn, welke ondergrond komen ze, hechten ze wel goed? Zijn ze handelbaar en komen de drukkleuren mooi uit? Maar geen probleem bij Eshuis, zoveel verschillende keuzes, komt altijd goed.

Hoi Alexandra, Fijn dat je onze service en mogelijkheden zo waardeert. Schroom niet om ons de volgende keer weer om advies te vragen! Groet, Bram

Makkelijk

Ik had dezelfde bestelling nodig als vorig jaar maar met een andere foto en tekst. Prima verzorgd! Ik heb dus zelf niets aan het ontwerp gedaan, daar heb ik wel een klein bedrag voor moeten betalen.

Hoi Dick, Bedankt voor je positieve review. Kleine aanpassingen in ontwerpen zijn voor ons inderdaad geen probleem! Fijn dat je tevreden bent met de afhandeling. Tot de volgende! Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Prima kwaliteit.

Kwaliteit is prima. Snelle service. Wel aan de dure kant voor kleinere aantallen etiketten.

Hoi Erik, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit! Het klopt dat de prijs per etiket bij lage aantallen relatief hoog is ten opzichte van een hogere oplage. Dat heeft te maken met de opstartkosten. Je zult zien dat wanneer je de oplage verhoogt, de prijs per etiket snel daalt. Mocht je hier vragen over hebben dan denken we graag met je mee! Hopelijk tot snel bij je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Ze helpen me met de juiste spullen snel en vriendelijk

Ik ben goed geholpen met de materialen die zijn toegestuurd door Eshuis voor een machine die ze nog niet kenden.

Hi Niek, fijn om te horen dat je goed bent geholpen ondank wij deze etiketteermachine nog niet kenden! Bedankt voor je positieve review en veel plezier met de bieretiketten! Groet, Eva

correct ,meedenkend ,snel ,netjes

Al vele malen etiketten besteld, en keer op keer naar tevredenheid als er iets niet klopt wordt dit altijd meedenkend opgelost. Kwaliteit is uitstekend , een aanrader !!!

Hi René, super blij worden wij van deze review! Fijn om te horen dat je keer op keer tevreden bent. Daar doen we natuurlijk het voor. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten. Veel plezier met de bieretiketten! Groet, Eva

Goede kwaliteit en goede support

Snelle reactie op mail en ook hulp gehad bij de opzet van het etiket.

Hallo Dick, goed om te lezen dat je de kwaliteit van de etiketten goed vindt en dat je snelle en goede hulp kreeg bij de opzet van het etiket. Bedankt voor je review en veel plezier met de olijfolie etiketten! Groet, Eva

Eshuis doet z'n best te helpen

Helaas door miscommunicatie binnen Eshuis was onze bestelling erg vertraagd, wat behoorlijke problemen voor ons opleverde. Erik van Eshuis heeft wel zijn stinkende best gedaan om de schade te beperken, waarvoor onze grote dank. De etiketten zijn overigens altijd prima!!

Hoi Eva, Bedankt voor je review. Nogmaals excuses voor de fout. Fijn dat Erik zijn vastberadenheid ervoor heeft gezorgd dat de schade toch nog beperkt is gebleven. Je bedankje is aan hem doorgegeven! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Top service en snelle levering

Na de goedkeuring stond er toch nog een fout in mijn etiket en via de klantenservice alsnog aangepast en binnen 5 dagen geleverd

Hi Mei, fijn om te horen dat de aanpassing nog op tijd kon worden doorgevoerd. Bedankt voor het achterlaten van een review. Veel plezier met de olijfolie etiketten! Groet, Eva

Na een probleem keurig opgelost door Eshuis

Na een fout met ons label is na enkele telefoontjes en emails het probleem keurig opgelost door Eshuis.

Hoi Edward, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Tot de volgende! Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Duurt lang

Duurt lang, veel te lang. Passive houding. Snappen niet, en handelen niet naar de situatie. Extra kosten gemaakt hierdoor. Wacht nu op reactie. Weinig verteouwen

Hoi Bert, Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je er zo naar kijkt. Het pakketje was een dag langer onderweg, vanwege enorme drukte bij de vervoerder. Uiteindelijk is deze een dag later geleverd dan gepland, maar wel binnen de beloofde 5 werkdagen. We hebben je een mail gestuurd met extra uitleg. Hopelijk komen we er alsnog samen uit en mogen we in de toekomst weer meer etiketten voor je produceren. Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Verwachtingen meer dan waar gemaakt.

Goeie informatie vooraf. Strak bestel- en orderproces. Korte lijntjes. Eerder dan verwacht geleverd en de etiketten zijn van superkwaliteit.

Goede service, elke keer opnieuw

Snel verzonden en kwaliteitsproducten. Zoals altijd zeer tevreden van Eshuis!

Hi Yoni, goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit. Wij zijn blij dat je elke keer opnieuw zeer tevreden bent over ons!! Veel plezier met de mooie bieretiketten en succes met het etiketteren. Bedankt voor het achterlaten van een review en tot de volgende bestelling! Groet, Eva

Geweldig geholpen

Geweldig geholpen tijdens bestelproces. Goede adviezen en in het hele proces meegedacht. Contact als zeer prettig ervaren, ook de reactiesnelheid. Ook de check werd nog even gedaan. Heel goed, in mijn geval. Jullie haalden er toch nog een foutje van mij uit in het bestelproces! Bram je was super! Nu in het bezit van mooie etiketten voor een betaalbare prijs. Volgende keer weer. TOP ervaring!!

Hoi Ronald, wat geweldig om je review te lezen! Daar worden wij erg blij van!! Fijn om te lezen dat je goed werd geholpen tijdens het bestelproces en dat je het contact als zeer prettig ervaart. Veel plezier met de mooie etiketten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Ook bedankt namens Bram. Tot de volgende bestelling! Groet, Eva

Snelle service en goede kwaliteit

Hiermee is alles gezegd... ;-}

Hi, fijn om te horen dat je blij met onze kwaliteit en service. Daar worden wij blij van! Bedankt voor je review. Veel plezier met de bieretiketten! Groet, Eva

Prima service!

Top service en buiten de afhaaltijden onze bestelling kunnen ophalen! Top!

Hi Jeroen, bedankt voor de mooie complimenten en voor het achterlaten van een review! Groet, Eva

Zeer professioneel, heel goed meedenkend en zeer servicegericht

Was voor ons onze eerste keer met eigen productontwikkeling. Van A tot Z zijn wij echt ongelooflijk goed begeleid en ondersteund en kregen we tips en tricks. Echt een fantastisch bedrijf om mee te werken. Dit is echt samenwerken ten top!

Hoi Rilana, wat een mooie complimenten. Fijn om te horen dat je eerste keer met eigen productontwikkeling goed is verlopen mede door onze tips en tricks. We zijn heel blij dat je zo tevreden bent over onze samenwerking! Super bedankt voor het opsturen van een aantal samples. Het zijn mooie eindproducten geworden. En bedankt voor het achterlaten van een review. Groet, Eva

Goede ervaringen Meedenken En een super product

Hallo Ronald, bedankt voor de mooie complimenten. Dat doet ons goed! En bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Groet, Eva

Geweldige service

Ze hebben een super service en denken met je mee. Daarnaast hebben ze een hele mooie prijs kwaliteit verhouding. Ik ben er blij mee.

Hallo Christine, wat fijn om te horen dat je de service super vindt en dat we goed met je mee konden denken. Super dat je blij bent. Daar worden wij ook blij van! :). Bedankt voor je review. Groet, Eva

Zeer goede kwaliteit etiketten. Vriendelijke en behulpzame klantenservice en daarnaaast ook een gemakkelijke en snelle service! Al een hele lange tijd onze leverancier van etiketten en labels.

Hi Yarri, wat een mooie complimenten en fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Tot de volgende bestelling! Groet, Eva

Super customer service

Heel netjes geholpen, ze stonden snel voor me klaar en hebben mij goed geholpen met de bestellingen

Hi Myrthe, wat fijn dat je goed en snel bent geholpen bij je bestellingen. Bedankt voor je review! Groet, Eva

Ik ben super geholpen door Eshuis, hele mooie etiketten!

Echt super geholpen met mijn vragen, en prachtige etiketten binnengekregen.

Hi Nikki, goed om te lezen dat je super bent geholpen met je vragen en dat het prachtige etiketten zijn geworden. Veel plezier met de etiketten! Bedankt voor het delen van je ervaring. Groet, Eva

Fijne samenwerking/ oplossing gericht

Door het kleuren gebruik van ons design werden deze slecht overgenomen in CMYK waardes. Perfect geholpen naar een oplossing.

Hoi Rick, fijn om te horen, na het belletje, dat je blij bent met de groene kleur van de etiketten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Groet, Eva