Snel en in hoge kwaliteit geleverd!

Na een proefpakket te hebben besteld hebben wij besloten om onze labels bij Eshuis te bestellen. Dit werdt snel en netjes geleverd. Wij bestellen hier de volgende keer weer onze labels!

Goede service en top kwaliteit drukwerk. Levering kon iets sneller naar mijn mening, maar ben zeer tevreden. Ik zou anderen aanraden om hier etiketten te laten drukken.

Goede service, stop kwaliteit materiaal, uitgebreide mogelijkheden

Zeer tevreden over dit bedrijf, proef monster kwamen zeer snel binnen. Vriendelijk en klantgericht, reageren en bellen snel terug. Echt een aanrader, wij gaan zeker de vlgd keer weer bestellen bij Eshuis

Prettig bedrijf om mee samen te werken, reageren direct, concurrerende prijzen en snelle levering !

Goede klantenservice die je goed adviseren bij het realiseren van je plan

Bij het aanvragen van onze nieuwe bierlabels hadden we nogal wat vragen. Kunnen we een uniek stansmes gebruiken? Kan dit met deze papiersoort? Op elke vraag kregen we keurig antwoord en zo zijn we door onze eerste bestelling heen geloodst. Het resultaat was precies wat we voor ogen hadden.

klantvriendelijk en meedenkend

prijs is goed en duidelijk (meteen zichtbaar, geen offertes aanvragen etc.). zelf bij afwijkend wensen die niet meteen online in webshop te regelen waren was het snel geregeld en nog steeds goedkoop. Kwaliteit drukwerk naar wens.

Perfecte kwaliteit voor een prima prijs.

Zoals altijd prima service van begin tot eind.

prima service en prettig overleg gehad om tot een product te komen

De weg naar het uiteindelijke resultaat als zeer prettig ervaren. Kwaliteit van de etiketten hel goed.

Snelle persoonlijke service en goede prijs/kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de services en kwaliteit van de etiketten die Eshuis aan ons levert.

Altijd levering op tijd, uitstekende kwaliteit

Maandelijks bestellen wij een batch etiketten en tot op moment van schrijven is dat altijd naar tevredenheid gegaan. Geen spijt van overstap naar Eshuis als huisdrukker!

Goed bezig Met automatisering, blijft persoonlijk.

heel positieve eerste ervaring als nieuwe klant

Ik kende Eshuis helemaal niet. We kregen een verkoopsbrief toegestuurd met mogelijkheid om gratis samples aan te vragen. Deze wekten mijn interesse en er kon een prijsofferte aangevraagd worden die heel goed meeviel. Bij de effectieve bestelling heb ik heel gericht en heel vriendelijk hulp gekregen via de online chat. Vandaag kregen we de bestelling thuis geleverd en die is helemaal naar wens. Eshuis mag nog bestellingen van ons verwachten.

ok

soepel

Doet wat het beloofd

Goede prijs-kwaliteit en super service

Goede persoonlijke begeleiding in het bestelproces o.a. door verbetertips. Online omgeving is duidelijk en werkt zonder problemen. Follow up en communicatie is ok en het eindresultaat is conform verwachting. Een aanrader.

Kwaliteit met fijne service!

Prachtige printkwaliteit en fijn en snel contact! Ons General Redbeard bier (General Redbeer) ziet er top uit!!

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Binnen een kleine werkweek mijn labels mogen ontvangen. Meer dan 5X goedkoper dan bij de concurrent! Super kwaliteit en een goede begeleiding m.b.t. het koopproces. Aanrader!

Attent, behulpzaam en goede prijs/kwaliteit

Zeer attente en behulpzame klantenservice. Goede prijs/kwaliteit!

Thumbs up!

Mijn complimenten, ik werd heel vlot en goed geholpen. Ik kon het pdf document niet uploaden naar de website. Even mailen met Eshuis en het werd geregeld. Eshuis geeft mij veel vertrouwen en mijn volgende order gaat zeker weer richting deze professionals.

Prima product en behulpzaam personeel

Een naamsticker (50 stuks) voor mijn boot gekocht. Is uitstekend gelukt. Voor de eerstkomende decennia genoeg stickers. Personeel was erg behulpzaam met aanleveren van "kopij" van mijn hand.

Goede klantenservice en goede kwaliteit drukwerk

We hebben onlangs 5 soorten etiketten tegelijkertijd laten drukken. De kwaliteit van de etiketten is prima. Er ging bij het drukproces van één etiketsoort iets mis. Hiervan werden we door Eshuis gelijk op de hoogte gesteld en zij hebben het probleem meteen zelf opgelost. Fijn dat ze zelf zo oplettend waren en erg klantgericht zijn. Dit hebben we bij een concurrent van hun heel anders ervaren.

Prima kwaliteit

Goeie service, goed product

Bestel sinds enige tijd mijn bieretiketten bij Eshuis, nadat ik verschillende leveranciers geprobeerd heb. De (plastic) etiketten van Eshuis zijn beter dan de anderen omdat ze veel slijtvaster zijn en gelabeld kunnen worden op gecondenseerde flessen zonder dat ze de kleurlaag verliezen. Ook is het uploaden van ontwerpen zeer eenvoudig en wordt je meteen gebeld door een servicemedewerker als er iets niet lijkt te kloppen. Prima service, goeie prijs, goed product.

Ik ben bijzonder tevreden met de inzet, toewijding en kwaliteit van het Eshuis-team. Levering conform afspraak op tijd en kwalitatief prima.