Duidelijk snel en meedenkend

Altijd correct, vakkundig, meedenken, kortom fijn soepel bedrijf.

Hoi René, bedankt voor de mooie woorden! Hier worden wij erg blij van. Veel plezier met de bieretiketten. Groet, Eva

ongelofelijk goed

Snel, persoonlijk en goed advies

Hallo Peter, bedankt voor het delen van je ervaring. Veel plezier met het verwerken van de honing etiketten! Groet, Eva

Gewoon weer super

Gewoon weer een super service.

Hoi, fijn om te horen dat je steeds tevreden bent over onze service! Bedankt voor het achterlaten van een review! Groet, Eva

Alles is goed verlopen

Service was goed, we hebben van tevoren een paar voorbeeldstickers ontvangen om de papiersoort te kunnen beoordelen.

Hoi Tryntsje, bedankt voor je review en het hoge cijfer. Fijn om te horen dat de voorbeeldstickers je hebben geholpen bij het beoordelen van het papiersoort. Groet, Eva

Service & kwaliteit = perfect

Ik ben erg tevreden!

Hoi Wilmer, wat geweldig om te horen. Heel erg bedankt! Veel plezier met het verwerken van de bieretiketten. Groet, Eva

Super goed

Ik wordt altijd super goed geholpen! De werknemers hebben super veel geduld. Geholpen door Bram.

Hallo Damian, we zijn blij dat we je altijd goed kunnen helpen. Veel plezier met de pre-workout etiketten. Bedankt voor je review! Groet, Eva

goed geholpen bij de eerste bestelling en de vormgeving van het etiket

Dag Herman, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt hiervoor! Groet, Eva

Vragen worden perfect beantwoord en er wordt naar een goede oplossing gezocht. De etiketten werden na mijn bestelling snel geleverd.

Hoi, bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelle levering. Groet, Eva

Het onmogelijke, mogelijk maken!

We ontvingen het bericht dat er door een productiestoring helaas een dag vertraging in de levering van onze bestelling zou optreden. Normaal is dat geen probleem, maar juist bij deze bestelling zou de afleverdatum de zaterdag worden. Dan wordt er helaas meestal niet afgeleverd door de bezorgdienst. Eshuis heeft er alles aan gedaan toch nog een gaatje te vinden. De bestelling wordt dan ook alsnog op de afgegeven leverdatum geleverd. Super!

Dag Jacob, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wij zijn erg blij dat alles toch nog op tijd geleverd kon worden. Groet, Eva

Uitstekende kwaliteit en service.

Inmiddels voor de 4e keer online besteld via Eshuis en wederom. uitstekende kwaliteit en service.

Hoi Ivo, bedankt voor je review. We zijn blij dat je zo tevreden bent over elke bestelling! Tot de volgende bestelling. Groet, Eva

TOP!

Super goed en duidelijk begeleid door Iris en Bram aangaande het correct aanleveren van de bestanden! Het drukwerk is mooi geworden! SUPER

Hoi, bedankt voor dit mooie compliment! Wij waarderen dit enorm. Veel plezier met de etiketten. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review achter te laten. Groet, Eva

Hele fijne begeleiding tijdens het ontwerp proces en top kwaliteit.

Hele fijne begeleiding tijdens het ontwerp proces en top kwaliteit.

Dag Louis, wat fijn om te horen. Bedankt voor de review en het hoge cijfer! Groet, Eva

Zoals altijd weer keurig geholpen!

Hoi Waldo, bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer! Groet, Eva

geweldig

Wij zijn heel blij met de korte lijnen binnen het bedrijf. En Bram en zijn collega's zijn er behulpzaam.

Hoi Ilona, wat goed om te lezen dat je onze service waardeert. Dat doet ons goed! Bedankt voor je review. Groet, Eva

Heel fijn om met Iris te werken, heel goed

Iris levert goed werk, communiceert snel, en heeft kennis van haar vak. Ik ben heel blij met Iris. Bedankt!

Hoi Ashwin, bedankt voor de mooie complimenten! Laat dit een goed begin van een mooie samenwerking zijn. Groet, Iris

Helemaal goed

Alles snel en volgens afspraak.

Hoi Hans, wat attent dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Bedankt. Groet, Eric.

Buitengewoon positief

Ik vind jullie team erg behulpzaam; vriendelijk en ruim de tijd nemend om alle mogelijkheden uit te leggen

Dag Gilles, bedankt voor je mooie woorden. Veel succes met het verwerken van de etiketten. Groet, Eric.

Erg blij met het eindproduct.

Hoi Paul, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt hiervoor. Groet, Eric.

Klantvriendelijkheid en geduld een 10!

Zeer geduldig met de uitleg aan telefoon en in de mail.

Dag Betty, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit mooie compliment achter te laten. Groet, Eric.

Persoonlijke aanpak was top!

De online tool vergde even wat gesleutel. Verder was het een 10-sterren service!

Hoi Nicholas, gelukkig is het gelukt om je designs te uploaden in onze online tool. We zijn blij om te lezen dat je onze service kon waarderen. Groet, Eric

Zeer goede ervaring

5-sterren vanwege de klantvriendelijkheid. Informatie over werkwijze en verwachting naar klant duidelijk gegeven Begeleiding door het proces van aanleveren van een voorbeeld werd met geduld en duidelijke instructies gegeven. Levering was binnen de gestelde termijn en het product voldeed aan de verwachtingen. Evert

Dag Evert, wat fijn dat je zo positief bent over je ervaring bij Eshuis! Goed om te lezen dat de honingetiketten voldoen aan je verwachtingen. Tot de volgende keer. Groet, Eric

Ontzettend goede service, ze helpen je snel en nemen de tijd. Via de mail erg goed contact en erg fijn dat er direct gereageerd wordt en meegedacht wordt.

Hoi Chantal, bedankt voor je review. We wensen jullie alvast een fijne bruiloft! Groet, Eric

Gemakkelijk en snel! Goede service en ondersteuning.

Bij het aanleveren was het even een de vraag of de kleuren er helemaal goed overeen zouden komen. Maar dat was geen probleem. Werd gebeld met de vraag of ik bepaalde kleurnummers had in cmyk. Dat had ik niet maar we zijn er helemaal doorheen geholpen. Ook was de controle scherp en kon er een ingeslopen typfoutje voortijdig herstellen. Goed bedrijf, snelle en goede service en zeker de moeite waard om aan te bevelen!

Hoi Willem, wat een geweldige feedback over je ervaring! We zijn blij dat het omzetten van de kleuren is gelukt. Tot de volgende keer! Groet, Eric

Super geholpen en begeleid

Door Eshuis volwaardig en snel geholpen, complimenten!

Dag Hendrik, bedankt voor de mooie review! Groet, Eric

Prettig klantvriendelijk bedrijf

Mensen weten waar ze het over hebben, zeer geduldig met uitleg betreft aanleveren bestanden.

Hi Rob! Goed om te lezen dat je onze service waardeert en dat onze uitleg over het aanleveren van bestanden behulpzaam was. Bedankt voor je vriendelijke woorden in de review, het betekent veel voor ons! Groet, Eric