Goede service snelle feedback

Komt afspraken na en denkt mee.

Hi Remco! Bedankt voor je review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Groet, Eric

Eshuis is een vriendelijke behulpzaam bedrijf. Maken je etiketten super mooi waardoor jou product er mooier uit gaat zien. Het maak niet uit of je glans of mat wilt je zult er geen spijt van krijgen. Bij beide keuzes zorg Eshuis er voor dat jou etiket er mooi uit gaat zien op het product. Met vriendelijk groet, Arthur Ibraim.

Hi Arthur, bedankt voor de mooie complimenten. Je pre-workout etiketten zijn erg mooi geworden! Groet, Eric

Snelle drukproef en fijne communicatie!

Na bestellen mooi snel een drukproef en bij een fout in het etiket snelle communicatie om de bestelling op tijd door te zetten. Ook erg fijn dat de optie er is om de bestelling zelf op te halen! Dit was voor nu de beste optie en dan wordt er natuurlijk even meegesjouwd naar de auto, TOP!

Hoi Danny, heel erg bedankt voor de complimenten. Veel succes met het etiketteren van je bierflesjes. Groet, Eric

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Service staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel. De medewerkers nemen alle tijd om je goed op weg te helpen. Daarnaast beschikken ze over veel kennis om je te voorzien van het juiste advies.

Beste Jaouad, bedankt voor je mooie woorden. Dat doet ons goed! Groet, Eric

Zeer klantgericht

Met heel veel geduld werd ik geholpen om mijn order te plaatsen. Ik werd zelfs gebeld toen me dat niet meteen lukte. Omdat ik haast had (moest naar het ziekenhuis) werd er snel een oplossing voor me bedacht. Bij thuiskomst lag er een beterschapskaart op de mat...van Eshuis!! Geweldig! Een voorbeeld voor de rest van de industrie. Dit verhaal gaat als een reclamespotje door mijn vriendenkring Dank je wel, Bram!!

Hoi Sid, Fijn om je waardering terug te lezen. Laat de honing goed smaken! Groet, Bram

Prima kwaliteit en levertijd

Fijn dat er eerst een digitale proef gestuurd wordt ter goedkeuring, daardoor nog een laatste wijziging kunnen uitvoeren in het drukwerk. Etiketten voor onze biertjes zien er top uit.

Hoi Leonard, Bedankt voor je review en tot de volgende! Groet, Bram

snel en kundig

Ik heb de etiketten snel ontvangen en waren perfect zoals ik ze wilde.

Hoi Linda, van dit soort reviews worden wij heel erg blij! Bedankt voor je bestelling en tot de volgende keer. Groet, Bram

Goede service, snelle levering

Veel mogelijkheden en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Producten snel klaar.

Dag Edward, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt voor je mooie woorden. Groet, Eric

Heel fijne ervaring, mooi gedrukt en snelle levering.

Het Eshuis team heeft ons prima ondersteunt tijdens de bestelling. Bier etiketten waren heel erg mooi gedrukt, van hoge kwaliteit en de levering verliep vlot en alles zag er goed uit bij aankomst.

Hoi Michelle, bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van je mango bieretiketten. Groet, Eric

Goede kwaliteit

Het bestellen was eenvoudig en duidelijk. De labels zijn van goede kwaliteit. De levering was wel later dan aangegeven en ik moest daar zelf achteraan.

Dag Robin, bedankt voor je review. We hadden dit inderdaad tijdig moeten communiceren, dit hebben we niet gedaan. We hebben dit ook intern overlegd, we gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gebeurt. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het kwaliteit. Groet, Eric

Erg goed geholpen.

Eshuis heeft mij erg goed en prettig geholpen met etiketten. Ik had qua kleuromzetting een issue met het ontwerp. Dat is heel adequaat opgelost. Korte communicatielijnen. Heel mooi resultaat ook.

Hoi Maarten, bedankt voor het achterlaten van een review. Dit waarderen wij enorm. Goed om te lezen dat de issue eenvoudig verholpen is. Groet, Eric

Zeer mooie etiket

Wel wat ingewikkeld via de webwinkel. Voor Jonge mensen zal dat geen probleem zijn maar iets oudere mensen wel. Hulp gekregen via de telefoon maar onze zoon moeten doorsturen.

Dag Katelijne, bedankt voor het achterlaten van een review. Het is jammer om te lezen dat het bestellen wat ingewikkeld was. Neem gerust contact met ons op mocht je weer tegen problemen aanlopen. Groet, Eric.

Topklasse

Topkwaliteit en klantvriendelijkheid (bij eerste bestelling) waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen! Eshuis legt de lat héél hoog, u bent gewaarschuwd!

Hoi Peter, bedankt voor de complimenten. We zijn blij om te lezen dat je zo positief bent over ons. Groet, Eric.

top kwaliteit en service

Snelle service, mooie kwaliteit, nette prijs

Dag Johan, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt voor je positieve woorden! Groet, Eric.

Goede en professionele organisatie

Etiketten zijn prima, echter op de fles geplakt gaan deze bobbelen. Wat kan ik doen om dat te voorkomen. Temperauur fles en etiketten gelijk houden?

Hoi Cor, bedankt voor het achterlaten van een review. Zoals telefonisch besproken gaan we samen opzoek naar een gepaste oplossing. Dit zodat jij helemaal tevreden bent met jouw etiket! Groet, Eric

Eshuis is on point - the best!

Great quality and great customer support at THE ONLINE SHOP. These guys underpromise and over deliver. Maatwerk people ... they need to work a but on the quality of cusotmer support.

Hi Martins, super that you left a review. Thanks for the nice compliment. Greetings Eric

Gevraagd of het mogelijk was om de etiketten eerder te versturen dan de geplande verzenddatum. Door intern e.e.a. te regelen kon aan dit verzoek worden voldaan. Top service van Eshuis!

Hoi Michel, we zijn blij dat het gelukt is om zo snel te leveren! Veel succes met het etiketteren van je bierflesjes. Groet, Eric

prijs qwaliteit service!

uitstekend in prijs, qwaliteit en voornamelijk in service! Beter kan men zich niet wensen!

Dag Guiseppe, Bedankt voor de mooie review en fijn dat we onze fout voor jullie hebben kunnen oplossen. Tot de volgende keer! Groet, Bram

heel hulpvaardig

een echte aanrader

Hoi Thera, Fijn dat je onze hulp zo waardeert! Veel plezier met de etiketten. Groet, Bram

Goed advies, goede service

Ik heb veel stickers mogen bestellen en ze staan altijd klaar voor goed advies. Ze zijn oplossingsgericht en klantvriendelijk. Tegenwoordig ver te zoeken. De kwaliteit van de stickers is heel goed.

Dag Alexandra, bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij met jou als klant en hopen je nog lang van dienst te mogen zijn! Groet, Eric

Vriendelijk en goed

Makkelijk bestellen Makkelijk en duidelijk lay-out maken Goede prijs

Hoi Dick, bedankt voor het achterlaten van een review, dit waarderen wij enorm! Groet, Eric

Votte service

Prima kwaliteit ontvangen met de grootste spoed!

Hoi Ghislaine, bedankt voor je mooie review. We kijken ernaar uit om je vaker van dienst te mogen zijn! Groet, Bram

Kwaliteit goed, levertermijn telkens weer niet gehaald

Een levertijd van 5 werkdagen betekent dat als je in het weekend bestelt en de drukproef maandagochtend bevestigt, dat de bestelling dan toch uiterlijk vrijdag de deur uit moet. Helaas. Consequent levert Eshuis een paar dagen later. Dus zit je krap in de tijd dan is Eshuis misschien niet je beste keus.

Beste Thijs, Bedankt voor je review! Het klopt wat je zegt. Wij hanteren een levertermijn van 5 werkdagen. Na het bestellen ontvang je van ons een digitale drukproef en als je deze op een werkdag vóór 15:30 wordt goedgekeurd leveren we 5 werkdagen later. Helaas is het ons in dit geval niet gelukt op tijd te leveren. Onze excuses daarvoor. Uiteraard gaan we ervoor proberen te zorgen dat dit niet weer voorkomt. Hopelijk tot snel bij je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Iris heeft goed geholpen

Denken mee in oplossingen en leveren snel.

Hoi Jelle, heel erg bedankt voor het achter laten van een review. Fijn om te horen dat Iris je goed heeft geholpen tijdens jouw bestelling. Groet, Eric

In 1 woord: perfect!

Vriendelijk contact, snelle levering en complimenten voor het drukwerk! Het ziet er netjes en strak uit. We hebben grote oplages besteld en zijn goed binnengekomen. Je kan ze altijd bellen en ze helpen je direct waar nodig! Zeker een aanrader! Wij zullen vaker bestellen :)

Hey Sanne, wat leuk dat je een reactie hebt achtergelaten. Veel plezier met jullie zuivelproducten! Groet, Eric

Wannestraat 28 7722RT Dalfsen