Goede service, meedenkend, en prachtig resultaat!

Hoi Setindre, bedankt voor de mooie complimenten en voor het achterlaten van een review! Groet, Eva

Behulpzaam en hoge kwaliteit

Nog nooit iets met etiketten of labels te maken gehad mijn design aangeleverd in powerpoint. Korte vriendelijke uitleg gehad hoe het eigenlijk moet en 14 mails verder, behandelt met veel geduld, 4000 enorm gave en mooie labels binnen gehad. Ontzettend blij mee!

Hoi Tristan, super om te lezen dat het uiteindelijk enorm gave en mooie labels zijn geworden. Veel plezier met de etiketten voor op de emmers met eitwitpoeder! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Groet, Eva

Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam

We bestellen regelmatig lastige metallic etiketten en we worden altijd vlot en professioneel geholpen door het webshop-team.

Hoi Mark, goed om te lezen dat je altijd vlot en professioneel wordt geholpen. Veel plezier met de bieretiketten! Bedankt voor het delen van je ervaring. Groet, Eva

Goede en snelle service

Deskundige medewerkers

Hoi Cor, wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met de wijnetiketten! Bedankt voor je review. Groet, Eva

Goede ervaring

Top Bedrijf, Goede labels en goede communicatie.

Hallo Melvin, bedankt voor de mooie complimenten! Dat doet ons goed. Bedankt voor het delen van je ervaring. Groet, Eva

mooie etiketten en snel geleverd

mooie etiketten en snel geleverd

Hallo Leonard, goed om te lezen dat het mooie etiketten zijn geworden en dat het snel is geleverd. Bedankt voor je review! Groet, Eva

Medewerkers webshop zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wij maken sinds 4 jaar gebruik van de diensten van Eshuis. We bestellen de etiketten veelal via de webshop van Eshuis. Dit gaat goed, mede door de medewerkers die er achter zitten en zorgen voor een correcte aanlevering. Dankjewel hiervoor!

Hi Martijn, wat fijn dat je tevreden bent over ons. Dat doet ons goed! Bedankt voor het achterlaten van je ervaring en tot de volgende bestelling! Groet, Eva

Snel, behulpzaam, kundig!

Hoi Henk, bedankt voor de mooie complimenten en voor het achterlaten van een review. Groet, Eva

Good communication good product

Great prices, good communication, easy system

Hi Nicole, good to read that you are happy with the product and the communication. Glad you find that the system easy to work with. Thanks for the review. Regards, Eva

Goede service en contact

Service is goed, contact is duidelijk.

Hoi Loet, bedankt voor je review! Wat fijn dat je de service goed en het contact duidelijk vindt. Groet, Eva

Fijn contact en denkt met je mee

Fijn bedrijf die na heel veel mailtjes van mijn kant en lang zoeken na de juiste sticker, topkwaliteit heeft afgeleverd. Mail contact gaat snel, bedrijf denkt met je mee en heel vriendelijk personeel.

Hallo Mieke, fijn om te horen dat je de juiste stickers van topkwaliteit bij ons hebt gevonden. Bedankt voor het delen van je ervaring. Groet, Eva

Dankzij hun advies; Nog mooier dan gehoopt

Dankzij het advies van het team zijn de etiketten nog mooier dan gehoopt. Goede prijs, perfecte kwaliteit en snelle levering.

Hoi Cathy, super om te lezen dat de etiketten nog mooier dan gehoopt zijn geworden. We zijn blij dat je zo tevreden bent en wensen je veel plezier met de etiketten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Groet, Eva

geweldige servive!

behulpzaam en snel

Erg goed

Prettige samenwerking en de stickers zijn van goede kwaliteit!

Hi Petra, we zijn blij dat je tevreden bent over ons en de kwaliteit van de stickers! Bedankt voor je review. Groet, Eva

Goede service en mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit etiketten Zeker aanrader

Dag, wat goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de etiketten en over onze service! Bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Groet, Eva

Perfecte service en snelle levering

Bij vragen word je altijd zeer snel verder geholpen en de producten worden snel bezorgd.

Hoi Yoni, wat fijn om te horen dat je bij vragen altijd snel wordt verder geholpen. Bedankt voor je review! Groet, Eva

Ontzettend goed!

Voor onze trouwdag wilden wij etiketten maken voor bier flesjes, dit is ons bedankje voor de gasten. Direct via de mail contact gehad met dit bedrijf en wat een super service! Snelle reactie en super vriendelijk. De juiste hulp gekregen om een fantastische etiket te ontwerpen! Het was super snel binnen in een perfecte kwaliteit! Kortom onze gasten zullen genieten van de bedankjes dankzij jullie! Nogmaals ontzettend bedankt!

Hoi Chantal, wat een prachtig bericht! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie speciale dag. Fijn om te horen dat het mooie bedankjes zijn geworden voor de gasten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten. Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel geluk gewenst! Groet, Eva

goede en snelle service.

ik ben dik tevreden

Hallo D.J. Molenaar, bedankt voor dit mooie compliment en dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring achter te laten! Groet, Eva

Zeer tevreden!

Mijn ervaring met Eshuis is super goed! Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers die met je mee willen denken. Daarnaast kreeg ik mijn bestelling eerder dan verwacht en was de kwaliteit van de etiketten die ik had besteld goed. Niets op aan te merken! kortom, zeer tevreden!

Hallo Matthias, bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat onze medewerkers je goed hebben geholpen en dat je bestelling eerder is binnen gekomen! Veel plezier met de etiketten. Groet, Eva

Fijn en snel e-mail -en telefonisch contact

Veel mogelijkheden en informatie te vinden op de site. Als je door de bomen het bos niet meer ziet is mailen een prima manier. Er werd snel gereageerd en de informatie is concreet en duidelijk. Ook het telefonisch contact met Bram is prettig en helpend.

Dag Raldo, goed om te lezen dat je op onze site veel informatie en mogelijkheden kon vinden en dat je onze snelle service waardeert. Bedankt voor het achterlaten van je positieve ervaring bij ons! Groet, Eva

Meteen persoonlijk contact

Snel persoonlijk contact, uitstekend product.

Hoi Ben, we zijn blij dat je tevreden bent over onze service en product! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het achterlaten van een review. Groet, Eva

Top Service!

Nadat ik mijn ontwerpen instuurde kreeg ik een net mailtje dat er misschien nog witte lijnen te zien waren in mijn print ontwerp en kreeg ik een aanpassing toe gestuurd waarin dit niet het geval was. Na goedkeuring keurig en snel precies zoal beloofd afgeleverd. Top Service!

Hoi Niels, bedankt voor je review! Wij wensen je veel plezier met de bieretiketten. Groet, Eva

prima producten en een fijn bedrijf

Het ging met mijn bestelling niet zo gemakkelijk omdat de website nog niet helemaal voorzag in het mini-formaat van etiketten die wilde bestellen. Ik kreeg vervolgens prima hulp van medewerkers. Tot en met een persoonlijk belletje dat de post net niet voor het week-einde kon worden verstuurd. Waar maak je dit persoonlijk contact bij een tegenslag op initiatief van het bedrijf nog mee!! Uitzonderlijk attent 0:).

Hallo Henk, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je onze persoonlijke service waardeert. Veel plezier met de gemeentewapen stickers. Groet, Eva

Geweldige service en kwaliteit

Als kleine afnemen ben ik toch als grote afnemer geholpen op alle processen tot het eindproduct, etiketten! Super service en wij komen zeker terug. Twee Broers Brouwen Veluwse Cider

Hoi George, we zijn blij dat je op alle processen tot het eindproduct goed bent geholpen. Tot de volgende bestelling. En mogen de Veluwse cider drankjes lekker smaken! Groet, Eva

Goed en snel geholpen.

Snel en goed geholpen. Etiketten waren van hoge kwaliteit. Service was ook top.

Hallo Ali, bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groet, Eva