De medewerkers hebben meegedacht en geholpen om het juiste product te krijgen. Super vriendelijk maar vooral service gericht!

Hi Davigna, bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij om te lezen dat je zo positief bent over ons. We wensen jou alvast een fijne bruiloft. Groet, Eric

Klacht perfect opgelost!

Na levering van de etiketten bleek dat ik zonder een etiketteermachine de grote etiketten niet deugdelijk op de bierflesjes kan bevestigen. Teveel vouwen en bubbels. Na een mail werd ik direct door Bram teruggebeld. Het door mij gekozen formaat etiketten had m.i. moeten worden voorzien van een waarschuwing in de bestelprocedure met als alternatief voor het handmatig plakken het gebruik van een etiketteermachine. Bijvoorbeeld die van Label-it met wie ik ook contact had om het juiste afwikkelschema te kunnen kiezen. Mijn klacht leidt misschien tot een waarschuwing in de bestelprocedure om teleurstellingen voor onhandige etiketplakkers zoals ik te voorkomen. Kort en goed, dankzij Bram werd de klacht perfect opgelost!

Hoi Rob, Bedankt voor je review. Erg fijn dat je tevreden bent met de afhandeling van je klacht en dat je ons de mogelijkheid hebt gegeven dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. We zien je graag weer bij je volgende bestelling en mocht je ergens hulp bij nodig hebben dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Zeer hulpvaardig en correct

Zeer hulpvaardig en correct! Kwaliteit uitstekend.

Hoi Wilmer, leuk dat je een bericht heb achtergelaten! Veel plezier met je bieretiketten. Groet, Eric

Goede kwaliteit, top service!

Koop hier al jaren al mijn etiketten, denken goed mee en doen er alles aan je goed te helpen!

Hoi Arjan, heel erg bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij dat we je al zo lang van dienst mogen zijn. Groet, Eric

Prima advies

Prettig

Hi Eric, bedankt voor het achterlaten van een review. Groet, Eric

prettig en persoonlijk bedrijf met hoge kwaliteit

prettig en persoonlijk bedrijf met hoge kwaliteit

Hoi Arjenne, bedankt voor je positieve review over ons bedrijf! We zijn blij dat je onze persoonlijke aanpak waardeert en tevreden bent over de hoge kwaliteit van onze diensten. Tot de volgende keer! Groet, Eric

Zeer tevreden.

Exact gekregen wat ik heb besteld binnen afgesproken tijd.

Hi Henk, dankjewel voor je feedback! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en de bestelling op tijd hebben geleverd. Groet, Eric

kwaliteit

Hoi Michel, bedankt voor het hoge cijfer en je mooie woorden. Groet, Eric

Geweldig geholpen

Eshuis heeft mij zowel in het voortraject als tijdens het perfect krijgen van de bestanden geweldig ondersteund.

Hi Yvo, bedankt voor je mooie woorden. Je premium wijnetiketten met een sandtouch afwerking zijn erg mooi geworden! Groet, Eric

fijne partij en goeie hulp bij bestellen

Eshuis is een fijne partij om mee samen te werken. Ze hebben me geweldig geholpen bij het uitzoeken van het beste etiket voor ons biermerk.

Hoi Danny, heel erg bedankt voor je review! We zijn blij dat wij je mochten helpen bij de uitstraling van jouw biermerk. Groet, Eric

De kleur is echt slecht

De kleur op de digitale ‘drukproef’ week wat af van het ingestuurde ontwerp (lichtblauw werd een donkerder blauw). De etiketten waren echter paars. Die kleur had echt niets te maken met de beoogde kleur. Kennelijk wordt dat totaal niet gecontroleerd

Beste Roeland, Bedankt voor je review. Er is inderdaad kleurverschil ontstaan. Dit komt omdat de bestanden zijn opgemaakt in RGB-waarden en door onze configurator automatisch worden omgezet naar CMYK-waarden. Om kleurverschil te voorkomen adviseren we onze klanten om de bestanden aan te leveren in CMYK. Zie hiervoor ook onze aanleverinstructies: https://www.eshuis.nl/aanleverinstructies Als laatste controle moment voordat wij gaan drukken sturen we een digitale drukproef. Hierop kun je goed zien of alle elementen in het ontwerp er als gewenst uitkomen. Zo niet, dan heb je de mogelijkheid om de drukproef af te keuren. Hierop nemen wij contact met je op om ervoor te zorgen dat het etiket precies zo wordt zoals jij wil. In dit geval is er geen contact geweest tussen ons en is de drukproef goedgekeurd. Hierdoor hebben wij niet de mogelijkheid gehad om het kleurverschil op te lossen. Dat vinden we erg jammer, want dit hadden we graag voor je gedaan. Hopelijk zijn de etiketten verder wel naar wens en zien we je snel weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Bram Drukkerij Eshuis

Super goede en snelle service

Hi Patrick, dankjewel! Ik ben blij dat je zo positief bent over onze service. Groet, Eric

Meedenkers!

Hi Marcel, bedankt voor je positieve review! Groet, Eric

Uitstekend!

Super snel en fijn geholpen door Bram! Het resultaat is van goede kwaliteit! Dankjewel!

Hoi Lotje, bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Fijn om te lezen dat je zo positief bent. Groetjes, Eric

Professioneel- snel - behulpzaam- goeie kwaliteit

Super bedrijf om mee samen te werken.

Hi Heidi, bedankt voor je compliment! Groet, Eric

Service is bij Eshuis ook nog echt Service!

Kwaliteit van een leverancier bestaat niet alleen uit de kwaliteit van de producten. Minstens zo belangrijk vinden wij de kwaliteit van de dienstverlening. Eshuis is zeer hulpvaardig bij de totstandkoming van producten, maar duikt ook nooit in het nemen van verantwoordelijkheid als er eens iets mis gaat en er een herstel-run moet worden uitgevoerd. Dat waarderen we zeer!

Hoi Jacob, bedankt voor je complimenten! We zien je bieretiketten weer graag voorbij komen.

Goede service, mooi product en snelle levering

Alles klopt!

Hoi Alice, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Hopelijk zijn je wijnen voorzien van een mooi etiket! Groeten, Eric

Prima service!

Prima service!

Hi Totch, bedankt voor het compliment! Hopelijk maken de etiketten jouw wijntje af.

goed en snel

Prima etiketten en snel geleverd. Fijn bestelsysteem met goede check.

Hoi Leonard, dat is een mooi rijtje aan complimenten! Bedankt hiervoor en hopelijk mogen we nog meer bieretiketten drukken voor jullie. Groeten, Eric

Super klantvriendelijk en mooie etiketten!

Heel vriendelijk geholpen in het offerte traject en in het aanleveren van de documenten. Met als eindresultaat mooie etiketten. Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Hoi Laura, heel erg bedankt voor je mooie woorden. Bij je volgende bestelling staan we weer graag voor je klaar. Groeten Eric

Zeer net resultaat, goed contact

Meerdere labels hier laten maken, resultaat ziet er altijd erg net uit. Het team is goed te bereiken en denkt met je mee.

Hoi Stijn, leuk dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt voor je mooie woorden. Veel plezier met je etiketten. Groeten Eric

best genoch

Lekker snel!

Hi Wilmer, Dankewol voor het compliment. Hopelijk ben je blij met de bieretiketten! Groeten Eric

Iris is geweldig!

Je word op je wenken bediend. Al bel je 3 x achter elkaar (lukt niet)… ze blijven aardig en behulpzaam.

Beste Bert, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Iris Drukkerij Eshuis

Hoge kwaliteit

Labels zijn met hoge kwaliteit geleverd.

Beste Niels, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van jouw etiketten. Tot de volgende bestelling. Met vriedelijke groet, Iris Drukkerij Eshuis

Snel, voordelig, eenvoudig.

Eenvoudig etiketten bestellen, goede hulp als je er toch niet uitkomt. Zeer acceptabele prijzenoetermeer

Beste Rien, Bedankt voor het plaatsen van je review en het hoge cijfer! Fijn om te horen dat je zeer tevreden over onze webshop en service bent. Met vriendelijke groet, Iris Drukkerij Eshuis

Wannestraat 28

7722RT Dalfsen